مدیریت زمان برای مدیران

وقتی شروع به مدیریت افراد می کنید ، سازماندهی وقت شما به سطح کاملاً جدیدی از پیچیدگی می رسد اعضای تیم ممکن است بیش از آنچه پیش بینی می کنید به شما نیاز داشته باشند ،
ممکن است گزارش ها ی مستقیم با سوالات مرتباً در کنار میز شما قرار بگیرند ، و شما ممکن است بیشتر از حد توانتان، ایمیل دریافت کنید.
به عنوان یک مدیر ، در حالی که الگوی خوبی برای تیم خود هستید ، می خواهید مطمئن شوید که از زمان خود حداکثر استفاده را میکنید.
در این دوره ، نویسنده پرفروش Dave Crenshaw ( دیو کرنشاو )به مدیران در همه سطوح ،استراتژی های عملی برای مدیریت زمان کارآمد را ارائه می دهد
دیو بهترین شیوه های مدیریت زمان برای مدیریت افراد را پوشش میدهد، از جمله تفویض وظایف ، مدیریت انتظارات و ایجاد جلسات تولیدی یک به یک
وی همچنین نکات مفیدی را برای مدیریت پروژه ها ، از جمله چگونگی هماهنگی چندین پروژه ، تخصیص منابع کمیاب ، پاسخگویی تیم به مهلت های مقررو اعلام تغییرات مهلت مقرر در صورت لزوم ارائه می دهد.
علاوه بر این ، دیو نحوه مدیریت اولویت ها را شامل می شود ، از جمله استفاده از تقویم خود به عنوان ابزاری برای اولویت بندی ، برقراری جلسات خود بصورت متمرکز بر عملکرد و تغییر اولویت ها در صورت نیاز.
عناوین شامل شده:
شناسایی چگونگی تفویض وظایف به طور موثر
توسعه یک ساختار ذهنی آموزشی
کشف چگونگی مدیریت انتظارات
برنامه ریزی چندین پروژه بلند مدت
کشف نحوه برقراری ارتباط با تغییرات برای جلوگیری از تأخیر
نحوه اولویت بندی زمان بین جلسات و کار را تعیین کنید
نشان دهید که چگونه تقویم خود را به طور کارآمد مدیریت کنید
تعادل صحیح بین کار و تفریح را مشخص کنید.
نحوه مسئول نگه داشتن دیگران را نسبت به مهلت تعیین شده مشخص کنید
جلسات را سازماندهی کرده و آنها را متمرکز بر عملکرد نگه دارید

برنامه درسی دوره

معرفی :
خوش آمد گویی 00:01:09
قبل از دیدن این دوره ، چه چیزی باید بدانید. 00:01:16
مدیریت افراد:
چرایی و نحوه تفویض اختیار 00:05:17
جلسات تک به تک فراهم کنید 00:03:31
انتظارات پاسخ را مدیریت کنید 00:04:18
روی انسانها تمرکز کنید 00:03:56
مثالی مثبت بزنید 00:03:26
روی آموزش دیگران سرمایه گذاری کنید 00:03:47
پروژه ها را مدیریت کنید:
نحوه ی هماهنگی چندین پروژه 00:04:09
منابع کمیاب را توزیع کنید 00:04:26
مهلت های پروژه را تعیین کنید 00:04:21
دیگران را در موعد های مقرر مسئول بدانید 00:04:05
تغییرات را در مهلت ها اعلام کنید 00:03:15
زمان جلسه در مقابل زمان کار 00:02:47
اولویت های مدیریتی:
به کارهای با اولویت بالا زمان بیشتری اختصاص دهید 00:03:44
از تقویم خود به عنوان ابزار اولویت بندی استفاده کنید 00:03:53
جلسات را متمرکز بر اقدامات خود نگه دارید 00:03:50
اولویت ها را در صورت لزوم تغییر دهید 00:03:39
اولویت شما 00:03:56
قدرت تفریح شما 00:04:39
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:22

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 4 : جلسات تک به تک فراهم کنید

