آموزش مدیریت ریسک اعتباری

رسانه های اجتماعی تفسیرهای عمومی را بصورت دموکراسی درآورده اند.
تقریباً هر مصرف کننده ای – از پرشورترین طرفدار شرکت شما گرفته تا بزرگترین منتقد شما – فرصتی برای در ارتباط بودن با شما دارد.
و انتقادات ناشی از کامنت کوچکی توسط مشتری ناراضی می تواند لطمه بزرگی به اعتبار شرکت شما وارد کند.
در این دوره ، لیدا سیتروئن به مبحث مدیریت ریسک اعتباری می پردازد و شما را به رویکردهایی مجهز می کند که می توانند به شما در مدیریت موفقیت اعتبار برند خود کمک کنند.
لیدا اصول مدیریت ریسک اعتبار را مرور می کند ، و توضیح می دهد که چیست و چرا مهم است.
او نشان می دهد که چگونه می توان یک طرح پاسخگویی به رویداد را ایجاد و فعال کرد و ارزیابی کرد که می تواند به شما کمک کند تا بحران شهرت را از بین ببرید.
بعلاوه ، او مطالعات موردی را با هم به اشتراک می گذارد که زمینه ای واقعی برای مفاهیم ارائه شده در این دوره است.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد:
مشخص کنید که چرا مدیریت ریسک اعتباری مهم است.
عناصری را تعیین کنید که بر مدیریت ریسک اعتبار تأثیر می گذارند.
تشخیص دهید که چگونه می توانید یک طرح واکنش به حوادث را عملی کنید.
اصول مطالعه موردی مربوط به نقص داده ها ایکوئیفاکس را در سال 2017را مورد بررسی قرار دهید
بخشهای مهم مطالعه موردی مربوط به اخراج مشتریان توسط استارباکس در سال 2018 را بررسی کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
با ریسک اعتباری پیش روی خود مقابله کنید 00:01:40
مدیریت ریسک اعتباری:
مدیریت ریسک اعتباری چیست؟ 00:04:10
چرا مدیریت ریسک اعتباری اهمیت دارد؟ 00:03:55
چه چیزی شهرت را تحت تأثیر قرار می دهد 00:04:26
وارد شدن به ذهنیتی پاسخگودر مواجه با ریسک 00:04:21
مدیریت اعتبار از طریق یک رویداد:
طرح پاسخگویی به رویداد ایجاد کنید 00:03:52
طرح واکنش به رویداد را در خود فعال کنید 00:04:14
برنامه پاسخگویی به رویداد را در خود ارزیابی کنید 00:03:34
مطالعات موردی در مدیریت ریسک اعتبار:
مطالعات موردی اتفاقی در مورد مسافر هواپیمایی در یونایتد ایرلاینز 00:04:15
مطالعات موردی در نقص داده ها ایکوئیفاکس 00:04:31
مطالعات موردی که استارباکس هواداران را در فیلادلفیا به بیرون فرستاد 00:04:45
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:28

