نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری

قدرت فضای مجازی رو کشف کنین تا باعث رشد کمپانیتون بشین و برند قوی خودتون رو بعنوان مدیر بسازین. به برایان هانیگمن ملحق بشین تا نشون بده چطور بعنوان عضوی از جامعه مدیران میتونین با فضای مجازی آشنا بشین تا فروش، صمیمی شدن فضای شرکت و محتاط بودن حین یه بحران رو یاد بگیرین در عین حالیکه خودتون رو بعنوان یه مدیر در صنعت معرفی میکنین. بیاموزید که چطور نظر خودتون رو در محتوای کمپانی وارد کنین، بین شبکه¬های خودتون شناخته بشین، تاثیر تلاشهاتون رو بسنجین و غیره.
سرفصل ها شامل:
مدیریت کردن روایت شرکت شما.
دوستانه کردن فضای سازمان.
به وجود آوردن یک برند به یاد ماندنی.
هدایت صنعت
فروش بیشتر
کاهش بحران
کدوم موضوعات رو برای پیشرفت اجرا کنیم؟
انتخاب کانالها و ابزار درست
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک
وارد کردن نظرتون در محتوای کمپانی
مرور نتایج

برنامه درسی دوره

مقدمه:
رهبری در شبکه های اجتماعی 00:01:36
پذیرش فضای مجازی :
صمیمی ساختن سازمان 00:03:18
پذیرش نقاط قوت ارشد بودن 00:03:11
هدایت صنعت 00:02:58
ساختن یه برند به یاد ماندنی 00:03:34
افزایش فروش 00:03:16
همراستا با اهداف مدیران:
هدایت ماجرا 00:03:44
ابراز مدیریت قوی 00:03:19
کم کردن بحران 00:02:38
نشان دادن تخصصهای مبتکرانه 00:02:38
حل باورهای غلط 00:02:26
چطور مدیران در فضای مجازی مشارکت کنند:
مشخص کردن اهداف استفاده از فضای مجازی 00:03:12
انتخاب موضوع برای پیشرفت 00:02:38
انتخاب کانالها و ابزار درست 00:03:18
دقت در تخصیص منابع 00:03:01
انتخاب برنامه شغلی استراتژیک 00:02:44
با اکانت مجازی کمپانی هماهنگ باشید:
پستهای مجازی کمپانیتون را ارتقا بدید 00:02:57
توسط اکانت کمپانی ارتقا پیدا کنید 00:02:15
نظر خودتون رو وارد محتوای کمپانی کنید 00:01:51
جمع بندی:
(در فضای مجازی رهبری کنید) 00:02:56
مرور ماهانه ی نتایج 00:01:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : رهبری در شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی یه وسیله عالی برای مرتبط کردن مدیران و مشتریان و کارمندانه و قبلا مثلش نبوده. مدیرانی رو دیدهایم که از شبکه اجتماعی بطرز مفیدی استفاده میکنن، مثل رید هاستینگ مدیرعامل نتفلیکس، که مراحل ارتقا کمپانی رو در فیس بوک و توییترش به اشتراک گذاشته. از طرفی هم خیلی از مدیران اجرایی شرایط رو بخاطر پاسخ یا عدم حضور فردی در شبکه اجتماعی در مسایل مالی و قانونی بدتر کردهاند. متاسفانه فقط 40% از 500 مدیرعامل ثروتمند در حداقل یک شبکه اجتماعی فعالند که یعنی اکثر مدیران دارن فرصت ساختن چهره مثبت از کمپانیشون، ابراز خودشون بعنوان مدیرانی متفکر و پیش فعال هنگام بحرانها و غیره رو از دست میدن. در این دوره بهتون یاد میدم چطور مجموعه تون رو در استفاده از شبکه اجتماعی متقاعد کنین. و مهمتر اینکه راههای درست رو برای شما بعنوان مدیر برای استفاده ازین کانالها نشون میدم. من برایان هنیگمان هستم، مشاور بازریابی و مربی اجرایی. من مدیران مجموعه هایی مثل مجله مردمی و سازمان ملل رو در چگونگی استفاده مفید از شبکه اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با مردم تربیت کرده ام. بیاین قفل پرتوان شبکه اجتماعی رو برای رسیدن به رشد مجموعه تون و معرفی خودتون بعنوان یه مدیر در صنعتتون، باز کنیم.

عنوان: نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای رهبری
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Brian Honigman
مدت زمان: 59 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brian Honigman درباره مدرس:
مشهد سئو