دفاتر مدیریت پروژه (PMO) اغلب با چالش هایی دست و پنجه نرم می کنند که می توان با درک و دانش صحیح از آنها جلوگیری کرد.
در این دوره ، مدیریت پروژه حرفه ای ،اندی جوردن به شما کمک می کند تا چالش های مشترک PMO ها راتشخیص دهید ، از جمله در روابط ، نفوذ ، عملیات PMO داخلی و حتی آینده PMO ها
.هر چالش شامل یک برگه تقلب است که می توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید.
بیاموزید که چگونه زمان وقوع مشکلات را تشخیص دهید ، دلیل وقوع آنها را بفهمید و راه حل های رفع آنها را ارزیابی کنید. به علاوه ، دریابید که چگونه می توانید از بازگشت این چالش ها جلوگیری کنید
عناوین شامل شده:
تعیین کنید دلیل اصلی که ممکن است رهبری کسب و کار، نقش PMO را اشتباه درک کند چیست
استراتژی های افزایش اعتماد بین PMO و مدیر پروژه را توصیف کنید.
مراحلی را در فرآیند پروژه که PMO در آن دخیل است شناسایی کنید.
مقصود از کار تاکتیکی PMO را مشخص کنید.
توسعه استراتژی ها ی PMO برای پذیرفتن چالش ها در تغییر فضای کسب و کار.
برنامه درسی دوره
معرفی : | |||
چالش ها و دفتر مدیریت پروژه (PMO) | 00:01:59 | ||
چالش های رابطه: | |||
تجارت نمی فهمد PMO چه کاری انجام می دهد | 00:03:31 | ||
رهبری نمی فهمد PMO چه کاری انجام می دهد | 00:03:11 | ||
مدیران پروژه نمی دانند PMO چه کاری انجام می دهد | 00:02:46 | ||
چندین PMO به خوبی با هم کار نمی کنند | 00:03:09 | ||
چالش های اثر و تأثیر: | |||
PMO به موقع در برنامه ریزی درگیر نمی شود | 00:02:51 | ||
PMO پس از تحویل پروژه درگیر نمی شود | 00:03:33 | ||
به مشاوره PMO گوش داده نمی شود | 00:03:08 | ||
از PMO خواسته می شود ماهرانه تر عمل کند | 00:02:54 | ||
چالش های داخلی : | |||
PMOاهداف خیلی زیادی دارد | 00:02:22 | ||
PMO از پروژه ها ی خیلی زیادی مراقبت می کند | 00:02:48 | ||
PMO ابزار مناسبی ندارد | 00:03:18 | ||
PMO افراد کافی ندارد | 00:03:21 | ||
PMO برای تمام کردن سریع تلاش می کند | 00:03:27 | ||
pmo زمان خیلی زیادیو صرف کارهای کم ارزش میکند | 00:03:02 | ||
چالش های آینده : | |||
pmo نمیداند به کجا میرود | 00:03:33 | ||
سازمان نمیداند pmo کجا میرود | 00:03:27 | ||
نتیجه گیری: | |||
یک استراتژی برای مدیریت چالش ها | 00:02:23 |