مدیریت زمان برای مدیران

وقتی شروع به مدیریت افراد می کنید ، سازماندهی وقت شما به سطح کاملاً جدیدی از پیچیدگی می رسد اعضای تیم ممکن است بیش از آنچه پیش بینی می کنید به شما نیاز داشته باشند ،
ممکن است گزارش ها ی مستقیم با سوالات مرتباً در کنار میز شما قرار بگیرند ، و شما ممکن است بیشتر از حد توانتان، ایمیل دریافت کنید.
به عنوان یک مدیر ، در حالی که الگوی خوبی برای تیم خود هستید ، می خواهید مطمئن شوید که از زمان خود حداکثر استفاده را میکنید.
در این دوره ، نویسنده پرفروش Dave Crenshaw ( دیو کرنشاو )به مدیران در همه سطوح ،استراتژی های عملی برای مدیریت زمان کارآمد را ارائه می دهد
دیو بهترین شیوه های مدیریت زمان برای مدیریت افراد را پوشش میدهد، از جمله تفویض وظایف ، مدیریت انتظارات و ایجاد جلسات تولیدی یک به یک
وی همچنین نکات مفیدی را برای مدیریت پروژه ها ، از جمله چگونگی هماهنگی چندین پروژه ، تخصیص منابع کمیاب ، پاسخگویی تیم به مهلت های مقررو اعلام تغییرات مهلت مقرر در صورت لزوم ارائه می دهد.
علاوه بر این ، دیو نحوه مدیریت اولویت ها را شامل می شود ، از جمله استفاده از تقویم خود به عنوان ابزاری برای اولویت بندی ، برقراری جلسات خود بصورت متمرکز بر عملکرد و تغییر اولویت ها در صورت نیاز.
عناوین شامل شده:
شناسایی چگونگی تفویض وظایف به طور موثر
توسعه یک ساختار ذهنی آموزشی
کشف چگونگی مدیریت انتظارات
برنامه ریزی چندین پروژه بلند مدت
کشف نحوه برقراری ارتباط با تغییرات برای جلوگیری از تأخیر
نحوه اولویت بندی زمان بین جلسات و کار را تعیین کنید
نشان دهید که چگونه تقویم خود را به طور کارآمد مدیریت کنید
تعادل صحیح بین کار و تفریح را مشخص کنید.
نحوه مسئول نگه داشتن دیگران را نسبت به مهلت تعیین شده مشخص کنید
جلسات را سازماندهی کرده و آنها را متمرکز بر عملکرد نگه دارید

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوش آمد گویی 00:01:09
قبل از دیدن این دوره ، چه چیزی باید بدانید. 00:01:16
مدیریت افراد:
چرایی و نحوه تفویض اختیار 00:05:17
جلسات تک به تک فراهم کنید 00:03:31
انتظارات پاسخ را مدیریت کنید 00:04:18
روی انسانها تمرکز کنید 00:03:56
مثالی مثبت بزنید 00:03:26
روی آموزش دیگران سرمایه گذاری کنید 00:03:47
پروژه ها را مدیریت کنید:
نحوه ی هماهنگی چندین پروژه 00:04:09
منابع کمیاب را توزیع کنید 00:04:26
مهلت های پروژه را تعیین کنید 00:04:21
دیگران را در موعد های مقرر مسئول بدانید 00:04:05
تغییرات را در مهلت ها اعلام کنید 00:03:15
زمان جلسه در مقابل زمان کار 00:02:47
اولویت های مدیریتی:
به کارهای با اولویت بالا زمان بیشتری اختصاص دهید 00:03:44
از تقویم خود به عنوان ابزار اولویت بندی استفاده کنید 00:03:53
جلسات را متمرکز بر اقدامات خود نگه دارید 00:03:50
اولویت ها را در صورت لزوم تغییر دهید 00:03:39
اولویت شما 00:03:56
قدرت تفریح شما 00:04:39
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:22

