آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی

موفقیت مشتری یک حوزه جدیده که فراتر از روشهای قدیمی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری میره. شرایط به گونه-ای خلق شدن که چرخه زندگی مشتری رو مدیریت کنن و تجدید، افزایش فروش و دفاع از مشتری رو باعث میشن. موفقیت مشتری از زمان پیدایش مدل بیزینس سهامی یکی از داغ ترین روندهای بیزینسه.
این دوره درباره اجزائ کلیدی موفقیت مشتری هست. شامل: چگونه موفقیت مشتری با SaaS (نرمافزار به عنوان خدمت) همسان بشه، عضویت و بیزینسهای خدمت محور که وابسته به ارتباطات بلندمدت هستن برای بیشینه کردن ارزش عمر مشتری. یاد میگیریم که چطور این مفهوم با پشتیبانی مشتری فرق داره، چی باعث موفقیت رهبران و مبلغان موفقیت مشتری میشه و چطور موفقیت مشتری با سازمانهای بزرگتر همکاری کنه.

وارد کردن توضیح کامل از دوره

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوشامدگویی 00:01:50
درک موفقیت مشتری :
چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم 00:04:26
از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم 00:03:38
چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه 00:03:09
چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم 00:04:37
تفاوت بین موفقیت مشتری و سایر بخشها 00:03:51
موفقیت مشتری حرفه ای :
شخصیت و مهارت ایدهآل برای موفقیت مشتری 00:04:16
چرا کار کردن در حوزه موفقیت مشتری بهترین و بدترین شغلهاست 00:03:33
چطور برای موفقیت مشتری نیرو بگیریم 00:03:25
تخصصگرایی در موفقیت مشتری 00:04:03
یک روز عادی برای مدیر موفیقت مشتری 00:02:38
چطور در موفقیت مشتری پیش بریم :
چطور یک برنامه کاری در موفقیت مشتری بسازیم 00:05:00
چطور حمایت سازمان رو بدست بیاریم 00:03:08
معیارهای موفقیت مشتری: ساختن موارد برای ترفیع یا افزایش حقوق 00:03:18
همسانسازی موفقیت مشتری با سایر بخشهای کمپانی :
پیشگیری از تبدیل موفقیت مشتری به سیلو و فرهنگسازی آن 00:02:40
نکاتی برای کار کردن خوب فروش و موفقیت مشتری باهم 00:02:57
چطور یک کرسی مدیریت بگیریم: نقش جدید مدیرمسئول مشتری 00:03:25
نتیجه گیری :
مرحله بعد 00:02:01
درس 2 : چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم

