مدیریت زمان برای مدیران

وقتی شروع به مدیریت افراد می کنید ، سازماندهی وقت شما به سطح کاملاً جدیدی از پیچیدگی می رسد اعضای تیم ممکن است بیش از آنچه پیش بینی می کنید به شما نیاز داشته باشند ،
ممکن است گزارش ها ی مستقیم با سوالات مرتباً در کنار میز شما قرار بگیرند ، و شما ممکن است بیشتر از حد توانتان، ایمیل دریافت کنید.
به عنوان یک مدیر ، در حالی که الگوی خوبی برای تیم خود هستید ، می خواهید مطمئن شوید که از زمان خود حداکثر استفاده را میکنید.
در این دوره ، نویسنده پرفروش Dave Crenshaw ( دیو کرنشاو )به مدیران در همه سطوح ،استراتژی های عملی برای مدیریت زمان کارآمد را ارائه می دهد
دیو بهترین شیوه های مدیریت زمان برای مدیریت افراد را پوشش میدهد، از جمله تفویض وظایف ، مدیریت انتظارات و ایجاد جلسات تولیدی یک به یک
وی همچنین نکات مفیدی را برای مدیریت پروژه ها ، از جمله چگونگی هماهنگی چندین پروژه ، تخصیص منابع کمیاب ، پاسخگویی تیم به مهلت های مقررو اعلام تغییرات مهلت مقرر در صورت لزوم ارائه می دهد.
علاوه بر این ، دیو نحوه مدیریت اولویت ها را شامل می شود ، از جمله استفاده از تقویم خود به عنوان ابزاری برای اولویت بندی ، برقراری جلسات خود بصورت متمرکز بر عملکرد و تغییر اولویت ها در صورت نیاز.
عناوین شامل شده:
شناسایی چگونگی تفویض وظایف به طور موثر
توسعه یک ساختار ذهنی آموزشی
کشف چگونگی مدیریت انتظارات
برنامه ریزی چندین پروژه بلند مدت
کشف نحوه برقراری ارتباط با تغییرات برای جلوگیری از تأخیر
نحوه اولویت بندی زمان بین جلسات و کار را تعیین کنید
نشان دهید که چگونه تقویم خود را به طور کارآمد مدیریت کنید
تعادل صحیح بین کار و تفریح را مشخص کنید.
نحوه مسئول نگه داشتن دیگران را نسبت به مهلت تعیین شده مشخص کنید
جلسات را سازماندهی کرده و آنها را متمرکز بر عملکرد نگه دارید

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوش آمد گویی 00:01:09
قبل از دیدن این دوره ، چه چیزی باید بدانید. 00:01:16
مدیریت افراد:
چرایی و نحوه تفویض اختیار 00:05:17
جلسات تک به تک فراهم کنید 00:03:31
انتظارات پاسخ را مدیریت کنید 00:04:18
روی انسانها تمرکز کنید 00:03:56
مثالی مثبت بزنید 00:03:26
روی آموزش دیگران سرمایه گذاری کنید 00:03:47
پروژه ها را مدیریت کنید:
نحوه ی هماهنگی چندین پروژه 00:04:09
منابع کمیاب را توزیع کنید 00:04:26
مهلت های پروژه را تعیین کنید 00:04:21
دیگران را در موعد های مقرر مسئول بدانید 00:04:05
تغییرات را در مهلت ها اعلام کنید 00:03:15
زمان جلسه در مقابل زمان کار 00:02:47
اولویت های مدیریتی:
به کارهای با اولویت بالا زمان بیشتری اختصاص دهید 00:03:44
از تقویم خود به عنوان ابزار اولویت بندی استفاده کنید 00:03:53
جلسات را متمرکز بر اقدامات خود نگه دارید 00:03:50
اولویت ها را در صورت لزوم تغییر دهید 00:03:39
اولویت شما 00:03:56
قدرت تفریح شما 00:04:39
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:22

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : خوش آمد گویی

- شما به عنوان یک مدیر، مسئولیت دارین نه تنها مدیریت زمان خودتون، بلکه مدیریت زمان اطرافیانتون رو هم تحت کنترل داشته باشین. مدیریت زمان یک مهارت ضروریه که میتونه باعث موفقیت یا شکست هر مدیری بشه. در این دوره آموزشی توضیح میدیم که چطور مدیریت زمان در سه حوزه روی شما تاثیر میگذاره. اول، مدیریت مردم، که شامل نحوه برگزاری جلسات، نحوه واگذاری شما به دیگران، و آموزش اونها هست. بعد، ما درمورد مدیریت زمان برای پروژه هاتون، از جمله اختصاص منابع و پاسخگویی دیگران دربرابر جلسه یا رسیدگی به مهلت ها صحبت میکنیم. و در نهایت، در مورد مدیریت زمان برای اولویت های شما ، از جمله نحوه هماهنگی سریع با تغییرات مورد نیاز محل کار و همچنین، اختصاص زمانی به خودتون تا بتونین یک رهبر موثر باشین، صحبت میکنیم. ما به همه اینها و موضوعات بیشتری درباره مدیریت زمان برای مدیران می پردازیم.

عنوان: مدیریت زمان برای مدیران
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Dave Crenshaw
مدت زمان: 74 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Dave Crenshaw درباره مدرس:

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How “Doing It All” Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

مشهد سئو