آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی

موفقیت مشتری یک حوزه جدیده که فراتر از روشهای قدیمی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری میره. شرایط به گونه-ای خلق شدن که چرخه زندگی مشتری رو مدیریت کنن و تجدید، افزایش فروش و دفاع از مشتری رو باعث میشن. موفقیت مشتری از زمان پیدایش مدل بیزینس سهامی یکی از داغ ترین روندهای بیزینسه.
این دوره درباره اجزائ کلیدی موفقیت مشتری هست. شامل: چگونه موفقیت مشتری با SaaS (نرمافزار به عنوان خدمت) همسان بشه، عضویت و بیزینسهای خدمت محور که وابسته به ارتباطات بلندمدت هستن برای بیشینه کردن ارزش عمر مشتری. یاد میگیریم که چطور این مفهوم با پشتیبانی مشتری فرق داره، چی باعث موفقیت رهبران و مبلغان موفقیت مشتری میشه و چطور موفقیت مشتری با سازمانهای بزرگتر همکاری کنه.

وارد کردن توضیح کامل از دوره

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوشامدگویی 00:01:50
درک موفقیت مشتری :
چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم 00:04:26
از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم 00:03:38
چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه 00:03:09
چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم 00:04:37
تفاوت بین موفقیت مشتری و سایر بخشها 00:03:51
موفقیت مشتری حرفه ای :
شخصیت و مهارت ایدهآل برای موفقیت مشتری 00:04:16
چرا کار کردن در حوزه موفقیت مشتری بهترین و بدترین شغلهاست 00:03:33
چطور برای موفقیت مشتری نیرو بگیریم 00:03:25
تخصصگرایی در موفقیت مشتری 00:04:03
یک روز عادی برای مدیر موفیقت مشتری 00:02:38
چطور در موفقیت مشتری پیش بریم :
چطور یک برنامه کاری در موفقیت مشتری بسازیم 00:05:00
چطور حمایت سازمان رو بدست بیاریم 00:03:08
معیارهای موفقیت مشتری: ساختن موارد برای ترفیع یا افزایش حقوق 00:03:18
همسانسازی موفقیت مشتری با سایر بخشهای کمپانی :
پیشگیری از تبدیل موفقیت مشتری به سیلو و فرهنگسازی آن 00:02:40
نکاتی برای کار کردن خوب فروش و موفقیت مشتری باهم 00:02:57
چطور یک کرسی مدیریت بگیریم: نقش جدید مدیرمسئول مشتری 00:03:25
نتیجه گیری :
مرحله بعد 00:02:01
درس 3 : از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم

در مرکز موفقیت مشتری اینه که مشتری راضی و متعهد، مشتری سودآوریه. اگر مطمئن بشین که مشتریتون رضایتمندانه با محصولات و خدماتتون معامله داره اونوقت براتون مهم میشه که یک تیم موفقیت مشتری داشته باشین. و این فقط یک بخش کوچک از استراتژی شما هست. شما میخواین از یه پله عقبتر شروع کنین. از خودتون بپرسین ابزار در اختیار من چیه برای اینکه رضایت و تعهد مشتری رو به حداکثر برسونم؟ اول از همه شما باید راهی برای دنبال کردن رضایت یا تعهد داشته باشین. این میتونه به آسونی یک تماس تلفنی یا یک بررسی اینترنتی باشه اگر که شما تازه بیزینستون رو شروع کرده باشین. همچنان که بیزینستون رشد میکنه شما میتونین ابزار یا بررسیهای پیشرفتهتری در تجربه خود مشتری استفاده کنین. چیزی که شما درواقع تلاش دارین انجام بدین فقط فهم اینه که کدوم مشتری از محصول شما همونطور استفاده میکنه که راضیترین مشتریتون اینکارو میکنه. بعدش میتونین روی مشتریهای جدید کار کنین تا مطمئن بشین اونا فهمیدن که چطور میتونن بالاترین ارزش رو از کالا و خدماتی که براش هزینه پرداخت کردن بدست بیارن. شما میتونین راهنمایی رو داخل محصول ضمیمه کنین یا تمرین و مستندسازی پیشنهاد بدین تا کمکشون کنین که بلند بشن و به سرعت مطلوب هرچه سریعتر برسن. زمانیکه بلند میشن و راه میفتن شما میخواین مطمئن بشین که تو همین راه میمونن. اگر با یه مشکل اومدن پیش شما اونوقت چطور میخواین حلش کنین؟ شما گزینههای زیادی در کنار تلفن جواب دادن دارین. شما میتونین یک منبع مشگل زدای آنلاین آماده کنین یا اینکه از بقیه مشتریان به عنوان مربی یا حتی از کارشناسها در وبینار یا جمعهای آنلاین کمک بگیرین. فقط مطمئن باشین که کارتون شفاف باشه راجع به اینکه چطور مربیان انتخاب شدن و چه گواهینامه-ای دارن. میتونین گفتگوی انلاین یا پاسخگویی ایملی رو پیشنهاد بدین، اگر مشکل رو بازهم مکررا دیدین میتونین با تیم تولیدتون برای حل مشکل صحبت کنید. یا حداقل با یک جواب فکرشده یا راهحلی بیاین که حرفهای تر باشه. و در نهایت شما میخواین فراتر برین از فقط داشتن مشتریهایی که مشکلی ندارن و تماسی نمیگیرن. شما میخواین مستمر به مشتریهاتون راههای کسب سرمایه رو نشون بدین. متناوبا میتونین باهاشون تماس بگیرین و همچنین میتونین بهشون خبرنامه بفرستین. مقالات آنلاین یا ویدئوهایی رو بهشون پیشنهاد بدین. یا فرصتی رو برای مشتریانتون فراهم کنید تا همدیگر رو با بهترین تمرینها کمک کنن. موفقیت مشتری نباید تنها یک مسئولیت برای مردمی باشه که عنوان موفقیت مشتری رو یدک میکشن. در واقع در حالت ایدهآل تیم موفقیت مشتری ضروری نیست. در حالت ایدهآل سازمان خیلی مشتری محور هست و محصولاتش هم براساس رفتار متقابل مشتری تولید میشه و مشتریان رو آموزش میده بدون نیازی به تماس برای کمک. سازمانها بهتره که با این ایده تجربه مشتری در ذهنشون شروع کنن. و کار کنن تا این تجربه رو بسازن تا روال عادی بشه. این یک راه طولانیه برای اکثر کمپانیها. پس موفقیت مشتری محلیه که شما یاد میگیرین که نیاز مشتری چیه و اونها چطور پیشنهادهای شما رو استفاده میکنن. CSMها پلی بین تجربه ایدهآل مشتری هستن و واقعیت امروز کارها.

عنوان: آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Robbie Kellman Baxter
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Robbie Kellman Baxter درباره مدرس:

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

مشهد سئو