آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی

موفقیت مشتری یک حوزه جدیده که فراتر از روشهای قدیمی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری میره. شرایط به گونه-ای خلق شدن که چرخه زندگی مشتری رو مدیریت کنن و تجدید، افزایش فروش و دفاع از مشتری رو باعث میشن. موفقیت مشتری از زمان پیدایش مدل بیزینس سهامی یکی از داغ ترین روندهای بیزینسه.
این دوره درباره اجزائ کلیدی موفقیت مشتری هست. شامل: چگونه موفقیت مشتری با SaaS (نرمافزار به عنوان خدمت) همسان بشه، عضویت و بیزینسهای خدمت محور که وابسته به ارتباطات بلندمدت هستن برای بیشینه کردن ارزش عمر مشتری. یاد میگیریم که چطور این مفهوم با پشتیبانی مشتری فرق داره، چی باعث موفقیت رهبران و مبلغان موفقیت مشتری میشه و چطور موفقیت مشتری با سازمانهای بزرگتر همکاری کنه.

وارد کردن توضیح کامل از دوره

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوشامدگویی 00:01:50
درک موفقیت مشتری :
چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم 00:04:26
از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم 00:03:38
چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه 00:03:09
چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم 00:04:37
تفاوت بین موفقیت مشتری و سایر بخشها 00:03:51
موفقیت مشتری حرفه ای :
شخصیت و مهارت ایدهآل برای موفقیت مشتری 00:04:16
چرا کار کردن در حوزه موفقیت مشتری بهترین و بدترین شغلهاست 00:03:33
چطور برای موفقیت مشتری نیرو بگیریم 00:03:25
تخصصگرایی در موفقیت مشتری 00:04:03
یک روز عادی برای مدیر موفیقت مشتری 00:02:38
چطور در موفقیت مشتری پیش بریم :
چطور یک برنامه کاری در موفقیت مشتری بسازیم 00:05:00
چطور حمایت سازمان رو بدست بیاریم 00:03:08
معیارهای موفقیت مشتری: ساختن موارد برای ترفیع یا افزایش حقوق 00:03:18
همسانسازی موفقیت مشتری با سایر بخشهای کمپانی :
پیشگیری از تبدیل موفقیت مشتری به سیلو و فرهنگسازی آن 00:02:40
نکاتی برای کار کردن خوب فروش و موفقیت مشتری باهم 00:02:57
چطور یک کرسی مدیریت بگیریم: نقش جدید مدیرمسئول مشتری 00:03:25
نتیجه گیری :
مرحله بعد 00:02:01
درس 1 : خوشامدگویی

تا حالا احساس کردین که پشتیبان مشتری تلاش میکنه تا تلفنش رو با شما قطع کنه؟ حس خیلی بدیه وقتی شما درگیرین تا ارزش بدین به کالایی که خودتون قبلا براش هزینه کردین و سازمانی که اون کالا رو به شما فروخته اهمیتی به این مسئله نمیده. دیگه خبری از لغو اشتراکهای مالی نیست. یا اینکه همه محصول رو لازم باشه برگردونین قبل ازینکه استفادهاش کرده باشین. در مواقع اینچنینی موفقیت مشتری میتونه تغییر ایجاد کنه. موفقیت مشتری یک شاخه جدید و مشهوره بالاخص در زمینه نرمافزار به عنوان یک کمپانی خدماتی اما به طور رو به افزایشی توسط خردهفروشها، سازمانهای درمانی، کمپانیهای مصرفکننده محصولات و انواع دیگری از سازمانها که وابسته به روابط بلندمدت اند برای افزایش ارزش طول عمر مشتری هم استفاده میشه، من رابی کلمن بکستر هستم و شغلم رو صرف کار کردن با کمپانیهایی کردم که سازنده معاملات پیوسته با مشتریان مناسب هستن. حتی یک کتابی هم در این حوزه نوشتم به نام اقتصاد عضویتی. در این دوره آموزشی به شما خواهم آموخت که موفقیت مشتری چیه، و چرا اهمیت داره. همچنین به این موضوع میپردازیم که چی باعث موفقیت می-شه. چه به عنوان یک شرکت کننده، چه رهبر یک تیم یا بعنوان مسئول امور مشتریان با یک صندلی و میز مدیریتی. در انتهای این دوره شما میدونید چطور جهت موفقیت مشتری رو بسازید. چطور برای اینکار فراخوان همکاری بدین و چطور معیارهای درست رو منتشر کنید برای اینکه تا انتها بتونین راه رو ادامه بدین. پس اگر آمادهاین تا راجع به این مسئله جدید، کاربردی و جالب بدونین و مهمتر اینکه بدونین پیشذهنیتی که اجازه میده کمپانیها رقابت رو با تمرکز بر مشتریها ایجاد کنن، چیه، بیاین شروع کنیم.

عنوان: آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Robbie Kellman Baxter
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Robbie Kellman Baxter درباره مدرس:

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

مشهد سئو