نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری

قدرت فضای مجازی رو کشف کنین تا باعث رشد کمپانیتون بشین و برند قوی خودتون رو بعنوان مدیر بسازین. به برایان هانیگمن ملحق بشین تا نشون بده چطور بعنوان عضوی از جامعه مدیران میتونین با فضای مجازی آشنا بشین تا فروش، صمیمی شدن فضای شرکت و محتاط بودن حین یه بحران رو یاد بگیرین در عین حالیکه خودتون رو بعنوان یه مدیر در صنعت معرفی میکنین. بیاموزید که چطور نظر خودتون رو در محتوای کمپانی وارد کنین، بین شبکه¬های خودتون شناخته بشین، تاثیر تلاشهاتون رو بسنجین و غیره.
سرفصل ها شامل:
مدیریت کردن روایت شرکت شما.
دوستانه کردن فضای سازمان.
به وجود آوردن یک برند به یاد ماندنی.
هدایت صنعت
فروش بیشتر
کاهش بحران
کدوم موضوعات رو برای پیشرفت اجرا کنیم؟
انتخاب کانالها و ابزار درست
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک
وارد کردن نظرتون در محتوای کمپانی
مرور نتایج

برنامه درسی دوره

مقدمه:
رهبری در شبکه های اجتماعی 00:01:36
پذیرش فضای مجازی :
صمیمی ساختن سازمان 00:03:18
پذیرش نقاط قوت ارشد بودن 00:03:11
هدایت صنعت 00:02:58
ساختن یه برند به یاد ماندنی 00:03:34
افزایش فروش 00:03:16
همراستا با اهداف مدیران:
هدایت ماجرا 00:03:44
ابراز مدیریت قوی 00:03:19
کم کردن بحران 00:02:38
نشان دادن تخصصهای مبتکرانه 00:02:38
حل باورهای غلط 00:02:26
چطور مدیران در فضای مجازی مشارکت کنند:
مشخص کردن اهداف استفاده از فضای مجازی 00:03:12
انتخاب موضوع برای پیشرفت 00:02:38
انتخاب کانالها و ابزار درست 00:03:18
دقت در تخصیص منابع 00:03:01
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک 00:02:44
با اکانت مجازی کمپانی هماهنگ باشید:
پستهای مجازی کمپانیتون را ارتقا بدید 00:02:57
توسط اکانت کمپانی ارتقا پیدا کنید 00:02:15
نظر خودتون رو وارد محتوای کمپانی کنید 00:01:51
جمع بندی:
(در فضای مجازی رهبری کنید) 00:02:56
مرور ماهانه ی نتایج 00:01:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : صمیمی ساختن سازمان

قبل ازینکه در شبکه اجتماعی فعال بشین مهمه که درک کنین چرا بهتره کمپانیتون اینجا باشه؟ در میان فواید متعددش، شبکه اجتماعی کمک به صمیمی ساختن یه سازمان با روشی متفاوت از کانالهای بازاریابی میکنه. دلیلش اینجاست. یه ارتباط طولانی مدت با مشتری براساس اعتماد، ثبات و گفتگو مداوم ساخته میشه بهمین دلیل تلطیف یه برند خیلی مهمه. شبکه اجتماعی میتونه یه کمپانی رو قابل اعتمادتر کنه چون نوعی روش مستقیم ارتباطی با مشتریانه. یه مشتری میتونه به یه مجموعه بزرگ توییت کنه تا سوالی بپرسه هرموقع که بخواد و معمولا هم جواب خواهد گرفت و این باعث در دسترس تر بودن کمپانی میشه. راههای ارتباطی باز بین کمپانی و مشتریانش و امکان مشاهده عمومی این برهم کنشها بالاخص برای آمادگی خدمات مشتری مناسب میشه، مثل زمانیکه یه مشتری درباره تجربه بدش از خرده فروش در قالب کامنت در صفحه فیس بوکش شکایت میکنه و خرده فروش سریع برای حل مشکل جواب میده. پاسخدهی برای حل مشکل نه تنها به مشتری کمک میکنه بلکه دیگران هم که شاهدن، از قصد کمپانی برای فراهم کردن پشتیبانی از مشتری آگاه میشن. گوش دادن به مشتریان در فضای مجازی یه منبع ثابت بازخورده ازینکه چی جواب میده و چی نیاز به ارتقا داره و راهی برای همراهی مشتری با کمپانیه. این اتفاق میتونه کاری مثل نوشتن یه پست وبلاگ براساس یه سوال مکرر مشتریان یا به روزرسانی تولید یه محصول در فیس بوک باشه. ارتباط در شبکه اجتماعی از طریق متن و ویدئو همچنین اجازه توسعه و نمایش صدا و شخصیت کمپانی رو میده. اینکار پیامرسانی کمپانی رو متمایز و برقراری ارتباط حسی با کمپانی رو ساده تر میکنه و به مشتریان معنای بهتری از هویتش و طرز جایگیری کمپانی در زندگیشون میده. درحالیکه اینکار با سایر راههای تبلیغاتی هم ممکنه اما شبکه اجتماعی فرصتهای بیشتری رو برای ارتباط با مشتریان روی یه اساس منظم رو میده. مثلا فست فودهای زنجیرهای وندی، برای لحن غیرمحترمانه و شوخ طبعیشون در توییتر معروف شدن که کمک کرده این برند کلی لحظات خاطره انگیز ایجاد کنه. بخاطر استفاده مداوم و هدفمندشون از توییتر خیلی بیشتر قابل اعتماده. لحن پیاماشون طوریه که انگار از جانب یه دوسته تا یه شرکت بزرگ بخاطر اینکه مردم با هم اونجا ارتباط دارن. شبکه اجتماعی وسیلهای عالی برای نشون دادن افراد پشت یه برنده و برای مشتریان و کارمندان اسونتره تا همدیگرو در موضوعات مربوط بشناسن. چه یه کمپانی کارمنداشو در یه سری یوتیوبی معرفی کنه یا بعد از توییت خدمات مشتری اسمشون رو بنویسه، هردو ارتباطات کمپانی رو شخصی تر میکنن تا یه برهم کنش کاری رسمی. اختصاص زمان و منابع برای شبکه اجتماعی، به طرق مختلفی برای مجموعه ارزش آوره. اما بیشتر از همه کمپانی رو صمیمی نشون میده.

عنوان: نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Brian Honigman
مدت زمان: 59 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brian Honigman درباره مدرس:
مشهد سئو