مدیریت زمان برای مدیران

وقتی شروع به مدیریت افراد می کنید ، سازماندهی وقت شما به سطح کاملاً جدیدی از پیچیدگی می رسد اعضای تیم ممکن است بیش از آنچه پیش بینی می کنید به شما نیاز داشته باشند ،
ممکن است گزارش ها ی مستقیم با سوالات مرتباً در کنار میز شما قرار بگیرند ، و شما ممکن است بیشتر از حد توانتان، ایمیل دریافت کنید.
به عنوان یک مدیر ، در حالی که الگوی خوبی برای تیم خود هستید ، می خواهید مطمئن شوید که از زمان خود حداکثر استفاده را میکنید.
در این دوره ، نویسنده پرفروش Dave Crenshaw ( دیو کرنشاو )به مدیران در همه سطوح ،استراتژی های عملی برای مدیریت زمان کارآمد را ارائه می دهد
دیو بهترین شیوه های مدیریت زمان برای مدیریت افراد را پوشش میدهد، از جمله تفویض وظایف ، مدیریت انتظارات و ایجاد جلسات تولیدی یک به یک
وی همچنین نکات مفیدی را برای مدیریت پروژه ها ، از جمله چگونگی هماهنگی چندین پروژه ، تخصیص منابع کمیاب ، پاسخگویی تیم به مهلت های مقررو اعلام تغییرات مهلت مقرر در صورت لزوم ارائه می دهد.
علاوه بر این ، دیو نحوه مدیریت اولویت ها را شامل می شود ، از جمله استفاده از تقویم خود به عنوان ابزاری برای اولویت بندی ، برقراری جلسات خود بصورت متمرکز بر عملکرد و تغییر اولویت ها در صورت نیاز.
عناوین شامل شده:
شناسایی چگونگی تفویض وظایف به طور موثر
توسعه یک ساختار ذهنی آموزشی
کشف چگونگی مدیریت انتظارات
برنامه ریزی چندین پروژه بلند مدت
کشف نحوه برقراری ارتباط با تغییرات برای جلوگیری از تأخیر
نحوه اولویت بندی زمان بین جلسات و کار را تعیین کنید
نشان دهید که چگونه تقویم خود را به طور کارآمد مدیریت کنید
تعادل صحیح بین کار و تفریح را مشخص کنید.
نحوه مسئول نگه داشتن دیگران را نسبت به مهلت تعیین شده مشخص کنید
جلسات را سازماندهی کرده و آنها را متمرکز بر عملکرد نگه دارید

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوش آمد گویی 00:01:09
قبل از دیدن این دوره ، چه چیزی باید بدانید. 00:01:16
مدیریت افراد:
چرایی و نحوه تفویض اختیار 00:05:17
جلسات تک به تک فراهم کنید 00:03:31
انتظارات پاسخ را مدیریت کنید 00:04:18
روی انسانها تمرکز کنید 00:03:56
مثالی مثبت بزنید 00:03:26
روی آموزش دیگران سرمایه گذاری کنید 00:03:47
پروژه ها را مدیریت کنید:
نحوه ی هماهنگی چندین پروژه 00:04:09
منابع کمیاب را توزیع کنید 00:04:26
مهلت های پروژه را تعیین کنید 00:04:21
دیگران را در موعد های مقرر مسئول بدانید 00:04:05
تغییرات را در مهلت ها اعلام کنید 00:03:15
زمان جلسه در مقابل زمان کار 00:02:47
اولویت های مدیریتی:
به کارهای با اولویت بالا زمان بیشتری اختصاص دهید 00:03:44
از تقویم خود به عنوان ابزار اولویت بندی استفاده کنید 00:03:53
جلسات را متمرکز بر اقدامات خود نگه دارید 00:03:50
اولویت ها را در صورت لزوم تغییر دهید 00:03:39
اولویت شما 00:03:56
قدرت تفریح شما 00:04:39
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:22

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : انتظارات پاسخ را مدیریت کنید

