مبانی عکاسی :عکاسی با تلفن همراه

کشف چگونگی استفاده از هر دوربین گوشی های هوشمند به عنوان یک ابزار عکاسی جدی, اهرم ساخته شده در ویژگی ها, لوازم جانبی, و برنامه های طراحی شده برای گسترش قدرت عکس برداری . مربی بن لانگ این دوره را با اکتشاف عمیق اصول عکاسی و چگونگی تنظیم تنظیمات دوربین برای بهترین نتایج در شرایط مختلف شروع می کند.
بعد، او در مورد راه هایی برای حل چالش های معمولی که در تیراندازی روزمره با آن مواجه هستند، مانند حرکت سریع، نور کم یا روشن، و قاب بندی بحث می کند. به علاوه، با استفاده از قابلیت های پیشرفته ی دوربین ،مانند تعادل سفید، HDR (محدوده پویای بالا)، و فورمت RAW یاد بگیرید
عناوین شامل شده:
اصول عکاسی با تلفن همراه
قرار گرفتن در معرض یک دوربین تلفن همراه
عکسبرداری در نور کم یا شدید
زمان استفاده از دامنه دینامیکی بالا (HDR)
عکاسی در فرمت raw
تغییر نسبت ابعاد
زمان استفاده از فلش
گرفتن یک پرتره عالی
استفاده از پانوراما برای ایجاد عکس های زاویه باز
افزودن لنزها به دوربین موبایل

برنامه درسی دوره

معرفی:
یاد بگیرید که با تلفن های هوشمند خود عکس های عالی بگیرید 00:01:49
این دوره برای چه کسانی است 00:03:22
دانستن چه چیزهایی لازم است 00:03:01
اصول اولیه:
اصول قرار گرفتن در معرض تابش_ سرعت شاتر 00:05:54
اصول قرار گرفتن در معرض تابش _ دیافراگم 00:04:14
دیافراگم و عمق میدان 00:05:10
اصول قرار گرفتن در معرض تابش ISO 00:05:10
مترهای نوری 00:04:10
نوردهی در تلفن های هوشمند چگونه متفاوت است 00:08:53
عکسبرداری با تلفن هوشمند:
تنظیمات پایه 00:06:22
محدوده دینامیکی دوربین های تلفن خود را درک کنید 00:04:15
قرار گرفتن در معرض تابش را تغییر دهید 00:04:51
مشکلات تعادل سفید 00:04:58
عکسبرداری در نور کم 00:06:05
حالت شب 00:07:06
فاصله کانونی 00:03:08
بزرگنمایی 00:03:07
یا فلش عکسبرداری کنید 00:03:03
خطرات مشترک:
جهت گیری دوربین 00:03:13
موقعیت دوربین 00:03:14
نسبت ابعاد 00:03:36
ویژگی های خاص:
عکسبرداری سیاه و سفید 00:05:38
حالت های پرتره 00:07:48
حالت های پاناروما 00:02:34
عکسبرداری در raw 00:04:43
لنزهای الحاقی 00:05:38
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:09

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : یاد بگیرید که با تلفن های هوشمند خود عکس های عالی بگیرید

دوربین تلفن هوشمند شما فقط دوربینی نیست که به نظر می رسد همیشه با شما همراه باشد. دوربین های هوشمند امروزی دستگاه های عکاسی بسیار پیشرفته ای هستند که میتونن با کیفیت و ویژگی های برخی از دوربین های تخصصی رقابت کنن. برای اینکه بتونین به خوبی از یکیشون استفاده کنین، باید مسلط به اصول اولیه عکاسی باشید، همانطور که لازم است به هر نوع دوربین دیگری این تسلط را داشته باشید. سلام ، من Ben Long(بن لانگ) هستم، و در این دوره آموزشی لینکدین، شما قراره پایه و اساس عکس خوب را بیاموزید. اگرچه بدون شک می دونید که چگونه برنامه دوربین خود را فعال کرده و یک عکس بگیرید ، ممکن است درک اصولی از میزان نور که همه عکاسان باید بدونن، را نداشته باشید. از آنجا که ما از طریق اصول اولیه سرعت دیافراگم و میزان نمایش ، با هم کار می کنیم، مهارت هایی را کسب میکنید که به شما کمک می کند تا ضمن اینکه عکس دقیق و واضح داشته باشید، جزییات مورد نظر خود را، جایی را که می خواهید، در عکس بگنجانید. از استفاده هوشمندانه از فلاش گرفته تا دسترسی به ویژگی های عکاسی مبتنی بر آخرین فناوری های پیشرفته، پیچیده و محاسباتی که در تلفن های مدل های بالا یافت می شود این دوره به شما پایه نظری قوی را به شما خواهد آموخت تا مطمئن شید تصاویر بهتری میگیرید. و در طول مسیر ، ما یک یا دو چیز در مورد ترکیب، مشاهده و بهترین شیوه ها، پوشش خواهیم داد. بنابراین تلفن خود را بیرون بیاورید ، آن برنامه دوربین را راه اندازی کنید و بیایید بررسی مفصلی از عکسبرداری با موبایل داشته باشیم .

عنوان: مبانی عکاسی :عکاسی با تلفن همراه
بخش: عکاسی
مدرس: Ben Long
مدت زمان: 122 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Ben Long درباره مدرس:

Ben Long – بن لانگ

بن لانگ يک عکاس برنده جايزه و سردبير ارشد مجله در Macworld است . او در اطراف دنيا سخنراني مي‌کند . بن لانگ عکاس اهل سان‌فرانسيسکو ، نويسنده و معلم است . نويسنده بيش از دو کتاب در زمينه عکاسي ديجيتال و ويديوي ديجيتال ، او همچنين يک سردبير ارشد براي مجله Macworld و سردبير ارشد در CreativePro.com است . مشتريان عکاسي او شامل فاکس قرن بيستم (20th Century Fox) و Blue Note Records و Global Business Network و جشنواره جاز سانفرانسيسکو و سيرک خانواده Pickle ، و نوازندگان جاز nominated nominated و Dafnis Prieto هستند . او در مورد عکاسي در سراسر جهان , از جمله کارگاه‌ها در مدرسه بين‌المللي هنر سانتا Reparata در فلورانس و يک کلاس براي مهندسان تصوير در اپل ، occasionally در برنامه‌نويسي کامپيوتر ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد که توسط نشنال جيوگرافيک ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد مورد استفاده قرار مي‌گيرد ، تدريس کرده ‌است .

مشهد سئو