آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی

دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی بازاریابی ترکیبی در شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.
دیدگاه جدیدی در مورد محتوا، پلتفرم انتخابی و استراتژی هاتون کسب کنید،
با استراتژیست ارتباطات دیجیتال ، مارتین مکسمن همراه باشید و ببینید که در این دوره کوتاه و مشخص ، حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی چطور خارج کرد
چگونه آنالیز کردن اینکه چی خوبه، چی استفاده تون نمیشه رو به کمک نمودار “سوآت” یاد بگیرید و برنامه خود متناسب با نقاط مثبت خود تنظیم کنید .
بنابراین ، مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، ایستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت، و تیک تاپ مورد بررسی قرار میده
بنابراین متوجه میشید که چطور برندتان را بدرستی در هر پلتفرمی قرار دهید.
بعلاوه، یاد بگیرید چطور از استراتژیها در عمل استفاده کنید و محتوای پولی و طبیعی با استوری و کامنت ایجاد کنید
موضوعات شامل:
راه انداختن استراتژی در رسانه های اجتماعی
کنترل راه های بررسی رسانه های اجتماعی
آنالیز و تحلیل نتیج باتوجه به نمودار” سوآت
درایورهای منحصر بفرد در فیسبوک، اینستاگرام،لینکدین

برنامه درسی دوره

معرفی:
از شبکه های اجتماعی بطور موثری تری در حرفه خود بهره بگیرید 00:02:03
استراتژی رسانه های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید 00:04:16
با تحلیل “سوات “کارتون را آغاز کنید:
رهبری رسانه های اجتماعی را بررسی کنید 00:04:43
استفاده از داده ها برای درک نقاط قوت شبکه های اجتماعی تان 00:03:37
تحلیل سوات در کارتان و تنظیم برنامه شبکه اجتماعیتان 00:05:29
عامل تحرک پلتفرمهای اصلی چیست؟:
فیسبوک: رسانه های جمعی پلتفرم های اجتماعی 00:04:03
مشتریان را از طریق قوه ی بصریشان در ایستاگرام مشغول کنید 00:04:16
توییتر:ویدئوی خبری رییِل تایمم و خدمات مشتری 00:03:46
لینکدین :شبکه ی اجتماعی برای افراد حرفه ای 00:03:50
یوتیوب: تبلیغات تاثیر گذار آگهی ها 00:05:14
چگونه پینترست در حال تبدیل شدن به مرکز خرید دیجیتال است 00:03:45
اسنپ چت: خلاقیت در برند تون رو به نمایش بذارید 00:03:47
مخاطبان جوانتان را در تیک تاک سرگرم کنید 00:04:28
تبدیل استراتژی به عمل:
محتوای ترکیبی شرکتتان رو تصفیه کنید 00:04:20
چطوری استوری بذارید 00:05:21
بهینه سازی اشتراک پولی و رسانه مالکیت شخصی 00:03:20
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:03

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : از شبکه های اجتماعی بطور موثری تری در حرفه خود بهره بگیرید

- [مارتین واکسمن] نمیشه که هفته ای رو بدون خبرهای بزرگ از بسترهای اصلی رسانه های اجتماعی داشته باشیم. ممکن است فیس بوک یا توییتر الگوریتم های خود را تغییر دهند ، یا اینستاگرام و اسنپ چت گزینه های تبلیغاتی قابل خرید جدید را ارائه داده باشن ، یا یوتیوب تصمیم گرفته که بیشتر شبیه یک تلویزیون باشه. یا تیک تاک ، "کودک جدید در شهرو" داره! این چیزی است که ما در این دوره می خواهیم درمورد ان صحبت کنیم که چگونه می توان از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کرد. ما با نشان دادن چگونگی انجام یک حسابرسی در رسانه های اجتماعی شروع خواهیم کرد. شما می آموزید که چگونه به اهداف خود برسید ، نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و از دیدگاه های از پیش تعیین شده برای کمک کردن به شکل دادن برنامه های بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. سلام ، من مارتین واکسمن ، یک استراتژیست ارتباطات دیجیتال هستم. من برای هر شرکت با هر اندازه ای آموزش و حسابرسی رسانه های اجتماعی را انجام می دهم و رسانه های اجتماعی را هم آموزش می دهم. من کمی طرفدار اخبار اجتماعی هستم. من در مورد آخرین تحولات در Facebook ، Instagram ، Twitter ، LinkedIn ، YouTube ، Snapchat ، Pinterest و Tik Tok و اینکه چگونه آنها بر نام تجاری شما تأثیر می گذارند را با دقت بررسی میکنم یک بستر بازاریابی از رسانه های اجتماعی بسازید ، و استراتژی رسانه ای پرداخت ، درآمد ، اشتراکی و متعلق به تجارت خود را توسعه دهید پس از جریان تند و تیز رسانه های اجتماعی پر سرعت ، نترسید. من میخواهم بهتون اسرار بازاریابی محتوا را ارائه دهم که به شما کمک می کند تا زندگی خود را حفظ کنید. اماده اید پس بیاید بریم

عنوان: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Martin Waxman
مدت زمان: 68 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Martin Waxman درباره مدرس:

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت  PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است.

مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران
رسانه ی تورنتو است.
مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند.
مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است.
شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مشهد سئو