آموزش کاربردی تری دی مکس 2018

آموزش کاربردی تری دی مکس 2018

شاخه: سطح: نوع دوره: ویدیوئی مدرس: آموزش 365
آموزش مبانی نرم افزار تری دی مکس

آموزش مبانی نرم افزار تری دی مکس

شاخه: سطح: نوع دوره: ویدیوئی مدرس: آموزش 365

آموزش تری دی مکس

آموزش تری دی مکس – آموزش تری دی مکس pdf آموزش تری دی مکس 2017 ، دانلود رایگان آموزش تری دی مکس در معماری

آموزش تری دی مکس 2018 ، آموزش تری دی مکس 2016 pdf

47 جلسه آموزش رایگان تری دی مکس

آموزش فارسی تریدی مکس 3dsmax در معماری مقدماتی تا پیشرفته

آموزش ویدیویی 20 ساعت با 3dsmax ، تری دی مکس از محبوب ترین نرم افزارهای سه بعدی سازی است

که علاقمندان بسیاری دارد. شاید یکی از مهمترین دلایلی که شما اینجا هستید

همین علاقه و اشتیاقتون به یادگیری این نرم افزار باشه. پس بهتره که 20 ساعت رو با این نرم افزار محبوب و قدرتمند سپری کنید.

آموزش تری دی مکس – دانلود رایگان آموزش 3dsmax و آموزش vray

آموزش تری دی مکس ، دانلود آموزش  3dsmax (آموزش تری دی مکس)

آموزش مقدماتی تری دی مکس

دانلود رایگان ۲ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش 3dsmax به زبان فارسی

آموزش 3dsmax سطح پایه Archives

آموزش کاربرد تری دی مکس 3dsmax در معماری داخلی

47 جلسه آموزش رایگان تری دی مکس ، آموزش فارسی تریدی مکس 3dsmax در معماری مقدماتی تا پیشرفته

آموزش ویدیویی 20 ساعت با 3dsmax ، آموزش تری دی مکس – دانلود رایگان آموزش 3dsmax و آموزش vray ، آموزش تری دی مکس

دانلود آموزش  3dsmax (آموزش تری دی مکس)

آموزش مقدماتی تری دی مکس

دانلود رایگان ۲ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش 3dsmax به زبان فارسی

آموزش 3dsmax سطح پایه Archives

آموزش کاربرد تری دی مکس 3dsmax در معماری داخلی

مقدمه و آشنایی با نحوه نصب برنامه ، بررسی قابلیت ها و امکانات تری دی مکس

نحوه ایجاد یک صحنه جدید برای شروع کار و استفاده از الگوها ، آشنایی با مقدمات انیمیشن سازی

نحوه متحرک سازی نورها و دوربین ها در صحنه ، آشنایی با نحوه اصلاح مسیر حرکت

آشنایی با Editable mesh و Editable spline، انتخاب یک قسمت از یک جسم

استفاده از دستور Volume select،ویرایش اجسام مش استفاده از دستور Weld

بریدن ،حذف و ایجاد یک جسم مش ، آشنایی با Edit Spline، آشنایی با منوی Geometry

بررسی تنظیمات برنامه در کادر Preferences، بررسی نحوه استفاده از دستورات Push ،Ripple و Skew

آشنایی با نحوه استفاده از دستورات Slice، Spherify ،Squeeze , Stretch

بررسی نحوه استفاده از دستورات Wave و Lattice

بررسی نحوه استفاده از دستورات Material ،Melt ،Mesh smooth و Symmetry

آشنایی با نحوه استفاده از دستور UVW map

آشنایی با دستورات Extrude، Lathe , Bevel profile

در این دوره آموزشی تری دی مکس در معماری  ، میخواهیم هر آنچه را که برای ساخت مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن سازی، و ساخت موشن گرافیک های زیبا را لازم دارید را به شما آموزش دهیم.

این دوره شامل بخش های گام به گام ویدئویی در مورد مدلسازی بر اساس خطوط spline

مدلسازی بر اساس پولیگان polygonal modeling ، و همچنین مباحث کاملا پایه ای

تکسچرسازی texturing ، نورپردازی lighting ، و رندرینگ rendering به زبان فارسی است.

همه شما تری دی مکس 3ds Max را به عنوان یک نرم افزار مدلسازی و رندرگیری میشناسند.

این توانایی برای انجام پروژه های معماری architecture ، ساخت و تولید

manufacturing ، توسعه بازی  game development ، صنعت بزرگ طراحی و ساخت industrial design و موشن گرافیک motion graphics بیشترین نقش را بازی میکند .

برای استاد تریدی مکس شدن ، باید مهارت های زیادی را در حجاری sculpting ، متریال سازی تا نورپردازی texturing to lighting و همچنین رندرگیری یاد بگرید.

که در این دوره، تمام این مباحث را از صفر تا صد را تمرین خواهیم کرد و مهارت های لازم را در غالب یک آموزش جامع برای حرفه ای شدن ، در غالب یک پکیج package خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

Getting Started شامل مقدمات و آشنایی با رابط کاربری  user interface و نحوه ویرایش و تنظیم دلخواه آن، ساخت فولدر پروژه و … هست.

آشنایی با منوها ، پنل فرمان ، ابزار های ترنسفورم Transforming  ، دکمه های میان بر کیبورد hotkeys

تنظیم واحد ها system units و نحوه ویرایش گرید ها home grid ، چیدمان دلخواه دیدگاه ها Configuring viewports و … است.

Manipulating Objects ویرایش آبجکت ها و تنظیم سیستم مختصات برای ویرایش آبجکت ها coordinate system

آموزش کار با ابزار Array groups  و ابزار جدید مکس به اسم : Scene Explorer.

Modifier Stack آموزش کامل پنل مودیفایر استک ، ویرایش مرکز ثقل آبجکت ها pivot point ، درک مفهوم ساب آبجکت subobjects ، و اعمال چند مودیفایر رایج برای درک بهتر این ابزار هست.

Spline Modeling مدلسازی بر اساس خطوط و نحوه تبدیل خط به حجم سه بعدی است و شامل ترسیم خط راست و زاویه دار line، وبرایش ورتکس ها vertex ، آشنایی با ویرایش گر  Lathe modifier و Sweep modifier ، تنظیم نرمی خطوط با پارامتر Interpolation ، آموزش کار با NURBS ، وارد کردن فایل های Illustrator  به مکس و ابزار جدید متن نویسی TextPlus  و … است.