آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی

دستورالعمل سه مرحله ای برای بهینه سازی بازاریابی ترکیبی در شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.
دیدگاه جدیدی در مورد محتوا، پلتفرم انتخابی و استراتژی هاتون کسب کنید،
با استراتژیست ارتباطات دیجیتال ، مارتین مکسمن همراه باشید و ببینید که در این دوره کوتاه و مشخص ، حتی باتجربه ترین بازاریاب ها را از شر رسانه های اجتماعی چطور خارج کرد
چگونه آنالیز کردن اینکه چی خوبه، چی استفاده تون نمیشه رو به کمک نمودار “سوآت” یاد بگیرید و برنامه خود متناسب با نقاط مثبت خود تنظیم کنید .
بنابراین ، مارتین آخرین تحولات موجود در فیس بوک، ایستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت، و تیک تاپ مورد بررسی قرار میده
بنابراین متوجه میشید که چطور برندتان را بدرستی در هر پلتفرمی قرار دهید.
بعلاوه، یاد بگیرید چطور از استراتژیها در عمل استفاده کنید و محتوای پولی و طبیعی با استوری و کامنت ایجاد کنید
موضوعات شامل:
راه انداختن استراتژی در رسانه های اجتماعی
کنترل راه های بررسی رسانه های اجتماعی
آنالیز و تحلیل نتیج باتوجه به نمودار” سوآت
درایورهای منحصر بفرد در فیسبوک، اینستاگرام،لینکدین

برنامه درسی دوره

معرفی:
از شبکه های اجتماعی بطور موثری تری در حرفه خود بهره بگیرید 00:02:03
استراتژی رسانه های اجتماعی خودتان را ایجاد کنید 00:04:16
با تحلیل “سوات “کارتون را آغاز کنید:
رهبری رسانه های اجتماعی را بررسی کنید 00:04:43
استفاده از داده ها برای درک نقاط قوت شبکه های اجتماعی تان 00:03:37
تحلیل سوات در کارتان و تنظیم برنامه شبکه اجتماعیتان 00:05:29
عامل تحرک پلتفرمهای اصلی چیست؟:
فیسبوک: رسانه های جمعی پلتفرم های اجتماعی 00:04:03
مشتریان را از طریق قوه ی بصریشان در ایستاگرام مشغول کنید 00:04:16
توییتر:ویدئوی خبری رییِل تایمم و خدمات مشتری 00:03:46
لینکدین :شبکه ی اجتماعی برای افراد حرفه ای 00:03:50
یوتیوب: تبلیغات تاثیر گذار آگهی ها 00:05:14
چگونه پینترست در حال تبدیل شدن به مرکز خرید دیجیتال است 00:03:45
اسنپ چت: خلاقیت در برند تون رو به نمایش بذارید 00:03:47
مخاطبان جوانتان را در تیک تاک سرگرم کنید 00:04:28
تبدیل استراتژی به عمل:
محتوای ترکیبی شرکتتان رو تصفیه کنید 00:04:20
چطوری استوری بذارید 00:05:21
بهینه سازی اشتراک پولی و رسانه مالکیت شخصی 00:03:20
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:02:03

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : تحلیل سوات در کارتان و تنظیم برنامه شبکه اجتماعیتان

