لیدا سیتروئن از متخصصان برندسازی بین المللی است و در زمینه ی طراحی هویت های برند و آموزش
برندسازی شخصی سابقه دارد.وی مدیر اجرایی برنامه ی LIDA360 است.
که الان در دنور مستقر است و به عنوان یکی از نویسندگان تاثیر گذار در بیشتر رسانه ها شناخته شده است، این رسانه ها عبارتند از:
MSNBC, Entrepreneur, U.S. News & World Report, Fortune, Forbes.com, Harvard Business Review, CBS MoneyWatc.
او دو کتاب با عناوین” ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای تحولات نظامی به شهری” و” ارزیابی360: کسب قدرت از طریق برندسازی شخصی” نوشته است. لیدا سیتروئن بیشتر اوقات فراغتش را صرف کمک و رسیدگی به جانبازان نظامی می کند.او در وب سایت Military.com کمک هایی که داوطلبانه به ارتش کرده را به اشتراک گذاشت. لیدا، در بسیاری از رویدادهای ملی به استخدام جانبازان تأکید داشته است.
از سال2010تا به امروز، با سازمان جنجویان وال استریت مشارکت می کند. وی، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و وبینارهایی را برای اطلاع دادن چالش ها، فرصت ها و مزایا به جانبازان برگزار کرده است.