- شاعر قرن 18ام میلادی الکساندر پاُپ نوشته : " فرد خوشبخت کسی هست که از دیگران هیچ توقعی ندارد، چرا که هیچ وقت ناامید نمی شود" در محل کار مدرنمون قطعا باید کمی بیشتراز هیچ چیز توقع داشته باشیم. با این حال، اجازه بدین کمی این جمله رو تغییر بدم. " مدیر خوشبخت کسی هست که انتظارات معقولی داره چراکه اون هرگز ناامید نمیشه." مسائل و اختلاف بین مردم در محل کار امروزه، اغلب از فقدان انتظارات واضح بوجود میان. بسیاری از شرکت ها به مفهومی به نام فرهنگ فعلی، اعتقاد دارن. این مفهوم به این صورته که اگه من یک سوال بپرسم، انتظار دارم الان جواب بدین! و اگه به ایمیلی که فرستادم بلافاصله پاسخ ندین، یک پیام متنی برای شما ارسال میکنم. و اگه به پیام متنی هم پاسخ ندین، اونوقت با شما تماس می گیرم و همینطور ادامه داره. این کار موجب حواس پرتی های زیادی برای شما میشه و وقفه بزرگی در بهره وری شما بوجود بیاد. در عوض پیشنهاد می کنم که شرکت ها به فرهنگ زمانی اعتقاد پیدا کنن. این یعنی شما قراره به همه سوالات پاسخ بدین و این زمانی هست که باید این کار رو انجام بدین. شما این کار رو به صورت منظم انجام میدین. به عنوان یک مدیر، میتونین یک فرهنگ زمانی برای تیمتون ایجاد کنین. به عنوان مثال، اگه کاری رو به شخصی واگذار می کنیم کافیه یک زمان مشخص رو برای تکمیل اون کار برای شخص مورد نظر تعیین کنیم. و یک زمان مشخص رو برای پیگیری اون کار با شخص مورد نظر تعیین کنیم. اگه فردی در طول روز حواسمون رو پرت میکنه و قبلا یک جلسه یک به یک با اون فرد برنامه ریزی کردیم، میتونیم از اون بپرسیم " میتونی تا جلسه یک به یک خودمون صبر کنی؟" این کار کمک می کنه انتظارات مردم رو از الان به زمان جلسه تغییر بدیم. هنگامی که صحبت از ایجاد انتظارات برای تیمتون به میون میاد، بهتره این چهار بخش از ارتباط رو در نظر بگیرین. مواردی که با شما درمیون میگذارم فقط پیشنهاد هستن نه الزامات. این موارد رو درنظر بگیرین و سپس با تیم خودتون در مورد چیزایی که واقعا انتظاردارین صحبت کنین . اول، درخواست های چهره به چهره. انتظارات ما میتونن به صورت چهره به چهره باشن که بیشتر برای تعیین جلسات و همینطور تعیین یک جلسه اضافی زمانی که باید در مورد مسائلی که بیشتر از یک جلسه یک به یک طول میکشه صحبت کنیم، استفاده میشن. میتونیم از حالت چهره به چهره برای موارد اضطراری و بدیهی استفاده کنیم مثلا ساختمون آتش گرفته همه باید اینجا رو ترک کنن. بعدی تماس های تلفنی هست. تماس های تلفنی معمولا فقط برای جلسات استفاده میشن. در غیر این صورت، انتظار داریم که یک تماس در 24 ساعت آینده دریافت کنیم. البته هنگام استفاده از تلفن به طور کلی مراقب باشین. از استفاده از تلفن برای مکالمات پشت سرهم خود داری کنین. به این خاطر توصیه میکنم یا از تلفن فقط برای تعیین قبلی جلسات استفاده کنین یا از اون برای ارسال پیام صوتی که اغلب سریع تر از روش های دیگه ارتباطی هست، استفاده کنین. حالا در مورد انتظارات ایمیلی چطور؟ به طور معمول ایمیل روش اصلی ارتباط در یک کسب و کارهست. بیاین از ایمیل برای کارهایی مثل سوالات خاص با 3 امتیاز یا کمتر به همراه یک زمان تعیین شده برای پاسخ گویی به اندازه دو تا سه روز کاری ، استفاده کنیم. و بالاخره، پیام های متنی یا یک برنامه پیام رسان. به نظر من پیام متنی فقط باید برای درخواست های اضطراری، فوق العاده کوتاه مورد استفاده قرار بگیره. این یعنی یک سوال داریم که دراون یک بخش از اطلاعات رو درخواست میکنیم که خیلی مهم و اضطرای هست. دراین صورت میتونیم برای فرد پیام متنی ارسال کنیم. با این حال، این روش باید فقط برای سوالات اضطراری رزرو بشه و به ندرت مورد استفاده قرار بگیره. دوباره میگم، اینکه دوست دارین چطور از این چهار روش ارتباطی بالا استفاده کنین، به شما و تیمتون بستگی داره . با تعیین دقیق انتظارات از قبل، میتونین به جریان ارتباطات و بهبود بهره وری کمک کنین.

عنوان: مدیریت زمان برای مدیران
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Dave Crenshaw
مدت زمان: 74 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Dave Crenshaw درباره مدرس:

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How “Doing It All” Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

مشهد سئو