آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی

موفقیت مشتری یک حوزه جدیده که فراتر از روشهای قدیمی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری میره. شرایط به گونه-ای خلق شدن که چرخه زندگی مشتری رو مدیریت کنن و تجدید، افزایش فروش و دفاع از مشتری رو باعث میشن. موفقیت مشتری از زمان پیدایش مدل بیزینس سهامی یکی از داغ ترین روندهای بیزینسه.
این دوره درباره اجزائ کلیدی موفقیت مشتری هست. شامل: چگونه موفقیت مشتری با SaaS (نرمافزار به عنوان خدمت) همسان بشه، عضویت و بیزینسهای خدمت محور که وابسته به ارتباطات بلندمدت هستن برای بیشینه کردن ارزش عمر مشتری. یاد میگیریم که چطور این مفهوم با پشتیبانی مشتری فرق داره، چی باعث موفقیت رهبران و مبلغان موفقیت مشتری میشه و چطور موفقیت مشتری با سازمانهای بزرگتر همکاری کنه.

وارد کردن توضیح کامل از دوره

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوشامدگویی 00:01:50
درک موفقیت مشتری :
چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم 00:04:26
از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم 00:03:38
چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه 00:03:09
چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم 00:04:37
تفاوت بین موفقیت مشتری و سایر بخشها 00:03:51
موفقیت مشتری حرفه ای :
شخصیت و مهارت ایدهآل برای موفقیت مشتری 00:04:16
چرا کار کردن در حوزه موفقیت مشتری بهترین و بدترین شغلهاست 00:03:33
چطور برای موفقیت مشتری نیرو بگیریم 00:03:25
تخصصگرایی در موفقیت مشتری 00:04:03
یک روز عادی برای مدیر موفیقت مشتری 00:02:38
چطور در موفقیت مشتری پیش بریم :
چطور یک برنامه کاری در موفقیت مشتری بسازیم 00:05:00
چطور حمایت سازمان رو بدست بیاریم 00:03:08
معیارهای موفقیت مشتری: ساختن موارد برای ترفیع یا افزایش حقوق 00:03:18
همسانسازی موفقیت مشتری با سایر بخشهای کمپانی :
پیشگیری از تبدیل موفقیت مشتری به سیلو و فرهنگسازی آن 00:02:40
نکاتی برای کار کردن خوب فروش و موفقیت مشتری باهم 00:02:57
چطور یک کرسی مدیریت بگیریم: نقش جدید مدیرمسئول مشتری 00:03:25
نتیجه گیری :
مرحله بعد 00:02:01
درس 4 : چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه

