آموزش مدیریت ریسک اعتباری

رسانه های اجتماعی تفسیرهای عمومی را بصورت دموکراسی درآورده اند.
تقریباً هر مصرف کننده ای – از پرشورترین طرفدار شرکت شما گرفته تا بزرگترین منتقد شما – فرصتی برای در ارتباط بودن با شما دارد.
و انتقادات ناشی از کامنت کوچکی توسط مشتری ناراضی می تواند لطمه بزرگی به اعتبار شرکت شما وارد کند.
در این دوره ، لیدا سیتروئن به مبحث مدیریت ریسک اعتباری می پردازد و شما را به رویکردهایی مجهز می کند که می توانند به شما در مدیریت موفقیت اعتبار برند خود کمک کنند.
لیدا اصول مدیریت ریسک اعتبار را مرور می کند ، و توضیح می دهد که چیست و چرا مهم است.
او نشان می دهد که چگونه می توان یک طرح پاسخگویی به رویداد را ایجاد و فعال کرد و ارزیابی کرد که می تواند به شما کمک کند تا بحران شهرت را از بین ببرید.
بعلاوه ، او مطالعات موردی را با هم به اشتراک می گذارد که زمینه ای واقعی برای مفاهیم ارائه شده در این دوره است.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد:
مشخص کنید که چرا مدیریت ریسک اعتباری مهم است.
عناصری را تعیین کنید که بر مدیریت ریسک اعتبار تأثیر می گذارند.
تشخیص دهید که چگونه می توانید یک طرح واکنش به حوادث را عملی کنید.
اصول مطالعه موردی مربوط به نقص داده ها ایکوئیفاکس را در سال 2017را مورد بررسی قرار دهید
بخشهای مهم مطالعه موردی مربوط به اخراج مشتریان توسط استارباکس در سال 2018 را بررسی کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
با ریسک اعتباری پیش روی خود مقابله کنید 00:01:40
مدیریت ریسک اعتباری:
مدیریت ریسک اعتباری چیست؟ 00:04:10
چرا مدیریت ریسک اعتباری اهمیت دارد؟ 00:03:55
چه چیزی شهرت را تحت تأثیر قرار می دهد 00:04:26
وارد شدن به ذهنیتی پاسخگودر مواجه با ریسک 00:04:21
مدیریت اعتبار از طریق یک رویداد:
طرح پاسخگویی به رویداد ایجاد کنید 00:03:52
طرح واکنش به رویداد را در خود فعال کنید 00:04:14
برنامه پاسخگویی به رویداد را در خود ارزیابی کنید 00:03:34
مطالعات موردی در مدیریت ریسک اعتبار:
مطالعات موردی اتفاقی در مورد مسافر هواپیمایی در یونایتد ایرلاینز 00:04:15
مطالعات موردی در نقص داده ها ایکوئیفاکس 00:04:31
مطالعات موردی که استارباکس هواداران را در فیلادلفیا به بیرون فرستاد 00:04:45
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:28

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : چرا مدیریت ریسک اعتباری اهمیت دارد؟

