آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی

دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی بازاریابی ترکیبی در شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.
دیدگاه جدیدی در مورد محتوا، پلتفرم انتخابی و استراتژی هاتون کسب کنید،
با استراتژیست ارتباطات دیجیتال ، مارتین مکسمن همراه باشید و ببینید که در این دوره کوتاه و مشخص ، حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی چطور خارج کرد
چگونه آنالیز کردن اینکه چی خوبه، چی استفاده تون نمیشه رو به کمک نمودار “سوآت” یاد بگیرید و برنامه خود متناسب با نقاط مثبت خود تنظیم کنید .
بنابراین ، مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، ایستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت، و تیک تاپ مورد بررسی قرار میده
بنابراین متوجه میشید که چطور برندتان را بدرستی در هر پلتفرمی قرار دهید.
بعلاوه، یاد بگیرید چطور از استراتژیها در عمل استفاده کنید و محتوای پولی و طبیعی با استوری و کامنت ایجاد کنید
موضوعات شامل:
راه انداختن استراتژی در رسانه های اجتماعی
کنترل راه های بررسی رسانه های اجتماعی
آنالیز و تحلیل نتیج باتوجه به نمودار” سوآت
درایورهای منحصر بفرد در فیسبوک، اینستاگرام،لینکدین

برنامه درسی دوره

معرفی:
از شبکه های اجتماعی بطور موثری تری در حرفه خود بهره بگیرید 00:02:03
استراتژی رسانه های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید 00:04:16
با تحلیل “سوات “کارتون را آغاز کنید:
رهبری رسانه های اجتماعی را بررسی کنید 00:04:43
استفاده از داده ها برای درک نقاط قوت شبکه های اجتماعی تان 00:03:37
تحلیل سوات در کارتان و تنظیم برنامه شبکه اجتماعیتان 00:05:29
عامل تحرک پلتفرمهای اصلی چیست؟:
فیسبوک: رسانه های جمعی پلتفرم های اجتماعی 00:04:03
مشتریان را از طریق قوه ی بصریشان در ایستاگرام مشغول کنید 00:04:16
توییتر:ویدئوی خبری رییِل تایمم و خدمات مشتری 00:03:46
لینکدین :شبکه ی اجتماعی برای افراد حرفه ای 00:03:50
یوتیوب: تبلیغات تاثیر گذار آگهی ها 00:05:14
چگونه پینترست در حال تبدیل شدن به مرکز خرید دیجیتال است 00:03:45
اسنپ چت: خلاقیت در برند تون رو به نمایش بذارید 00:03:47
مخاطبان جوانتان را در تیک تاک سرگرم کنید 00:04:28
تبدیل استراتژی به عمل:
محتوای ترکیبی شرکتتان رو تصفیه کنید 00:04:20
چطوری استوری بذارید 00:05:21
بهینه سازی اشتراک پولی و رسانه مالکیت شخصی 00:03:20
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:03

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : رهبری رسانه های اجتماعی را بررسی کنید

