نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری

قدرت فضای مجازی رو کشف کنین تا باعث رشد کمپانیتون بشین و برند قوی خودتون رو بعنوان مدیر بسازین. به برایان هانیگمن ملحق بشین تا نشون بده چطور بعنوان عضوی از جامعه مدیران میتونین با فضای مجازی آشنا بشین تا فروش، صمیمی شدن فضای شرکت و محتاط بودن حین یه بحران رو یاد بگیرین در عین حالیکه خودتون رو بعنوان یه مدیر در صنعت معرفی میکنین. بیاموزید که چطور نظر خودتون رو در محتوای کمپانی وارد کنین، بین شبکه¬های خودتون شناخته بشین، تاثیر تلاشهاتون رو بسنجین و غیره.
سرفصل ها شامل:
مدیریت کردن روایت شرکت شما.
دوستانه کردن فضای سازمان.
به وجود آوردن یک برند به یاد ماندنی.
هدایت صنعت
فروش بیشتر
کاهش بحران
کدوم موضوعات رو برای پیشرفت اجرا کنیم؟
انتخاب کانالها و ابزار درست
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک
وارد کردن نظرتون در محتوای کمپانی
مرور نتایج

برنامه درسی دوره

مقدمه:
رهبری در شبکه های اجتماعی 00:01:36
پذیرش فضای مجازی :
صمیمی ساختن سازمان 00:03:18
پذیرش نقاط قوت ارشد بودن 00:03:11
هدایت صنعت 00:02:58
ساختن یه برند به یاد ماندنی 00:03:34
افزایش فروش 00:03:16
همراستا با اهداف مدیران:
هدایت ماجرا 00:03:44
ابراز مدیریت قوی 00:03:19
کم کردن بحران 00:02:38
نشان دادن تخصصهای مبتکرانه 00:02:38
حل باورهای غلط 00:02:26
چطور مدیران در فضای مجازی مشارکت کنند:
مشخص کردن اهداف استفاده از فضای مجازی 00:03:12
انتخاب موضوع برای پیشرفت 00:02:38
انتخاب کانالها و ابزار درست 00:03:18
دقت در تخصیص منابع 00:03:01
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک 00:02:44
با اکانت مجازی کمپانی هماهنگ باشید:
پستهای مجازی کمپانیتون را ارتقا بدید 00:02:57
توسط اکانت کمپانی ارتقا پیدا کنید 00:02:15
نظر خودتون رو وارد محتوای کمپانی کنید 00:01:51
جمع بندی:
(در فضای مجازی رهبری کنید) 00:02:56
مرور ماهانه ی نتایج 00:01:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : هدایت صنعت

برای یه کمپانی عمده شدن در صنعتتون، به مخابره مداوم اطلاعات جذاب که اخبار و دانش بده و وضع فعلی رو تنوعی بده نیاز هست. و پذیرش فضای مجازی میتونه به سازمانتون برای اشتراک گذاری ایده-هاتون کمک کنه تا آروم آروم اعتباری رو بسازین که صنعتتون رو تحریک کنه. معرفی کمپانیتون بعنوان یه مجموعه متفکر در بازار یه فرآیند یه شبه نیست. نیاز به گفتگو مستمر داره که مخاطبانتون رو با اطلاعات مفید به نکات ملموس متعددی برسونه و تجربه شما روی موضوعی رو نشون بده. شبکه اجتماعی وسیلهای ایدهآل نه تنها برای شروع این مکالمه بلکه برای ادامه است تا مشتریان بتونن انتخاب کنن که برای پیامهای بیشتر حق اشتراک بدن. بقیه راهها مثل تبلیغات بیلبوردی یا بنری به کمپانی فرصت بدست اوردن مجدد مشتریان رو بدون صرف مقدار زیادی پول نمیده. کنار ارتباط منظم، فضای مجازی به سازمان برای ارائه ایدههاش در صنعت به فرمهای مختلف و مناسب محتوای اشتراک گذاری شده کمک میکنه. مثلا اگر یه کمپانی تکنولوژی درباره تاثیرات آینده هوش مصنوعی در تجربیات خرید حرف بزنه میتونه یه ویدئو کوتاه در فیس بوک، یه مقاله مفصل در لینکدین و یا توییتهای هفتهای دربارش بذاره. هر محتوایی به هر میزان به ساختن اعتبار یک کمپانی در موضوعی کمک میکنه و میتونه به راههای مختلفی هم ابراز بشه، چه در دو جمله چه در یه ویدئو 5 دقیقه ای و چه در یک مقاله 800 کلمهای. همه اطلاعاتی که در فضای مجازی از کمپانیتون به اشتراک گذاشته میشن به خودی خود متفکرانه نخواهند بود اما وقتی هدف اینه باید جریان اطلاعات ثبات داشته باشن. مدیریت و بازاریابی باید نزدیک بهم باشن تا مشخص بشه در چه موضوعاتی سازمان میخواد شناخته بشه و چه دورنمایی کمپانی ازین موضوع داره. ثبات برای شناخته شدن در نتیجه اشتراک گذاری یکباره یه ایده خلاقانه مهمه و تلاش به منظور شناخته شدن در موضوعات متنوع تاثیرگزاری رو سختتر میکنه. مثلا یه برند که محتواهای سه موضوع مرتبط رو هفتگی اشتراک میذاره بیشتر محتمله در ذهن مشتریانش بمونه تا کمپانیای که چندباری در ماه موضوعات غیرمرتبط مختلف رو منتشر میکنه. تمرکز روی موضوعات مرتبط با پیشنهادات یا تخصص شرکتتون تاثیر قطعی روی مشتریانتون داره و فراتر از محدوده سازمانتون برین. اساسا به تصویر بزرگتر مثل صنعتتون نگاه کنین که کجا داره میره و نحوه حل چالشهای مشتریان و بیزینسهایی که باهاشون مواجه میشه. هم ترازی ایدههایی که در فضای مجازی به اشتراک میذارین تفاوت بین تحریک گفتگو در صنعتتون و صرفا سروصدا کردنه.

عنوان: نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Brian Honigman
مدت زمان: 59 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brian Honigman درباره مدرس:
مشهد سئو