آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی

دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی بازاریابی ترکیبی در شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.
دیدگاه جدیدی در مورد محتوا، پلتفرم انتخابی و استراتژی هاتون کسب کنید،
با استراتژیست ارتباطات دیجیتال ، مارتین مکسمن همراه باشید و ببینید که در این دوره کوتاه و مشخص ، حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی چطور خارج کرد
چگونه آنالیز کردن اینکه چی خوبه، چی استفاده تون نمیشه رو به کمک نمودار “سوآت” یاد بگیرید و برنامه خود متناسب با نقاط مثبت خود تنظیم کنید .
بنابراین ، مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، ایستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت، و تیک تاپ مورد بررسی قرار میده
بنابراین متوجه میشید که چطور برندتان را بدرستی در هر پلتفرمی قرار دهید.
بعلاوه، یاد بگیرید چطور از استراتژیها در عمل استفاده کنید و محتوای پولی و طبیعی با استوری و کامنت ایجاد کنید
موضوعات شامل:
راه انداختن استراتژی در رسانه های اجتماعی
کنترل راه های بررسی رسانه های اجتماعی
آنالیز و تحلیل نتیج باتوجه به نمودار” سوآت
درایورهای منحصر بفرد در فیسبوک، اینستاگرام،لینکدین

برنامه درسی دوره

معرفی:
از شبکه های اجتماعی بطور موثری تری در حرفه خود بهره بگیرید 00:02:03
استراتژی رسانه های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید 00:04:16
با تحلیل “سوات “کارتون را آغاز کنید:
رهبری رسانه های اجتماعی را بررسی کنید 00:04:43
استفاده از داده ها برای درک نقاط قوت شبکه های اجتماعی تان 00:03:37
تحلیل سوات در کارتان و تنظیم برنامه شبکه اجتماعیتان 00:05:29
عامل تحرک پلتفرمهای اصلی چیست؟:
فیسبوک: رسانه های جمعی پلتفرم های اجتماعی 00:04:03
مشتریان را از طریق قوه ی بصریشان در ایستاگرام مشغول کنید 00:04:16
توییتر:ویدئوی خبری رییِل تایمم و خدمات مشتری 00:03:46
لینکدین :شبکه ی اجتماعی برای افراد حرفه ای 00:03:50
یوتیوب: تبلیغات تاثیر گذار آگهی ها 00:05:14
چگونه پینترست در حال تبدیل شدن به مرکز خرید دیجیتال است 00:03:45
اسنپ چت: خلاقیت در برند تون رو به نمایش بذارید 00:03:47
مخاطبان جوانتان را در تیک تاک سرگرم کنید 00:04:28
تبدیل استراتژی به عمل:
محتوای ترکیبی شرکتتان رو تصفیه کنید 00:04:20
چطوری استوری بذارید 00:05:21
بهینه سازی اشتراک پولی و رسانه مالکیت شخصی 00:03:20
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:03

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : استراتژی رسانه های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید

اگر مجبور بودید رویکرد شرکت خود در رسانه های اجتماعی را با یک جمله توصیف کنید ، چه می گقتید؟ اینکه شما استراتژیک ، هدفمندید و روابط خوبی با مشتریان دارید. اینکه شما مرتباً خودتونو آزمایش میکنین و بروز میشین. اینکه برنامه های رسانه های اجتماعی شما در کل سازمان شما یکپارچه است. این یک فعالیت تصادفی است. این رسانه اجتماعی هنوز "اسباب زحمت " برای برخی از اعضای " مدیران ارشد "( ( C-SUITE)است. یا شاید این ترکیبی از برخی یا تمام موارد فوق باشد. صرف نظر از نحوه توصیف آن ، ما احتمالاً می توانیم در مورد دو چیز توافق کنیم. رسانه های اجتماعی اومدن که بمونن!. سرعت تغییر، کند نمی شود و یک هفته بدون برخی اخبار فنی و یا اعلامیه ها نمی گذرد. و اگر می خواهید وقایع را پیگیری کنید ، احتمالا مایلید که دوره من را برای بازاریابی دیجیتال بررسی کنید. که بصورت سریالی یِ که هر دو هفته یکبار به روز می شود. به عنوان بازاریاب ، از شما انتظار می ره که برنامه های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کرده و آنها را با سایر برنامه های دیگر خود ادغام کنید. و کلید اصلی ، "ادغام "ست. ودر هر سکویی که قرار دارید نسبت به شخصیت و صدای برندِ تون(آرم تجاری) صادق باشید. این بدان معنا نیست که شما باید در هر پیام دقیقاً همان حرف را بزنید. خوشبختانه لازم نیس که لباس کار بپوشید ! بلکه شما با برند خود جنبه های مختلفی از شخصیتتان را در در شبکه های مجازی به نمایش میزارین. فقط باید بدانید که در موقعیت های مختلف چطور عمل کنید و بدانی چه زماتی کار رو اسان بگیرید و ادامه بدید و چه زمانی کارو متوقف کنید . این برای برخی از بازاریابان سنتی و افراد در روابط عمومی که معتقدند که همه چیز یعنی ثبات پیام ! دشواره. امروزه باید بفهمید که کدام جنبه از شخصیت برند شما برای کانال موردنظر شما مناسب ترین است. در اینجا پاسخی وجود ندارد ، بنابراین به ارزش های برند خود به عنوان یک راهنما اعتماد کنید. اما همینطور که شما قبلاً شنیده اید اون از مشتریان ، و روابطی که با آنها ایجاد کرده اید ، ودانستن اینکه کجا و چه زمانی می خواهندبا شما باشن !شروع می شه. این بدان معناست که تفکر خود را از بازاریابی به ویراستاری ، از فروش به کمک کردن، تغییر دهید. و این به معنای اینه که نگاهی صادقانه و منتقدانه به نقاط قوت و ضعف خود داشته باشید و همچنین به نوع محتوا یی که در حال حاضر تولید نمیشه ومی توانید در آن بهترین باشین . باید به تلاش های رسانه های اجتماعی خود ارزش دهید. اگر به محتوی بازاریابی به دید دارایی نگاه میکنید، ، در مورد چیزی که تولید می کنید و به اشتراک می گذارید ، بیشتر توجه خواهید کرد. و به یاد داشته باشید ، دیجیتال قابل ردیابی و اندازه گیری است ،و فریب تعداد لایک ها رو نخورید. نتایجی قابل اندازه گیری را ایجاد کنید که متناسب با اهداف تجاری و بازاریابی شما باشد. در روزهای ابتدایی رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد حجم و سرعت بود. در حالی که هنوز هم پاسخ دادن به همان سرعتی که می توانید مهم است ، اما دلیلی وجود ندارد که محتوا را فقط به خاطر خودش تولید کنید. کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. شما که نمی خواهید به عنوان کسی شناخته شین که فقط انبوهی از محتوی تولید میکنه. گزینه های استراتژیک را انتخاب کنید. کانال های خود را انتخاب کنید. بیاموزید چگونه هر دو متناسب با هم قرار گیرند و محدودیت ها را افزایش دهند. خلاق باشید و برای عالی بودن تلاش کنید. و به یاد داشته باشید ، فروش اقدامی ظریف است. خیلی فراتر از اینه که فقط پیام فروش مدام تکرار کنید .

عنوان: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Martin Waxman
مدت زمان: 68 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Martin Waxman درباره مدرس:

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت  PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است.

مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران
رسانه ی تورنتو است.
مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند.
مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است.
شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مشهد سئو