آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی

موفقیت مشتری یک حوزه جدیده که فراتر از روشهای قدیمی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری میره. شرایط به گونه-ای خلق شدن که چرخه زندگی مشتری رو مدیریت کنن و تجدید، افزایش فروش و دفاع از مشتری رو باعث میشن. موفقیت مشتری از زمان پیدایش مدل بیزینس سهامی یکی از داغ ترین روندهای بیزینسه.
این دوره درباره اجزائ کلیدی موفقیت مشتری هست. شامل: چگونه موفقیت مشتری با SaaS (نرمافزار به عنوان خدمت) همسان بشه، عضویت و بیزینسهای خدمت محور که وابسته به ارتباطات بلندمدت هستن برای بیشینه کردن ارزش عمر مشتری. یاد میگیریم که چطور این مفهوم با پشتیبانی مشتری فرق داره، چی باعث موفقیت رهبران و مبلغان موفقیت مشتری میشه و چطور موفقیت مشتری با سازمانهای بزرگتر همکاری کنه.

وارد کردن توضیح کامل از دوره

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوشامدگویی 00:01:50
درک موفقیت مشتری :
چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم 00:04:26
از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم 00:03:38
چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه 00:03:09
چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم 00:04:37
تفاوت بین موفقیت مشتری و سایر بخشها 00:03:51
موفقیت مشتری حرفه ای :
شخصیت و مهارت ایدهآل برای موفقیت مشتری 00:04:16
چرا کار کردن در حوزه موفقیت مشتری بهترین و بدترین شغلهاست 00:03:33
چطور برای موفقیت مشتری نیرو بگیریم 00:03:25
تخصصگرایی در موفقیت مشتری 00:04:03
یک روز عادی برای مدیر موفیقت مشتری 00:02:38
چطور در موفقیت مشتری پیش بریم :
چطور یک برنامه کاری در موفقیت مشتری بسازیم 00:05:00
چطور حمایت سازمان رو بدست بیاریم 00:03:08
معیارهای موفقیت مشتری: ساختن موارد برای ترفیع یا افزایش حقوق 00:03:18
همسانسازی موفقیت مشتری با سایر بخشهای کمپانی :
پیشگیری از تبدیل موفقیت مشتری به سیلو و فرهنگسازی آن 00:02:40
نکاتی برای کار کردن خوب فروش و موفقیت مشتری باهم 00:02:57
چطور یک کرسی مدیریت بگیریم: نقش جدید مدیرمسئول مشتری 00:03:25
نتیجه گیری :
مرحله بعد 00:02:01
درس 5 : چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم