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : چرایی و نحوه تفویض اختیار

- مدیریت چه معنی برای شما داره؟ هنگام آموزش مدیران و کمک به سئو ها ( ( ceos برای پیشرفت مدیران و رهبرانشون، یک تعریف مناسب برای مدیریت بدست آوردم. مدیریت، یعنی بدست آوردن نتایج از طریق افراد دیگه. این یعنی وظیفه شما اینه که به دیگران کمک کنین در موقعیت خودشون پیشرفت کنن، نه این که کارشون رو انجام بدین. تصور کنین یک مربی وزنه برداری هستین. اگه برای فردی که بهش آموزش میدین، همه حرکات پرس سینه رو انجام بدین، آیا اون قوی تر میشه؟ البته که نه. ما باید به عقب برگردیم و اجازه بدیم افراد کارشون رو انجام بدن و همزمان با اون اونها رو راهنمایی و به اونها کمک کنیم . این یعنی به عنوان یک مدیر شما نه تنها باید در مدیریت زمان خودتون موثر باشین بلکه مدیریت زمان افراد دیگه رو هم کنترل کنین. ساده ترین شکل بدست آوردن نتایج از طریق افراد دیگه، واگذاری هست، یعنی از کسی بخوایم کاری رو انجام بده و اون کار رو به کمک اون پیگیری کنیم. توانایی شما برای واگذاری موثر و پیگیری اون توسط دیگران میتونه به عنوان یک مدیر، باعث موفقیت یا شکست شما بشه. برای مدیریت بهتر زمان خودتون و دیگران، بیاین یک سیستم چهار مرحله ای ساده رو که میتونین برای واگذاری استفاده کنین، باهم بررسی کنیم. مراحل اینها هستن: چرا، یعنی انگیزه . چه چیزی، یعنی نتیجه، چه کسی، یعنی فرد مسئول، و کی، یعنی موعد مقرر. با چرا شروع می کنیم، به این خاطرکه با کمک به شخص برای درک انگیزه از کاری که باید انجام بگیره، درواقع برای اونها احترام قاعل شدیم. به اونها نشان میدیم که برای اونها اهمیت قاعل هستیم و میخوایم اونها رو درگیر فرایند کنیم. به عنوان مثال، اگه از اونها بخوایم که تحقیقاتی درمورد مشتری بالقوه انجام بدن، در یک لحظه کوتاه برای اونها توضیح بدیم چرا این تحقیق برای این پروژه بزرگتر ضروریه و اینکه چطور به ما در کسب و کارمون کمک میکنه. به کمک چه چیزی، منظورم اینه که امیدواریم چه چیزی رو بدست بیاریم؟ نتیجه نهایی ما چیه؟ باید توصیف واضحی از نتیجه داشته باشیم. دوباره، با استفاده از همون مثال تحقیقات، توضیح میدیم که به دنبال یک خلاصه 500کلمه ای از فعالیت های شرکت طی بیش از 8 سال گذشته با کمک حداقل سه منبع مختلف هستیم. هر چه دقیق تر نتایج رو توصیف کنیم، با احتمال بیشتری نتایج موردنظرمون رو کسب میکنیم. چه کسی، نسبتا ساده هست؟ با این حال اغلب اوقات، وظایف به طور کامل انجام نمی شن چون به طور واضح مشخص نمی کنیم چه کسی مسئولیت اونها رو به عهده داره. ما باید با نام از مردم بخوایم که کارهای خاصی رو انجام بدن و همچنین موافقت اونها رو برای انجام اون کارها بدست بیاریم. و سپس در نهایت، چه موقع. چه موقع ، موعد مقرری هست که کاری باید انجام بشه. اگه نیاز باشه که افراد یک پروژه رو در زمان مشخصی تکمیل کنن، میتونین یک مهلت مشخص دراختیار اونها قرار بدین. در صورت فقدان یک مهلت مشخص، به نظرمن بهتره از شخص بپرسین چه موعد مقرری رو برای تکمیل پروژه درنظر دارین؟ چه زمانی برای شما مناسب هست؟ با این روش اونها انتخاب میکنن و برای انجام اون تعهد میدن. بنابراین، هر زمانی که خواستیم کاری رو به شخصی واگذار کنیم، این سیستم چرا، چه چیزی، چه کسی، و چه زمانی رو دنبال میکنیم. با این حال، از دیدگاه مدیریت زمان، کار ما هنوز انجام نشده. پس باید یک آیتم عملکردی رو ثبت کنیم، یک یادداشت برای خودمون به همراه پاسخ به این سوالات ایجاد کنیم. به عنوان مثال، اگه تکمیل این تحقیق رو به شخص دیگه ای واگذار کنم، باید یک یادآوری عملیاتی فوری برای خودم ارسال کنم. نتیجه نهایی چه چیزیه؟ چه کسی باید این وظیفه رو تکمیل کنه؟ و چه زمانی باید اون رو تکمیل کنن؟ "باب "وظیفه تحقیق 500 کلمه ای رو تا سه شنبه ساعت سه به عهده داره. من همه اینها رو می نویسم و برای خودم یک یادداشت برای یادآوری این کار ارسال میکنم. به هر حال، کسانی که دوره اصول مدیریت زمان رو تمام کردن، این یادداشت رو به عنوان یک نکته مهم در نظر میگیرن. بعدها، وقتی این یادداشت رو می بینم، اون رو به عنوان یک یادآوری برای خودم درنظر میگیرم به طوری که منتظرم شخص اون کار رو انجام بده. معمولا این یادآوری رو برای یک روز بعد از موعد مقرر انجام اون تنظیم میکنم . بنابراین، چون موعد مقرر روز پنجشنبه در ساعت سه بود، من یک یادآوری برای خودم روز جمعه صبح تنظیم کردم. زمانی که یادآور ظاهر شد، اگه باب تا اون موقع گزارش رو کامل نکرده باشه، کار رو به همراه اون پیگیری میکنم تا بدونم چه مانعی درطول راه وجود داره. با دنبال کردن این فرایند ساده ، میتونین در جهت یک واگذاری موثرتر قدم بردارین.

عنوان: مدیریت زمان برای مدیران
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Dave Crenshaw
مدت زمان: 74 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Dave Crenshaw درباره مدرس:

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How “Doing It All” Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

مشهد سئو