- [مارتین] در یکی از دوره های دیگر من ، در مورد پدرم صحبت کردم که بیش از 40 سال یک فروشگاه پارچه و تزئینات پرده رو اداره می کرد. حتی اگر پدرم هرگز تجزیه و تحلیل( SWOT ) سووات را برای تجارت خود انجام نداده است ، من مطمئن هستم که اگر انجام میداد، بسیار ساده و راحت بود و روی تصویر کلی متمرکز بود. به عنوان مثال ، نقاط قوت او ،خودش و انتخاب پارچه او بود. نقاط ضعف ، قطعاً برخی از کارمندان او وفرصت ها ، برای فروش پرده و پارچه بیشتری بود. و تهدیدها ، رقبای فعلی و جدید بودند. البته امروزه جهان بسیار پیچیده تر است ، اما ایده "تصویر کلی " هنوز جوهر سوآت است. حسابرسی رسانه های اجتماعی شما احتمالاً شامل سوآت است ، که تجزیه و تحلیل دور نمای تجاری است شما در ان هستید و به چهار دسته اصلی تقسیم شده . نقاط قوت و ضعف ، آنها به طور معمول برای جستجوی در درون شرکت شما استفاده می شوند. فرصت ها و تهدیدها ، بیشتر بیرون شرکت هستند. هنگام انجام SWOT ، مهم اینه که واقعیتها را مخفی نکنید و در مورد جایی که در آن ایستاده اید صادق باشید ، حتی اگه قراره به بعضی ها توهین شه . فقط آماده باشید تا با مثال های محکم از دلیل منطقی خود دفاع کنید. سوآت شما نباید یک لیست شسته رفته از کلمات کوتاه باشد که مدام ادامه داره. این یک عکس فوری است که نشان می دهد شما در کجا بایستید و برخی از مشکلات ، آسیب پذیری ها و امکانات آینده شما ممکن چی باشه. بیش تر از سه یا چهار نکته رو در هر ربع (مربع )نگه ندارید ، و مطمئن شوید که مشاهدات شما با اهداف تجاری شما گره خورده است. بیایید به( Topsy Turvy Cake Design) طراحی کیک تاپسی تروی که در فیسبوک فعال بوده است نگاهی بندازیم، اون همچنین تاکید بیشتری در اینستاگرام داشته و نگاهی به پینترست و اسنپ چت بندازیم و یک حسابرسی در رسانه های اجتماعی داشته باشیم. من قصد دارم "آدری" و در مراحلی که باید طی کنه همراهی کنم. آدری ، نقاط قوت شرکت خود را به من بگو. - [آدری] فکر می کنم یکی از بزرگترین نقاط قوت ، نام ماست و چقدر در جامعه شناخته شده ایم. ما از مراجعه ها کارها ی تجاری زیادی قبول میکنیم و می دانم که مشتریان عاشق طراحی های خلاق ما هستند. - [مارتین] خوب ، در مورد نقاط ضعف شما چطور؟ آدری] خوب ، ما کامل هستیم ، بنابراین قطعاً هیچ نقطه ضعفی نداریم. خوب ، اگر بخواهم جدی باشم ، می گویم من واقعاً انتظارات بالایی دارم ، و شاید من بهترین مدیر دنیا نباشم ، پس ما نسبت به آنچه که میخواستم گردش مالی بیشتری داریم همچنین ، من فکر می کنم بعضی وقت ها خیلی زیاد مشغول پست کردن در زمینه های اجتماعی هستیم ، یا خیلی زیاد پست می کنیم ، بنابراین هیچ استراتژی و قوام واقعی وجود ندارد. - [مارتین] فرصتی وجود دارد که بخواهید انرا دنبال کنید؟ - [آدری] خوب ، در فکر ایجاد یک تجارت، دستورالعمل حق عضویت آنلاین بوده ام که در آن هر ماه دستور العمل هایی را برای مشتریان منتشر کنیم و به اشتراک بگذاریم تا مشتریان در خانه اانرا متحان کنند. و به من گفتتند که من گوینده خوبی هستم ، به همین دلیل فکر کردم شاید بخواهم یک متخصص پخت و پز برای یک نمایش صبحگاهی محلی یا ملی باشم. نمی دانم ، از نظرشما احمقانه است؟ - [مارتین] مطمئناً نیست ، اهداف بزرگ فوق العاده است. در اخر، از آدری پرسیدم که نانوایی او با چه خطر هایی روبرو است. - [آدری] من اشاره کردم که من آدم بزرگی نیستم ، و من دستیار خودم را از دست دادم ، و او منوترک کرد تا بیزینس خودشو راه بنداره . من واقعاً نگرانم چون او دستور العمل ها را می داند و ایده های خوبی در مورد چگونگی بهبود آنها دارد. همچنین ، ما شنیده ایم که یک نانوایی زنجیره ای ملی با بودجه زیادی در شهر در حال افتتاح است و من مطمئن نیستم که می توانم از نظر قیمت باهاش رقابت کنم. - [مارتین] بیایید نتیجه گیری کنیم و ببینیم اینا همه برای تاپسی تروی( Topsy Turvy) چه معنی داره . ما می دانیم که آنها خلاق هستند و آدری تاپسی بنیانگذار اون یکی از بزرگترین دارایی های این شرکت است و این توانایی را دارد که یک سخنگوی برجسته باشه . ما همچنین می دانیم که کارکنان با استعدادی هستند ، اما کمی جای تغییر برای کارمندان وجود دارد. و ما شاهد افزایش رقابت از یک برند ملی و احتمالاً یک کارمند سابق هستیم که اسرار شرکت را می شناسد. بنابراین آدری باید چه کاری انجام دهد؟ به نظر می رسد که آدری می تواند بیشتر به سمت بیرون توجه کند و خودش را به عنوان یک فرد تأثیرگذار جای دهد. چهره مشهور او می توانست به برند امتیاز بده و در برابر رقابت محافظت کند. برای انجام این کار ، شرکت ممکن است نیاز به استخدام مدیر داشته باشد و آدری مجبور به کنترل برخی از مشاغل باشد. این حرکت همچنین می تواند به گردش مالی کارمندان کمک کند. تا آنجا که فقدان استراتژی رسانه های اجتماعی آنها باشد تاپسی توروی می تواند با یک آژانس کوچک برای تهیه یک برنامه همکاری کند. آژانس همچنین می تواند یک یا دو نفر از کارمندان اونو آمورش بده تا بعداً به عنوان بخشی از مشاغل خود در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا فعالیت کنند . البته این فقط آغاز دستورالعمل تاپسی توروی است ، اما این ایده را به شما می دهد که چگونه با ارزیابی نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات خود به طور صادقانه و انتقادی شروع کنید! شغل شما می تواند تصویر روشنی از جایگاه کنونی شما رو بدست بیاره و کارهایی که باید انجام دهید تا به جایگاهی که میخواید برسید.

عنوان: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، استراتژیها و بهینه سازی
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Martin Waxman
مدت زمان: 68 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Martin Waxman درباره مدرس:

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت  PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است.

مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران
رسانه ی تورنتو است.
مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند.
مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است.
شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مشهد سئو