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : مدیریت ریسک اعتباری چیست؟

به نظر نمیرسه که هر بار که ما کامپیوتر یا تلفن مون رو روشن می کنیم، نمونه هایی از افراد، شرکت ها، حتی صنایعی رو می بینیم که با بحران شهرت مواجه شدن. سالها تلاش و سخت کار کردن میتونه با چند اِقدامِ اشتباه و انتخاب کلمات نامناسب، نابود بشه، و این می تونه در هر سطحی در یک شرکت رخ بده. دلوئیت، پس از انتشار شهرتش در یک نظرسنجیِ تجارت جهانی نوشت، "شهرتِ شرکت باید مثل یه دارایی باارزش مدیریت بشه، و مورد حمایت قرار بگیره، به این دلیل که از دیدگاه تجاری و حرفه ای شهرت دقیقا یعنی همین". شهرت تا حد زیادی مهمه. اینکه بازار، سرمایه گذاران، مصرف کنندگان، و سایر ذینفعان چه نگرشی نسبت به شرکت تون، ارزش، موقعیت، قابل اعتماد بودنش دارن، شهرت شما رو ارتقاء میده. سهامداران و مشتریان، احساسات و عقایدشون رو درباره شرکت ها براساس تجربیات شون ملاک قرار میدن، و به حرفهای دیگران راجع به شرکت توجه میکنن، و اینکه چطور اون شرکت به مرور زمان به وعده هاش عمل میکنه. وقتی که شهرتِ شرکت با شناختی که مخاطبان نسبت به کارفرمایان، مدیران اجرایی، محصولات یا خدمات دارن، مطابقت نداره، چالش، ارتقاء پیدا میکنه. ما ریسک رو به عنوان تهدیدی برای آسیب، تعهد، از دست دادن یا وقوع رویداد منفی ناشی از آسیب پذیری های خارجی یا داخلی تعریف می کنیم. به طور معمول، از طریق برنامه ریزی پیشگیرانه میشه از ریسکِ شهرت اجتناب کرد. اگر شما در مورد برندِ یه شرکت به عنوان یه تعهد فکر می کنید، بعد ریسک زمانی رخ میده که شرکت به سهامداران و مشتریان اعتماد کرده و بعد اون تعهد، باعث اختلال در بازار میشه. شاید سهامداران شما یک یا دو اشتباه کوچیک رو ببخشن، اما زمانی که یه موضوعی با تعهد شرکت تعارض داره، باورها و ارزش های شرکت در حال نابود شدن هستن و گاهی اوقات پس از مدتی بهبود پیدا میکنن. این ریسک نه تنها به خاطر شهرت، بلکه به خاطرِ دوام این شرکت هست. برای مدیریت شهرت، شرکت ها مسائلی رو برای مدیریتِ ریسکِ شهرت در نظر میگیرن. اول، شهرت مفیدِ کسب وکار باعث ایجاد اعتماد میشه. توجه کنید که چطور برند و تجربه شما با تمام سهامداران تون، از کارمندان تون گرفته تا مشتریان، و رسانه ها تعامل داره. آیا مخاطبین موردنظرتون به شرکت تون اعتماد دارن؟ دوم اینکه، تعهدِ برندتون باید سازگار باشه. ما می دونیم که تجربیات متناقض باعث ایجاد سردرگمی در مورد این میشه که شرکت به چیزی اعتقاد داره. سوم، شهرت تون ممکنه نوسان داشته باشه. از اعضای تیمِ پشت پرده گرفته تا رهبر ارشدتون، باید درباره ی ارزشها و تعهدات شرکت تون نظر بدن، و نسبت به مخاطبین مورد نظرتون وفاداری ایجاد کنید. و در نهایت، شرکت باید به دیگران متعهد بشه. شهرت هایی که قابل اعتماد، سازگار و کاملا یکپارچه در سازمان هستن اغلب به اشتراک گذاشته میشن. اگر شرکت تون از طرف مخاطب موردنظرتون حمایت و ارجاع داده میشه، می تونه شهرت تون رو با آسیب مواجه کنه و در معرض بحران قرار بده. تمرکز روی این رویکردها باعث ایجادِ یک شهرتِ مفید میشه. دلوئیت گفت: "برای اینکه شهرت خوبی داشته باشید باید کارهای خوب زیادی انجام بدین، و تنها یه اشتباه، باعث از دست دادت شهرت تون میشه". من این نقل قولِ بنجامین فرانکلین رو دوست دارم. امروزه، بیش از پیش، توانایی شرکت برای شناسایی، ارزیابی، و هدایت ِریسکِ شهرت می تونه قابلیتِ دوامِ اونو تعیین کنه.

عنوان: آموزش مدیریت ریسک اعتباری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Lida Citroën
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Lida Citroën درباره مدرس:

لیدا سیتروئن از متخصصان برندسازی بین المللی است و در زمینه ی طراحی هویت های برند و آموزش
برندسازی شخصی سابقه دارد.وی مدیر اجرایی برنامه ی LIDA360 است.
که الان در دنور مستقر است و به عنوان یکی از نویسندگان تاثیر گذار در بیشتر رسانه ها شناخته شده است، این رسانه ها عبارتند از:
MSNBC, Entrepreneur, U.S. News & World Report, Fortune, Forbes.com, Harvard Business Review, CBS MoneyWatc.

او دو کتاب با عناوین” ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای تحولات نظامی به شهری” و” ارزیابی360: کسب قدرت از طریق برندسازی شخصی” نوشته است. لیدا سیتروئن بیشتر اوقات فراغتش را صرف کمک و رسیدگی به جانبازان نظامی می کند.او در وب سایت Military.com کمک هایی که داوطلبانه به ارتش کرده را به اشتراک گذاشت. لیدا، در بسیاری از رویدادهای ملی به استخدام جانبازان تأکید داشته است.
از سال2010تا به امروز، با سازمان جنجویان وال استریت مشارکت می کند. وی، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و وبینارهایی را برای اطلاع دادن چالش ها، فرصت ها و مزایا به جانبازان برگزار کرده است.

مشهد سئو