نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری

قدرت فضای مجازی رو کشف کنین تا باعث رشد کمپانیتون بشین و برند قوی خودتون رو بعنوان مدیر بسازین. به برایان هانیگمن ملحق بشین تا نشون بده چطور بعنوان عضوی از جامعه مدیران میتونین با فضای مجازی آشنا بشین تا فروش، صمیمی شدن فضای شرکت و محتاط بودن حین یه بحران رو یاد بگیرین در عین حالیکه خودتون رو بعنوان یه مدیر در صنعت معرفی میکنین. بیاموزید که چطور نظر خودتون رو در محتوای کمپانی وارد کنین، بین شبکه¬های خودتون شناخته بشین، تاثیر تلاشهاتون رو بسنجین و غیره.
سرفصل ها شامل:
مدیریت کردن روایت شرکت شما.
دوستانه کردن فضای سازمان.
به وجود آوردن یک برند به یاد ماندنی.
هدایت صنعت
فروش بیشتر
کاهش بحران
کدوم موضوعات رو برای پیشرفت اجرا کنیم؟
انتخاب کانالها و ابزار درست
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک
وارد کردن نظرتون در محتوای کمپانی
مرور نتایج

برنامه درسی دوره

مقدمه:
رهبری در شبکه های اجتماعی 00:01:36
پذیرش فضای مجازی :
صمیمی ساختن سازمان 00:03:18
پذیرش نقاط قوت ارشد بودن 00:03:11
هدایت صنعت 00:02:58
ساختن یه برند به یاد ماندنی 00:03:34
افزایش فروش 00:03:16
همراستا با اهداف مدیران:
هدایت ماجرا 00:03:44
ابراز مدیریت قوی 00:03:19
کم کردن بحران 00:02:38
نشان دادن تخصصهای مبتکرانه 00:02:38
حل باورهای غلط 00:02:26
چطور مدیران در فضای مجازی مشارکت کنند:
مشخص کردن اهداف استفاده از فضای مجازی 00:03:12
انتخاب موضوع برای پیشرفت 00:02:38
انتخاب کانالها و ابزار درست 00:03:18
دقت در تخصیص منابع 00:03:01
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک 00:02:44
با اکانت مجازی کمپانی هماهنگ باشید:
پستهای مجازی کمپانیتون را ارتقا بدید 00:02:57
توسط اکانت کمپانی ارتقا پیدا کنید 00:02:15
نظر خودتون رو وارد محتوای کمپانی کنید 00:01:51
جمع بندی:
(در فضای مجازی رهبری کنید) 00:02:56
مرور ماهانه ی نتایج 00:01:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : پذیرش نقاط قوت ارشد بودن

راهی برای کنترل کامل نظرات عمومی درباره سازمانتون وجود نداره اما با حمایت شبکه اجتماعی میتونین مستقیما مکالمه کنین. حرفهای ها مشارکت طولانی با شبکه اجتماعی داشته اند تا تصویری از کمپانیشون بسازن اما امروزه شبکه اجتماعی امکان شنیده شدن صداهای بیشتری رو میده. به عبارتی یه کمپانی امروز کنترل بیشتری بر نحوه دیده شدنش هنگام هماهنگیش با دیگران و اشتراک منظرش هر موقع که بخواد، داره. در راههای دیگه کنترل کمتری دارن چون همه برنامه خودشونو برای اشتراگ گذاری ایدهشون درباره کمپانی و عوض کردن بحث دارن. استفاده از شبکه اجتماعی بهتون اجازه تشخیص احساس مشتری نسبت به سازمانتون، اظهار نظر هنگام بحث و پاسخگویی در مواقع لزوم رو میده. توانایی یه پله برگشتن و گوشش دادن به مشتری یه نکته مهم در پذیرفتن شبکه اجتماعیه، با مرور این مکالمات میتونین درک بهتری از احساس مشتری به کمپانیتون و نیاز به تغییر احتمالی احساسشون بدست بیارین. مثلا اگر یه کمپانی صبحونه سیار میخواد بعنوان سالمترین گزینه صبحونه شناخته بشه، خوبه که شبکه اجتماعی رو مرور کنه تا ببینه مردم درباره برندش چی میگن. این بینش بهتون درکی از کار حرفهای میده که در جهت تغییر یا تقویت احساسات مردم باید انجام بشه. عضویت در شبکه اجتماعی همچنین فرصتی برای کنترل ماجراها درباره کمپانیتونه. بوسیله اشتراک گذاری منظم محتوا درباره موضوعات مهم برند، مثل مقالات نایک که کارمندانش درباره تجربیات کاریشون در لینکدین مینویسن و از کارهای بشردوستانه کمپانی میگن. بجای اجازه دادن به دیگران که توضیح بدن کارمند نایک بودن چطوره یا ارزشهای کمپانی چیاس، سازمان داره این اطلاعات رو مستقیما مخابره میکنه. و در نهایت شبکه اجتماعی به کمپانیها توانایی پاسخ به چیزایی که دربارشون میگن رو میده، چه چیز جدی باشه چه نه. مثلا پاسخگویی در شبکه اجتماعی میتونه از بدتر شدن بحران یه کمپانی یا یه ضرر احتمالی در آینده پیش گیری کنه و شهرت برند رو حفظ کنه مثل کار استارباکس در پاسخ به اتفاقی نژادپرستانه در یکی از مغازههاش. بعد از مرور اتفاقی که افتاد، کمپانی سریعا یه عذرخواهی مکتوب در شبکه اجتماعی بعنوان اولین مرحله رسیدگی مستقیم به مسئله گذاشت. اگر ساکت میموندن یا کار اشتباهشونو نمیپذیرفتن اونوقت خیلی بدتر میشد. در موارد دیگه یه پاسخ در شبکه اجتماعی میتونه به سادگی تشکر از بازخورد دادن یه مشتری باشه یا حتی جک گفتن در مواقع مناسب. جدا از جدیت پاسخ هر پیام تاثیری مستقیم بر نحوه پذیرش کمپانی در اذهان عمومی داره. وقتی سازمانتون گوش میده، وارد مکالمه میشه و پاسخ به گفتهها فضای مجازی میده، برند رو برای هدایت ماجراهاش در مسیر درست در وضعیت بهتری میذاره.

عنوان: نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Brian Honigman
مدت زمان: 59 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brian Honigman درباره مدرس:
مشهد سئو