آموزش مدیریت ریسک اعتباری

رسانه های اجتماعی تفسیرهای عمومی را بصورت دموکراسی درآورده اند.
تقریباً هر مصرف کننده ای – از پرشورترین طرفدار شرکت شما گرفته تا بزرگترین منتقد شما – فرصتی برای در ارتباط بودن با شما دارد.
و انتقادات ناشی از کامنت کوچکی توسط مشتری ناراضی می تواند لطمه بزرگی به اعتبار شرکت شما وارد کند.
در این دوره ، لیدا سیتروئن به مبحث مدیریت ریسک اعتباری می پردازد و شما را به رویکردهایی مجهز می کند که می توانند به شما در مدیریت موفقیت اعتبار برند خود کمک کنند.
لیدا اصول مدیریت ریسک اعتبار را مرور می کند ، و توضیح می دهد که چیست و چرا مهم است.
او نشان می دهد که چگونه می توان یک طرح پاسخگویی به رویداد را ایجاد و فعال کرد و ارزیابی کرد که می تواند به شما کمک کند تا بحران شهرت را از بین ببرید.
بعلاوه ، او مطالعات موردی را با هم به اشتراک می گذارد که زمینه ای واقعی برای مفاهیم ارائه شده در این دوره است.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد:
مشخص کنید که چرا مدیریت ریسک اعتباری مهم است.
عناصری را تعیین کنید که بر مدیریت ریسک اعتبار تأثیر می گذارند.
تشخیص دهید که چگونه می توانید یک طرح واکنش به حوادث را عملی کنید.
اصول مطالعه موردی مربوط به نقص داده ها ایکوئیفاکس را در سال 2017را مورد بررسی قرار دهید
بخشهای مهم مطالعه موردی مربوط به اخراج مشتریان توسط استارباکس در سال 2018 را بررسی کنید.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
با ریسک اعتباری پیش روی خود مقابله کنید 00:01:40
مدیریت ریسک اعتباری:
مدیریت ریسک اعتباری چیست؟ 00:04:10
چرا مدیریت ریسک اعتباری اهمیت دارد؟ 00:03:55
چه چیزی شهرت را تحت تأثیر قرار می دهد 00:04:26
وارد شدن به ذهنیتی پاسخگودر مواجه با ریسک 00:04:21
مدیریت اعتبار از طریق یک رویداد:
طرح پاسخگویی به رویداد ایجاد کنید 00:03:52
طرح واکنش به رویداد را در خود فعال کنید 00:04:14
برنامه پاسخگویی به رویداد را در خود ارزیابی کنید 00:03:34
مطالعات موردی در مدیریت ریسک اعتبار:
مطالعات موردی اتفاقی در مورد مسافر هواپیمایی در یونایتد ایرلاینز 00:04:15
مطالعات موردی در نقص داده ها ایکوئیفاکس 00:04:31
مطالعات موردی که استارباکس هواداران را در فیلادلفیا به بیرون فرستاد 00:04:45
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:28

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : چه چیزی شهرت را تحت تأثیر قرار می دهد

