آموزش مدیریت ریسک اعتباری

رسانه های اجتماعی تفسیرهای عمومی را بصورت دموکراسی درآورده اند.
تقریباً هر مصرف کننده ای – از پرشورترین طرفدار شرکت شما گرفته تا بزرگترین منتقد شما – فرصتی برای در ارتباط بودن با شما دارد.
و انتقادات ناشی از کامنت کوچکی توسط مشتری ناراضی می تواند لطمه بزرگی به اعتبار شرکت شما وارد کند.
در این دوره ، لیدا سیتروئن به مبحث مدیریت ریسک اعتباری می پردازد و شما را به رویکردهایی مجهز می کند که می توانند به شما در مدیریت موفقیت اعتبار برند خود کمک کنند.
لیدا اصول مدیریت ریسک اعتبار را مرور می کند ، و توضیح می دهد که چیست و چرا مهم است.
او نشان می دهد که چگونه می توان یک طرح پاسخگویی به رویداد را ایجاد و فعال کرد و ارزیابی کرد که می تواند به شما کمک کند تا بحران شهرت را از بین ببرید.
بعلاوه ، او مطالعات موردی را با هم به اشتراک می گذارد که زمینه ای واقعی برای مفاهیم ارائه شده در این دوره است.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد:
مشخص کنید که چرا مدیریت ریسک اعتباری مهم است.
عناصری را تعیین کنید که بر مدیریت ریسک اعتبار تأثیر می گذارند.
تشخیص دهید که چگونه می توانید یک طرح واکنش به حوادث را عملی کنید.
اصول مطالعه موردی مربوط به نقص داده ها ایکوئیفاکس را در سال 2017را مورد بررسی قرار دهید
بخشهای مهم مطالعه موردی مربوط به اخراج مشتریان توسط استارباکس در سال 2018 را بررسی کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
با ریسک اعتباری پیش روی خود مقابله کنید 00:01:40
مدیریت ریسک اعتباری:
مدیریت ریسک اعتباری چیست؟ 00:04:10
چرا مدیریت ریسک اعتباری اهمیت دارد؟ 00:03:55
چه چیزی شهرت را تحت تأثیر قرار می دهد 00:04:26
وارد شدن به ذهنیتی پاسخگودر مواجه با ریسک 00:04:21
مدیریت اعتبار از طریق یک رویداد:
طرح پاسخگویی به رویداد ایجاد کنید 00:03:52
طرح واکنش به رویداد را در خود فعال کنید 00:04:14
برنامه پاسخگویی به رویداد را در خود ارزیابی کنید 00:03:34
مطالعات موردی در مدیریت ریسک اعتبار:
مطالعات موردی اتفاقی در مورد مسافر هواپیمایی در یونایتد ایرلاینز 00:04:15
مطالعات موردی در نقص داده ها ایکوئیفاکس 00:04:31
مطالعات موردی که استارباکس هواداران را در فیلادلفیا به بیرون فرستاد 00:04:45
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:28

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : با ریسک اعتباری پیش روی خود مقابله کنید

زمانی که راجع به شهرت می شنوید، آیا شما افراد مشهور، شرکت ها با لوگو های قوی، یا صنعت هایی رو تصور می کنید که به خاطر مشکلات با شکست مواجه شدن؟ شهرت و اعتبار، احساسی ست که من نسبت به شرکت یا محصول یا خدمات شما دارم، و اینکه آیا این احساس باعث میشه که ترغیب به خرید از شما بشیم، یا سراغ رسانه های اجتماعی بریم و ازتون شکایت کنیم. اسمم لیدا سیتروئن هست، و متخصصِ مدیریتِ شهرت و برندسازی برای شرکت ها، مدیران اجرایی و متخصصان در سراسر جهان هستم. امروزه با رشد رسانه های اجتماعی و تمام این تکنولوژی های جدید، شرکت ها باید از شهرت شون محافظت کنن. در گذشته، اگر یک مشتری ناراضی بود، ما فقط می تونستیم پول شون رو پس بدیم یا یک کالای دیگه رو جایگزین اون کالا کنیم، اما امروزه اون مشتری ناراضی می تونه عدم رضایتش رو طوری نشون بده که باعث ایجاد مشکلاتی برای شرکتِ ما بشه. در این دوره، ما مدیریت ِ ریسکِ شهرت رو از چندین زاویه بررسی خواهیم کرد. ما اصول اساسی رو تجزیه و تحلیل می کنیم، از طریق برخی مطالعات موردی در دنیای واقعی صحبت می کنیم، و چند مثال واستون میزنم که اگر با یه بحرانِ شهرت در شغل تون مواجه شدین، بتونید اون بحران رو پیش بینی کنید، آماده بشین، و به راهتون ادامه بدین. آیا برای مقابله با ریسک بعدی تون آماده هستید؟ پس بیاین شروع کنیم.

عنوان: آموزش مدیریت ریسک اعتباری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Lida Citroën
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Lida Citroën درباره مدرس:

لیدا سیتروئن از متخصصان برندسازی بین المللی است و در زمینه ی طراحی هویت های برند و آموزش
برندسازی شخصی سابقه دارد.وی مدیر اجرایی برنامه ی LIDA360 است.
که الان در دنور مستقر است و به عنوان یکی از نویسندگان تاثیر گذار در بیشتر رسانه ها شناخته شده است، این رسانه ها عبارتند از:
MSNBC, Entrepreneur, U.S. News & World Report, Fortune, Forbes.com, Harvard Business Review, CBS MoneyWatc.

او دو کتاب با عناوین” ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای تحولات نظامی به شهری” و” ارزیابی360: کسب قدرت از طریق برندسازی شخصی” نوشته است. لیدا سیتروئن بیشتر اوقات فراغتش را صرف کمک و رسیدگی به جانبازان نظامی می کند.او در وب سایت Military.com کمک هایی که داوطلبانه به ارتش کرده را به اشتراک گذاشت. لیدا، در بسیاری از رویدادهای ملی به استخدام جانبازان تأکید داشته است.
از سال2010تا به امروز، با سازمان جنجویان وال استریت مشارکت می کند. وی، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و وبینارهایی را برای اطلاع دادن چالش ها، فرصت ها و مزایا به جانبازان برگزار کرده است.

مشهد سئو