حتی زمانیکه شما موفقیت مشتری رو به راه میندازین، باید پایانی هم در ذهنتون باشه. اگر فقط بیزینستون رو راه میندازین، ممکنه بتونین با افرادی که جذب خدمات شدن وارد معامله بشین یا نیازها رو فقط بر پایه یک وجه پاسخگو باشین. اما اگر شما یک بیزینس رو به رشدین با تعداد زیادی مشتری که الآن به حوزه عملکردی موفقیت مشتری معرفی میشن، باید فورا نقشهتون رو کامل کنین. اگر فقط دارین کمپانیتونو راه میندازین ممکنه زمان بیشتری داشته باشین اما همینکه رشد کردین نیاز هست تا مداوم بازاندیشی و اصلاح داشته باشین نسبت به زیرساختها و پروسه-هایی که استفاده میکنین تا رضایت و تعهد مشتری رو نگه دارین. خب حالا چطور تیم موفقیت مشتری حین رشد تکامل پیدا میکنه؟ وقتی که شما تازه شروع کرده باشین ممکنه چیز زیادی راجع به مردمی که خدمت بهشون ارائه میدین ندونین. هر رفتار متقابل مشتریای و هر جزء دادههای رفتاری جمع شده، ممکنه بینظیر بنظر بیاد. باندازه کافی در روزهای ابتدایی برای مدیران موفقیت سخت هست که مشکلی رو حل کنن یا سوالی رو جواب بدن. در طول زمان گرچه الگوها جدید میشن. اما احتمالا شما متوجه گروهها یا جزئیات متفاوت میشین. مشتریان کوچکتر ممکنه از مشتریان بزرگتر متفاوت باشن. یا ممکنه شما مکررا با سوالات و مشکلات مشابه مواجه بشین. هرچه سریعتر بتونین الگوها رو تشخیص بدین و عملیاتتون رو حول اون الگو بهینه سازی کنید بهتر هم میتونین رضایت مشتری رو جلب و هزینههای خودتون رو مدیریت کنید. مثلا ممکنه شما مکررا تماس داشته باشین که بپرسن چطور فلان مورد رو استفاده کنن، در روزهای اول ممکنه شما فقط تلاش کنین تا یک متن استاندارد تنظیم کنید. در طول زمان ممکنه شما اون متن رو ضمیمه ایمیلها یا تولیداتتون کنید و دست آخر ممکنه از تیم تولیدتون بخواین تا خود محصول رو درستش کنن. پس مشکل بزرگتر از این نخواهد شد. یا ممکنه شما متوجه بشین که مشتریان ناراضیتون یک ویژگی صنعتی یا آماری خاص رو به اشتراک گذاشتهاند. Millennialها اینو دوست دارن اما Boomerها میترسن یا کاربرد مثل یک آتش پرزور در موسسات مالی پخش میشه اما در دانشگاهها نه. شاید بهمون میزان برای تیم بازاریابی یا فروش شما پیامد داشته باشه. در سیر موفقیت مشتری ممکنه شما به دریافتهای خودتون یا مشاهدات مدیریت موفقیت مشتری برای تشخیص الگوها وابسته باشین، مخصوصا اگر قادر نباشین ردیابی یا دسترسی داشته باشین به اطلاعات مشتری و استفاده اونها از محصولات. خب ایرادی نداره. اما همینطور که رشد میکنین دادههای خوب ضروری میشن برای گرفتن تصمیمهای خوب. اپهای همه جوره برای موفقیت مشتری هستن که میتونن در این پروسه کمکتون کنن. یا میتونین در درون سازمانتون یه چیزی بسازین، مسئله مهم اینه که شما بفهمین کدوم داده مفیده و اینکه بدستش بیارین. چیز دیگهای که بعنوان برنامه تیم مدیریت موفقیت مشتری تغییر میکنه، نقش مدیران موفقیت مشتری خاصه. خیلی از سازمانها یک رهیافت ردیفی برساس سایز یا اهمیت مشتری استفاده میکنن. مشتریان بزرگ ممکنه اسم و شماره مدیر موفقیت مشتریشونو داشته باشن. درحالیکه بقیه فقط ممکنه شماره ضروریشونو داشته باشن، و بعضی دیگه هنوز براساس اعتماد به حضور آنلاین پیشنهادهای رایگان یا درخواست متناوب بهشون بشه. سفارشی کار کردن، حداقل به طور بخش بخش، ضروریه به دو دلیل: اول چون مشتریاتون از شما توقع دارن تا نیازشونو براساس دادههایی که منطقا احتمال میره داشته باشین بفهمین. توقع مشتری حول این شخصی سازی درحال افزایشه. دوم چون اگر شما سفارشی کار نکنین دارین به خرج مقدار زیادی پول پایان میدین مگر مشتریان سودآور یا مشتریانی که سود واقعی از شما نمیگیرن و هدف اصلی شما نیستن. از خودتون بپرسین چی جلوتونو میگیره برای اتومات کردن موفقیت مشتری؟ آیا سوالهایی راجع به اینکه چی مشتری رو راضی میکنه هنوز هست که شما نمیدونین؟ به این فکر کنید که چه اطلاعاتی رو لازمه تا ردگیری کنید برای اینکه به جواب برسین. اونوقت دیگه با شماست که با پروسه و زیرساختها ور برین تا زمانیکه اون ترکیب عالی از تکنولوژی و دانش رو دارا بشین تا بهترین رو به مشتریتون ارائه بدین.

عنوان: آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Robbie Kellman Baxter
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Robbie Kellman Baxter درباره مدرس:

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

مشهد سئو