بسیاری از سازمان ها در ابتدا به سمت رسانه های دیجیتال میروند. یعنی آنها در یک شبکه اجتماعی وارد می شوند و بعدا استراتژی خود را توسعه می دهند. در نتیجه ، آنها ممکن است دارای چندین حساب در شبکه های مختلف ، صفحه های رها شده، فرآیندهای ناکارآمد و یک برنامه محتوا با تعدادکمی از اهدف عملی باشند. به همین دلیل برای شرکتها مهم است که دارایی های دیجیتالی خود را تحت کنترل داشته باشند. و یکی از بهترین راه های انجام این کار با حسابرسی رسانه های اجتماعی است. در مورد نحوه انجام حسابرسی در پرونده های تمرینی ما نکات مفیدی میشود فهمید . در حسابرسی رسانه های اجتماعی ، دارایی های اجتماعی و دیجیتالی خود را از طریق یک لنز انتقادی و کنجکاو بررسی می کنید. شما میتونید از اینطریق نقاط قوت و چالش های خود ، رسانه های پرداخت شده ، درآمدی و رسانه های متعلق به خود را بررسی کنید و حتی میزان موفقیت تیمتون در رسیدن به هدف و ببینید . همه چیزمشخص وبی پرده است ! پس شما سعی می کنید تا جایی که امکان داره صادق باشید. ما منبعی را برای کمک به شما آماده کرده ایم تا فایل های تمرینی و شروع کنید. اما حسابرسی فقط این نیس که توجهتون متمرکز کنید به درون کار. بلکه باید به آنچه رقیبان شما انجام می دهند و میزان موفقیت آنها هم توجه کنید . دور نمای کار و هم در نظر بگیرید و به مکالمه های مشتریان ، تأمین کنندگان ، رقبا ، کارمندان و سایر ذینفعان گوش دهید. می توانید نکات بیشتری در مورد گوش دادن و نظارت ،در دوره یادگیری نظارت بر رسانه های اجتماعی من پیدا کنید. همچنین می خواهید با رهبران فکری در صنعت ، کارمندان و مشتریان خود صحبت کنید ، حتماً به آنها بگویید که نظرات آنها را بصورت ناشناس میشود. به این ترتیب ، آنها تمایل بیشتری پیدا میکنن که نظرات حقیقی و فیلتر نشده شونو بگن . وقتی در مورد شغل خود فکر می کنید ، سؤالاتی نظیر اینها رو را مطرح کنید: به چه کسی می خواهید برسید؟ از چه برنامه کاری استفاده می کنند؟ سازمان شما در حال حاضر چه کاری انجام می دهد؟ در مقابل آن آیا شما کارتون و خوب انجام میدید ؟ شکاف ها ، چالش ها ، نقاط قوت و ضعف در کجا قرار دارد؟ آیا موانع درونی برای تغییر وجود دارد؟ آیا برنامه های رسانه های اجتماعی شما با اهداف تجاری شما مرتبط هستند؟ ادری تاپسی از نانوایی تاپسی تِروی ( Topsy Turvy Bakery ) واقعاً روی رشد مشتری خود متمرکزه. بنابراین من از او پرسیدم که او برای رسیدن به چه کسی تلاش می کنه. - [آدری] ، عروس ها ، برنامه ریزان عروسی ، مادران پرمشغله ای که میخوان مهمونی تولد بگیرن، تقریباً هر کسی که دنبال یک مناسبت خاص. - [مارتین] مخاطب بسیار بزرگی است. چگونه از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با آنها استفاده می کنید؟ - [آدری] خوب ، ما قبلاً از مادران جوان و عروس های فعال در فیس بوک نظرات زیادی دریافت می کردیم که عکس هایی از کیک هایمان را به اشتراک میگذاشتند ، اما این در سال گذشته کاهش یافته . یکی از کارمندان جوان ما در حال ارسال پست های پشت صحنه در حساب کاربری اینستاگرام ما است. و من این ایده را دوست دارم آیا باید ادامه دهیم؟ آیا ارسال های اینستاگرام به رشد و پیشرفت کار ما کمک می کند؟ - آدری، همونطور که میدونی ، اینها سؤالاتی است که می توانید هنگام بررسی رسانه اجتماعی خود بپرسید. اما قبل از اینکه آدری " تاپسی توروی" رو شروع کنه ، مانند برند شما ، لازمه که اهداف و خواسته ها رو بسط بده . به این ترتیب ، شما می دانید که قراره چه چیزهایی و بررسی کنید . هنگامی که شروع می کنید ، سعی کنید تا حد امکان هدفمند باشید ، به تمام صفحات موجود در وب سایت یا وبلاگ خود ، به ویژگیهای رسانه های اجتماعی ، محتوای دیجیتالی و سنتی و مواد بازاریابی خود توجه کنید و از چشم مشتریان خود به رقبا نگاه کنید. سپس نتایج و وروند ها را تجزیه و تحلیل کرده ، و زمینه های بهبود و فرصت ها را شناسایی کنید. پس، اگه بررسی رسانه های اجتماعی به خوبی انجام شه میتونه شما رو به حقایق پیش رو و دور نمای شغلتون آ گاه کنه و بینش های لازم برای تهیه نقشه راهبردی استراتژیک رو با توصیه هایی لازم برای دستیابی به اهداف رسانه های اجتماعی ، به شما بده.

عنوان: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Martin Waxman
مدت زمان: 68 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Martin Waxman درباره مدرس:

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت  PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است.

مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران
رسانه ی تورنتو است.
مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند.
مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است.
شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مشهد سئو