اخیرا سخنرانیای داشتم در رویداد موفقیت مشتری و اونجا مردمی در راهرو میان صندلیها، ورودی درها و روی زمین نشسته بودن. جمعیت زیاد توجه منو جلب کرد اما حقیقت اینه که بیزینسها بالاخص بیزینسهای مبتنی بر اشتراک های مالی با موفقیت مشتری مشغول هستن. تقریبا همه سازمانهای نرمافزاری مثل بقیه کمپانیها در سایر صنعتها یا در حال ساخت یک تیم موفقیت مشتری هستن یا چنین تیمی رو دارن. اگر شما به معامله بلندمدت با مشتریتون وابستهاین لازمه که مفهوم موفقیت مشتری رو بدونین. چی هست؟ از کجا میاد؟ چرا اهمیت داره؟ موفقیت مشتری یک اصل نوپا هست که در سیلیکون والی ریشه داره. و بعنوان یک نوع خدمات با رشد نرمافزار رشد کرده. (SaaS: software as a service) ساس زمانی هست که شما دسترسی مشتری به نرمافزار رو مهیا میکنید تا اینکه او رو مالک نرمافزار، مدیریت تاسیسات یا بهسازیها کنید و دستور بدین تا این اطلاعات رو از سرور خودش بگیره. مدیران موفقیت مشتری یا CSMها مسئولن برای اینکه مشتریان رو اطمینان بدن که کاملا در استفاده از سیستم نوپایی که براش هزینه کردن، متعهدن. اونها خط مقدم برای اثر متقابل مشتریان، برای کار کردن با اونها به منظور بهینه سازی تجربیاتشون اند. اونها عناصر پشتیبانی مشتری، مدیریت حسابها و خدمات حرفهای رو با تمرکز بر راضی کردن مشتریان ترکیب میکنن. بطور کلی CSMها سه هدف دارن. اول اینکه ماندگاری مشتری رو بیشینه کنن. بعد اینکه اطمینان حاصل کنن که محصول پذیرفته شده و از گسترش در مقابل سازمانهای مشتریان استفاده کنن. و در آخر مشتریانی رو که میخوان به عنوان مرجع فعالیت داشته باشن یا حتی ارجاعاتی رو که خودشون میسازن رو بشناسن. راههای زیادی هست که CSMها این معیارها رو باهم ترکیب کنن. اونها مشتریان جدید رو کمک میکنن. نشونشون میدن که چطور یک محصول یا خدمات جدید رو اجرا کنن و بیشترین سود رو ببرن از چیزی که خودشون قبلا براش پول پرداخت کردن. اونها رفتار مشتریان رو دنبال میکنن و اگر مشتریای متعهد نباشه، متوجه میشن. مشکلات رو حل میکنن و بهترین تمرینها رو به اشتراک میذارن. مشتریان رو از محصولات و ویژگیهای جدیدی آگاه میکنن که ممکنه تجربه مشتری رو ارتقا بده. چرا موفقیت مشتری انقدر رایجه؟ و چرا خیلی از سازمانها فکر میکنن که چنین اصلی رو لازم دارن؟ بهترین راهنما اینه که بریم سراغ هزینه کارهای نوپا در برابر خیلی از صنعتها. ساس SaaS یک پرداخت ماهانه یا سالانه است. مدارک نرمافزاری متفاوت که شما حقالزحمه ثابتی رو برای استفاده نامحدود ازش پرداخت میکنین، در مدل ساس شما میتونین هرزمان خواستین دیگه استفادهاش نکنین. پس به جز پرداختهای بزرگ و پروسه اجرا، قبل ازینکه مشتری به اختیار خودش باشه، حالا مشتری میتونه وارد کار بشه با یه ریسک حداقلی. اگر خوششون نیومد میتونن کنسلش کنن. بستگی به کمپانی داره که اطمینان حاصل کنه که مشتری راضی هست و متعهد به کالا هست تا دیگه کنسل نکنه. چیز دیگهای که اصل موفقیت مشتری رو باعث میشه افزایش دسترسی به دادهها، راجع به مشتریان و مصرف کالاشون هست. مدیران موفقیت مشتری میتونن به این اطلاعات دسترسی داشته باشن که کمکشون میکنه تا مشکلاتی رو که مشتری ممکنه تجربه کنه بفهمن قبل ازینکه با مشتری صحبتی داشته باشن. یکی از مدیران موفقیت مشتری بهم میگفت که مشتریانش معمولا ازش میپرسن که چقدر نسبت به ابراز یک مشکل مسئولن؟ او گفته بود که کمپانیش معمولا یک پله جلوتر از مشتریانه و اونها راجع به مشکل محصولات میدونن قبل ازینکه مشتری بخواد و بتونه کمکی بکنه. حتی قبل ازینکه مشتری ناراحت شده باشه. وقتی که کار خوب انجام بشه، موفقیت مشتری علاقهای رو که مشتریان بیشتر از پرداختشون گرفتن و تمام راههای استفاده از کالا و خدمات رو فهمیدن، به بالاترین حد میرسونه. در حالیکه این اصل در کمپانیهای نرمافزار رایجتره اما به طور رو به افزایشی در خردهفروشیها، در تعاونیها و کمپانیهای تولیدی هم اجرا میشه.

عنوان: آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Robbie Kellman Baxter
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Robbie Kellman Baxter درباره مدرس:

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

مشهد سئو