راهی که مردم میخوان با سازمانی رفتار متقابل داشته باشن داره تغییر میکنه. اونها یک راه حل برای مشکلشون میخوان نه فقط یک محصول. اونها تجربههای شخصی و پشتیبانی میخوان. یک مدل بیزینسی در راستای شخصیسازی آماده بکار میشه و این همون چیزیه که من بهش میگم اقتصاد عضویتی. این براساس ایده اولویتبندی ارتباط بلندمدت با مشتری هست بعنوان کاری مهمتر از درآمد کوتاه مدت. شبیه تربیت مشتریتون مثل یک عضو میمونه و یک ارتباط همیشگی رو ساختنه. ما این مدل رو دربرابر تقریبا همه صنعتها میبینیم. کمپانیهای نرمافزاری از نرمافزار به عنوان خدمت استفاده میکنن مثل salesforce.com و Adobe Creative Cloud دسترسی به نرمافزار رو بدون زحمت و هزینه زیادی فراهم میکنه. خرده فروشها مثل Amazon با عضویت اولیه شون که طراحی شده تا رفتار مصرف-کننده رو تغییر بده تا هر خریدی از آمازون رو شروع کنن یا جداول اشتراک مالی که به مشترکها کمک میکنه کالاهای جدید رو بشناسن، از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد. کمپانیهای رسانهای مثل Netflix و Spotify دسترسی نامحدود به محتوا رو برای حق اشتراکهای ثابت در هر زمان و مکانی میسر میکنن. نکته اینجاست. در خیلی از موارد مشتری سودآور نمیشه مگر اینکه برای مدتی مشترک یا عضو بشن. وقتی که شما به مشتری وابسته هستین برای تولید سود، لازمه تا به معاملات تمرکز کنید. یعنی مشتری باید از کالا یا خدمت شما مثل یک عادت استفاده کنه. شاخصهای اجرای کلیدی یا KPLs در اقتصاد عضویتی حول وفاداری هست. نه فقط بدست آوردن یک مشتری جدید یا حجم ارتباطهای اولیه. بلکه معامله وفاداری رو میاره. پس دنبال کردن این منطق اگر که مهمترین مسئله تعهده برای شما چه معنایی میده؟ موفقیت مشتری اسلحه پنهان شماست. بهترین راه هزینه-نتیجه هست برای مدیریت شاخصها که تعهد رو باعث میشن و این راه شامل: تشویق مشتری به خردی بیشتر، نگهداری مشتری و ارجاعات فردی به عنوان تبلیغه. شما میتونین پورسه تون رو برای مشتریان جدید طراحی کنین تا بهشون نشون بدین چطور بیشترین سود رو از پیشنهاد شما بدست بیارن و چطور کالا یا خدمات شما رو به جزئی از کارهای روزانهشون تبدیل کنن. شما میتونین رفتار مشتری رو زیر نظر داشته باشین تا ببینین چطور دارن کالا رو استفاده میکنن و اینجوری میتونین مشکل رو تشخیص بدین و در وضعیت تغییری ایجاد کنین. یا میتونین با مشتریانتون تماس برقرار کنین از طریق شبکههای مجازی یا رویدادهای زنده در جهان غیر مجازی. رفع معایب و کشف بهترین تمرینها رابطه متقابل باهم دارن. مشتریها میخوان که بتونن اعتماد کنن تا کمپانیای که باهاش معامله کردن بهترین توجه رو بهشون در بلندمدت داشته باشه. موفقیت مشتری میتونه اینکارو انجام بده که به طور رو به افزایشی اون رو تبدیل به ضربان قلب سازمانهای امروز کرده.

عنوان: آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Robbie Kellman Baxter
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Robbie Kellman Baxter درباره مدرس:

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

رابی کلیمان بکستر بنیانگذار استراتژیهای Peninsula Strategies LLC، یک شرکت مشاوره مدیریت است و همچنین نویسنده The Membership Economy: پیدا کردن Superusers در معاملات و ساخت درآمد معقول و مکرر ، کتابی که به عنوان یکی از پنج کتاب بازاریابی سال در Inc.com نامگذاری شده ‌است. او اصطلاح کسب و کار محبوب “عضویت در اقتصاد”، که در حال حاضر توسط سازمان ها و روزنامه نگاران در سراسر کشور و فراتر از آن استفاده می شود، را ابداع کرد. مشتریان او شامل سازمان های بزرگ مانند Netflix و انجمن ملی رستوران، و همچنین ده ها شرکت در حال رشد، را شامل میشود. در طول دوران حرفه او، رابی با مشتریان مشورت کرده یا در بیش از بیست صنایع کار کرده است. قبل از شروع شرکت Peninsula Strategies LLC در سال 2001، رابی به عنوان یک همکار شهری شهردار شهر نیویورک مشغول به کار بود، یک مشاور در Booz Allen Hamilton و یکی از فروشندگان محصولات Silicon Valley. او دارای مدرک AB از دانشکده هاروارد و مدرک MBA از مدرک کارشناسی ارشد استنفورد است. رابی با رسانه های عمده، از جمله CNN و NPR، مورد مصاحبه قرار گرفته است.

مشهد سئو