- حواس پرتی ها دشمن بزرگی برای بهره وری در محل کار به حساب میان. این تغییرات دقت، میتونه حداقل 28٪ از روز شما رو از بین ببره. این کل هفته کاری در هر ماه هست. من متوجه شدم که شایع ترین منبع این تغییرات دقت، ناشی از سوالات سریع هست. من به اونها میگم، سوالات دابل کیو ترسناک. شما دارین ایمیل هاتون رو چک میکنین، و شخصی شما رو صدا میکنه و میگه :" ببخشید ، یک سوال فوری دارم" یا درب میزنن و میگن، "فقط یک سوال فوری دارم." این سوالات فوری کوچک مهم هستن، با این حال، بسیاری از ما با روش نامناسبی به اونها رسیدگی می کنیم. چطور میتونیم با وجود رعایت ادب و پاسخگو بودن به عنوان یک مدیر، به همه این سوالات فوری رسیدگی کنیم؟ کاری که یک چکش برای یک نجار انجام میده رو جلسه یک به یک، برای یک مدیر میکنه. هنگامی که مردم رو به طور منظم ملاقات می کنیم برای پاسخگویی به سوالات فوری اونها یک الگو درنظر میگیریم. یکی از افرادی که مدیریت می کنین رو تصور کنین، شخصی که بیشترین سوال رو از اون دارین و اون هم بیشترین سوال رو از شما داره. حالا، هر چندوقت یک بار باید با اون شخص ملاقات کنیم؟ بستگی داره، اما بیاین با یک ایده کلی هر هفته یک جلسه 25 دقیقه ای با اون داشته باشین. اون پنج دقیقه ای که از نیم ساعت حذف کردیم زمانی رو برای انتقال به جلسه بعدی در اختیار شما قرار میده. حالا بیاین در مورد تعاملات خودتون با شخص انتخابی فکر کنین. یک جلسه 25 دقیقه در هر هفته . آیا این کار بدرد میخوره ؟ اگه اینطور نیست، آیا لازمه که جلسات رو با زمان کمی طولانی تری برگزار کنیم ؟ مثلا یک جلسه 50 دقیقه ای در هرهفته. یا باید جلسات بیشتری رو با زمان کوتاه تری درنظر بگیریم؟ مثلا یک جلسه 10 دقیقه ای دو بار در هر هفته. با فردی که مدیریت می کنین، درباره ایجاد یک الگوی زمانی برای برگزاری این جلسات صحبت کنین. اون رو در تقویم های خودتون تنظیم کنین تا به یک برنامه تکراری تبدیل بشه. حتما سعی کنین این برنامه رو رعایت کنین. اگه اون رو دنبال کنین ، اونها متوجه میشن که در اون زمان ها شما کاملا به اونها توجه دارین، و اونها میتونن سوالات فوری خودشون رو تا اون موقع آماده کنن. با این حال، اگه جلسات رو فراموش کنین، یا اونها رو نادیده بگیرین، سپس اعضای تیمتون مثل سابق دوباره باعث حواس پرتی شما میشن. حالا، در طول این جلسات یک به یک چه اتفاقاتی رخ میده؟ در ساده ترین حالت به اونها اجازه بدین همه سوالات فوری خودشون رو بپرسن، و سپس شما همه سوالات فوری خودتون رو بپرسین. همین. این یک جلسه باعث میشه تعداد زیادی از حواس پرتی هایی که در روز کاری شما رخ میده رو کاهش بدین. اگه می خواین اطلاعات بیشتری درمورد کارهایی که باید در طول این جلسات یک به یک انجام بدین ،کسب کنین، حتما دوره آموزشی من درباره رهبری موثر جلسات یک به یک رو در این مجموعه بررسی کنین. هنگامی که این جلسه رو با اون شخص مورد نظر برنامه ریزی کردین، دوباره این فرایند رو تکمیل کنین. جلسه دیگه ای رو برای شخص بعدی که مدیریت می کنین ، برنامه ریزی کنین. به یاد داشته باشین، به عنوان یک مدیر، شغل شما اینه که نتایج رو از طریق دیگران دریافت کنین. جلسات یک به یک روشی برای کمک به دیگران برای دریافت این نتایج به حساب میاد.

عنوان: مدیریت زمان برای مدیران
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Dave Crenshaw
مدت زمان: 74 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Dave Crenshaw درباره مدرس:

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How “Doing It All” Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

مشهد سئو