اگر لازم باشه موشها رو از خونم بیرون کنم نیاز به یک وسیله ی دافع حشرات دارم. اگر اطلاعاتی راجع بهشون نداشته باشم، ممکنه سراغ اینترنت برم یا از دوستهام یا همسایه ها سوال بپرسم. یا از خدماتِ مرجوع کردن کالاها استفاده کنم. من میخوام بدونم آیا افراد دیگه به اون کالا اعتماد دارن، اون کالا موردِ اعتماده و اینکه موش ها رو از خونه ی من بیرون میکنه؟ شهرتِ این دفع کننده ی حشرات برای پروسه ی تصمیم گیریم خیلی مهمه. حتی اگر اونا نسبت به محصولات ِرقبا گرون تر هستن، من مممکنه از شرکتی خرید کنم که مردم تضمینش میکنن و گفتن که بهش اعتماد دارن. این قدرتِ شهرته. امروزه ریسکِ شهرت به دو دلیل اصلی اهمیت داره: اول، شهرت، شکننده ست. همینطور که وارن بافت، تاجر موفق خاطر نشان کرد،"برای بدست آوردن شهرت به ۲۰ سال زمان نیاز و برای تخریبش تنها ۵ دقیقه زمان لازمه". اگر کسی فرد نامناسبی رو استخدام کنه، نگرانی های منو نادیده بگیره، یا مسائل مالی رو نادیده بگیره، شهرتش می تونه همراه با فروشش کاهش پیدا کنه. بعد، ما باید شهرت مون رو به صورت آنلاین مدیریت کنیم. در گذشته افراد میتونستن کالاهای مرجوعی رو باهم مبادله کنن. حالا ما رسانه های اجتماعی رو داریم تا احساسات مون رو در مورد شرکت ها به اشتراک بزاریم، که باعث میشه اون شهرت آسیب پذیر بشه. جالبه، به خاطر محبوبیت رسانه های اجتماعی، هر فردی که گوشی هوشمند داره توانایی اینو داره که به شهرت شرکت آسیب برسونه. با وجود ۲.۸ میلیارد نفر که امروزه در رسانه های اجتماعی فعال هستن، یک اشتباهِ شرکت میتونه در سرتاسر جهان پخش بشه. وقتی یه نفر، پست مثبتی درباره ی محصول میزاره، فروش بالا میره. یک پستِ منفی میتونه یک برند رو نابود کنه. حتی وب سایت ها و گروه های آنلاینی وجود دارن که این کار رو برای افراد آسون میکنن که به صورت آنلاین اطلاعات حساس رو به اشتراک بزارن. و این شایعات میتونن در سرتاسر دنیا صورت بگیرن. این افراد ناشناس به دنبال آسیب رسوندن به تصویر و شهرتِ شرکت هستن، اونا از خودشون اثری به جا نمیزارن و اطلاعات خطرناکی رو به صورت آنلاین به اشتراک میزارن. به همین دلایل، ریسکِ شهرت باید به گونه ای فعالانه مدیریت بشه. شرکت ها باید یک پاسخِ متمرکز داشته باشن که برای مدیریتِ ریسکِ شهرت به طور منظم به اشتراک گذاشته و به روز رسانی شده باشه. باوجود ریسک هایی که امروزه وجود داره هم میشه به شهرت خوبی دست پیدا کرد. همینطور که در مجله ی کسب وکار هاوارد اشاره شد: شرکت هایی که دارای شهرت مثبت هستن و افراد بهتری رو به خودشون جذب می کنن، شرکتهای باارزش تری دیده میشن. مشتریان اونا بیشتر وفادار هستن و از محصولات و خدمات بیشتری استفاده میکنن. ادراک اهمیت داره. همینطور که ریسکِ شهرت رو در نظر می گیریم، بیاید جنبه مثبت شهرت رو به عنوان یک محرک قدرتمند در ایجاد وفاداری با مشتریان و سایر ذینفعان به خاطر داشته باشیم. در انتها، داشتن یک برنامه ی پاسخِ جامع، شرکت شما رو توانمند میکنه تا تصویر کسب وکارتون رو حفظ کنه و اونو انعطاف پذیر و محافظت کنه. خوشبختانه، هیچ کدوم از ما به وسیله ی دفع کننده ی حشرات نیاز نداریم که موش های خونه مون رو از بین ببره. اما اگر هم کمک لازم داشتیم، میدونیم باید به برندی اعتماد کنیم که شهرت خوبی داره.

عنوان: آموزش مدیریت ریسک اعتباری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Lida Citroën
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Lida Citroën درباره مدرس:

لیدا سیتروئن از متخصصان برندسازی بین المللی است و در زمینه ی طراحی هویت های برند و آموزش
برندسازی شخصی سابقه دارد.وی مدیر اجرایی برنامه ی LIDA360 است.
که الان در دنور مستقر است و به عنوان یکی از نویسندگان تاثیر گذار در بیشتر رسانه ها شناخته شده است، این رسانه ها عبارتند از:
MSNBC, Entrepreneur, U.S. News & World Report, Fortune, Forbes.com, Harvard Business Review, CBS MoneyWatc.

او دو کتاب با عناوین” ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای تحولات نظامی به شهری” و” ارزیابی360: کسب قدرت از طریق برندسازی شخصی” نوشته است. لیدا سیتروئن بیشتر اوقات فراغتش را صرف کمک و رسیدگی به جانبازان نظامی می کند.او در وب سایت Military.com کمک هایی که داوطلبانه به ارتش کرده را به اشتراک گذاشت. لیدا، در بسیاری از رویدادهای ملی به استخدام جانبازان تأکید داشته است.
از سال2010تا به امروز، با سازمان جنجویان وال استریت مشارکت می کند. وی، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و وبینارهایی را برای اطلاع دادن چالش ها، فرصت ها و مزایا به جانبازان برگزار کرده است.

مشهد سئو