اگر یک چمدان خریده بودید و دسته ی اون شکسته بود یا به یه آرایشگاه جدید رفته بودین و موهاتون رو از حد انتظارتون کمتر کوتاهتر میکرد، چکار میکردید؟ خب، به احتمال زیاد چمدان تون رو با یه چمدون دیگه عوض می کنید یا پول تون رو پس میگیرید. شما هرگز به اون سالن برنمیگردین. از طرف دیگه، اگر بانک تون اجازه بده اطلاعات محرمانه تون به هکرها نشون داده بشه، و یا باعث اشتباه در حساب تون بشه، احتمالا ترس تون بیشتر میشه و مطمئن نیستید که میتونید یه بار دیگه بهشون اعتماد کنید یا نه. شما حتی ممکنه شروع به سوال کردن از همه موسسات مالی نه تنها بانک خودتون کنید. ادراک و احساسات به طور مستقیم روی شهرت تاثیر میزارن. با اینکه ممکنه بانک شما اطلاعات تون رو فاش کرده باشه،اما همه بانک های دیگه مقصر نیستن. این افشای اطلاعات ممکنه خارج از کنترل اونا بوده باشه، یا حتی ممکنه اشتباهی رخ داده باشه و شما به اونا اجازه داده باشید اطلاعات تون رو فاش کنن. شهرت، متاثر از نیروهای داخلی و خارجی ست. مثلا، شما کارمندانی دارید که می تونن درباره کارفرماشون برای افرادی که میخوان استخدام بشن و مشتریان احتمالی صحبت کنن، یا اونا میتونن بگن که کارفرما شایسته نیست، و در بازار ایجادِ سوظن کنن و در نتیجه به اسمِ شرکت آسیب برسونن. تاثیر دیگه، سوابق کاری ست. شرکت تون در گذشته چطور به موفقیت رسیده یا چطور با شکست ها مقابله کرده؟ آیا شما با شفافیت و همکاری واکنش نشون دادید؟ مشتریان اگر در پروسه ی اصلاح خوب عمل کرده بودن، اغلب مسئله ی دسته ی شکسته شده ی چمدان یا جا موندن از پرواز رو نادیده میگیرن. شهرت هم توسط نیروهای خارج از شرکت مثل سرمایه اجتماعی تحت تاثیر قرار میگیره. شرکتی که شهرت منفی داره، ممکنه توسط مشتریانی که خواستار تغییر هستن مورد تهدیدِ آنلاین قرار بگیره. مثلا یک شرکت که سایتی با فالورهای آنلاین داره که در اون اعضای باشگاه مشتریان قرار دارن و شرکت رو ارتقا میدن، شهرت و اعتبارش افزایش پیدا میکنه. به این فکر کنید که شرکت ها چطور برند تامز شوز رو دوست دارن که از هر جفت کفشی که خریدن، یکی هم برای افراد دیگه میخرن، اونا چطور به صورت آنلاین و به صورت شخصی طرفداران وفادار خودشون رو ایجاد کردن. مشتریانِ برند ِتامز، عاشق دیدگاه شرکت هستن، و اونا برای ترویج ارزش ها و ماموریت اون شرکت به دوستان شون و در نتیجه فروش، هیجان زده هستن. سرمایه اجتماعی می تونه یک معیار جدید برای تعامل مشتری و شهرت باشه. اینجا یه رتبه بندی محیطی هم وجود داره. در این صنعت چطور رتبه بندی میشین؟آیا شما به عنوان یک رهبر دیده میشین یا یک فرد ناشناخته هستید؟ رتبه بندی محیطی می تونه به طور مثبتی شهرت شما رو تحت تاثیر قرار بده. اینو در نظر بگیرید. بزارید بگم که شرکت شما نمایندگی محصولاتی رو داره که رتبه بندی محیطی بسیار بالایی دارن. شما به عنوان یک شرکت جدید می تونید از شهرتِ اونا موقع ایجاد اعتماد برای برندتون استفاده کنید. از طرف دیگه، اگر شرکت بزرگ تر در صنعت، ضعیف دیده بشه، بدون داشتنِ دیدگاهی راجع به تمام برندها و بازار، و معرفی خودتون به عنوان یک نهاد جدید و مجزا، به سختی میشه ادعا کرد که رابطه قوی با مشتریان و شهرتِ خوبی دارید. امروزه، متخصصان مدیریتِ شهرت باید همه چیز، از حسابرسی جهانی گرفته تا چیزهایی مثل هک کردن اطلاعات حساس مشتری رو برنامه ریزی کنن. همینطور که ما به طور فعالانه از تصویر شرکت محافظت می کنیم، تاثیرِ بررسی آنلاین و تجربه مشتری رو در مورد چگونگی تاثیر اونا در ذهن مشتریان مون در نظر می گیریم. برنامه ریزی بد یعنی داشتن یک سیستم برای واکنش، تمرین مهارت ها و ارتباطات مورد نیاز در کاهش یک بحران باید به عنوان یک خطر شناخته بشه.

عنوان: آموزش مدیریت ریسک اعتباری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Lida Citroën
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Lida Citroën درباره مدرس:

لیدا سیتروئن از متخصصان برندسازی بین المللی است و در زمینه ی طراحی هویت های برند و آموزش
برندسازی شخصی سابقه دارد.وی مدیر اجرایی برنامه ی LIDA360 است.
که الان در دنور مستقر است و به عنوان یکی از نویسندگان تاثیر گذار در بیشتر رسانه ها شناخته شده است، این رسانه ها عبارتند از:
MSNBC, Entrepreneur, U.S. News & World Report, Fortune, Forbes.com, Harvard Business Review, CBS MoneyWatc.

او دو کتاب با عناوین” ماموریت بعدی شما: راهنمای برندسازی شخصی برای تحولات نظامی به شهری” و” ارزیابی360: کسب قدرت از طریق برندسازی شخصی” نوشته است. لیدا سیتروئن بیشتر اوقات فراغتش را صرف کمک و رسیدگی به جانبازان نظامی می کند.او در وب سایت Military.com کمک هایی که داوطلبانه به ارتش کرده را به اشتراک گذاشت. لیدا، در بسیاری از رویدادهای ملی به استخدام جانبازان تأکید داشته است.
از سال2010تا به امروز، با سازمان جنجویان وال استریت مشارکت می کند. وی، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و وبینارهایی را برای اطلاع دادن چالش ها، فرصت ها و مزایا به جانبازان برگزار کرده است.

مشهد سئو