آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی

دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی بازاریابی ترکیبی در شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.
دیدگاه جدیدی در مورد محتوا، پلتفرم انتخابی و استراتژی هاتون کسب کنید،
با استراتژیست ارتباطات دیجیتال ، مارتین مکسمن همراه باشید و ببینید که در این دوره کوتاه و مشخص ، حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی چطور خارج کرد
چگونه آنالیز کردن اینکه چی خوبه، چی استفاده تون نمیشه رو به کمک نمودار “سوآت” یاد بگیرید و برنامه خود متناسب با نقاط مثبت خود تنظیم کنید .
بنابراین ، مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، ایستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت، و تیک تاپ مورد بررسی قرار میده
بنابراین متوجه میشید که چطور برندتان را بدرستی در هر پلتفرمی قرار دهید.
بعلاوه، یاد بگیرید چطور از استراتژیها در عمل استفاده کنید و محتوای پولی و طبیعی با استوری و کامنت ایجاد کنید
موضوعات شامل:
راه انداختن استراتژی در رسانه های اجتماعی
کنترل راه های بررسی رسانه های اجتماعی
آنالیز و تحلیل نتیج باتوجه به نمودار” سوآت
درایورهای منحصر بفرد در فیسبوک، اینستاگرام،لینکدین

برنامه درسی دوره

معرفی:
از شبکه های اجتماعی بطور موثری تری در حرفه خود بهره بگیرید 00:02:03
استراتژی رسانه های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید 00:04:16
با تحلیل “سوات “کارتون را آغاز کنید:
رهبری رسانه های اجتماعی را بررسی کنید 00:04:43
استفاده از داده ها برای درک نقاط قوت شبکه های اجتماعی تان 00:03:37
تحلیل سوات در کارتان و تنظیم برنامه شبکه اجتماعیتان 00:05:29
عامل تحرک پلتفرمهای اصلی چیست؟:
فیسبوک: رسانه های جمعی پلتفرم های اجتماعی 00:04:03
مشتریان را از طریق قوه ی بصریشان در ایستاگرام مشغول کنید 00:04:16
توییتر:ویدئوی خبری رییِل تایمم و خدمات مشتری 00:03:46
لینکدین :شبکه ی اجتماعی برای افراد حرفه ای 00:03:50
یوتیوب: تبلیغات تاثیر گذار آگهی ها 00:05:14
چگونه پینترست در حال تبدیل شدن به مرکز خرید دیجیتال است 00:03:45
اسنپ چت: خلاقیت در برند تون رو به نمایش بذارید 00:03:47
مخاطبان جوانتان را در تیک تاک سرگرم کنید 00:04:28
تبدیل استراتژی به عمل:
محتوای ترکیبی شرکتتان رو تصفیه کنید 00:04:20
چطوری استوری بذارید 00:05:21
بهینه سازی اشتراک پولی و رسانه مالکیت شخصی 00:03:20
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:03

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : استفاده از داده ها برای درک نقاط قوت شبکه های اجتماعی تان

دکتری را می شناسم ویدئویی ساخت که بسیار همگانی شد. بنابراین او شروع به ساخت فیلم های بیشتری کرد ، اما هیچ کدام مانند اولی معروف نشد.وقتی ازش پرسیدم چرا؟، گفت: " لازم نیست هر چیزی ویروسی بشه." همین که باکتریایی هم بشه خوبه " البته فقط یک پزشک می تونه چیزی شبیه به این را بگه ، اما اون به نکته خوبی اشاره کرد اینکه ،یک محتوای هدفمند حتما نباید برای همه جذاب باشه!. اصل رسیدن به مخاطبان است . این قوانین برای رسانه های اجتماعی شرکت شما هم صدق میکنه. حقیقتا اینکه فقط به خاطر معرفی به عموم وارد این رسانه ها شین نه یک تاکتیک پایدار و نه یک هدف واقع بینانه . بهتر است یک محتوا با جایگاه خاص ایجاد کنید که مخاطبان شما نتونن اونو جای دیگری پیدا کنن و مطابق با نیازهای آنها باشه و ارتباط و اعتماد بسازه. اکنون شما تحلیل های خود را برای کشف بینش های عمیق تر انجام داده اید. چه زمانی از روز برای پست گذاشتن بهتره و چرا؟آیا تعامل شما ثبات داره یا متغییره؟، و اینکه داده های مدیریت ارتباط با مشتری ، به شما چی می گن؟ که از مشاهدات خودتون پشتیبانی کنین یا تکذیبشون کنین ؟ . مشارکت مشتری به متغیرهای زیادی بستگی دارد. اما در اینجا نکات کلیدی رو بیان میکنیم: : نوع محتوای اجتماعی که شما تولید می کنید ، لحن ، زمان و مهمتر از همه ، ربطش با مشتریان است. تفسیر داده های عاقلانه به شما کمک می کند تا بهینه سازی و سازگاری داشته باشید. و به این ختم میشه که مخاطبانتونو درک کنید و بدونید چی دوست دارن و چی لازم دارن . آیا آنها به فیلم ها یا اینفوگرافیک ها بهتر پاسخ می دهند؟ شاید این نکات و لیست هایی باشد که آنها را به خود جذب می کنه. مباحث و کلمات کلیدی را که مشتریان با آنها درگیر هستند را مشخص کنید و بدانید که چگونه می توانید این موارد وبیشتر کنید . تقویم محتوا خودتونو بررسی کنید و مطمئن شین که محتوایی که به نظرتون قوی ترینه همونی که فک میکنین یا نه !. ممکن است از آنچه پیدا می کنید تعجب کنید. ما در پرونده های تمرینی یک تقویم محتوای نمونه داریم. زیر پست های رسانه های اجتماعی خود قرار بگیرید تا ببینید بهترین تعامل را در کجاس و چرا. سپس ، محتوای تقویم خود را تنظیم کرده و به نظارت و سازگاری در زمان واقعی ادامه دهید. تجزیه و تحلیل شما همچنین به شما نشان می دهد چه کسی در تیم مسئول بالاترین تولید یا اجرای محتوا است. خلاقیت آنها رو جشن بگیرید یا به بهشون پاداش بدین و آنها را به حفظ آن ترغیب کنید. یا افراد موفق رسانه گروهی خودتونو دعوت کنین تا از راهنماییشون استفاده کنین و و ببینید چطور محتواشون در نظر عموم برجسته شده و الهام بخش تیمتون باشن . .صرفا به فکرتولیدمحتوی نباشید و از روی بی فکری تصمیم نگیرید چه چیزی درست !به جاش داده هاتونو بررسی و تحلیل کنین و رفتار مشتری هاتونو زیر نظر بگیرید. و به یاد داشته باشید ، یک موفقیت همگانی استراتژی رسانه های اجتماعی نیست.

عنوان: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Martin Waxman
مدت زمان: 68 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Martin Waxman درباره مدرس:

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت  PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است.

مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران
رسانه ی تورنتو است.
مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند.
مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است.
شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مشهد سئو