مبانی عکاسی :عکاسی با تلفن همراه

کشف چگونگی استفاده از هر دوربین گوشی های هوشمند به عنوان یک ابزار عکاسی جدی, اهرم ساخته شده در ویژگی ها, لوازم جانبی, و برنامه های طراحی شده برای گسترش قدرت عکس برداری . مربی بن لانگ این دوره را با اکتشاف عمیق اصول عکاسی و چگونگی تنظیم تنظیمات دوربین برای بهترین نتایج در شرایط مختلف شروع می کند.
بعد، او در مورد راه هایی برای حل چالش های معمولی که در تیراندازی روزمره با آن مواجه هستند، مانند حرکت سریع، نور کم یا روشن، و قاب بندی بحث می کند. به علاوه، با استفاده از قابلیت های پیشرفته ی دوربین ،مانند تعادل سفید، HDR (محدوده پویای بالا)، و فورمت RAW یاد بگیرید
عناوین شامل شده:
اصول عکاسی با تلفن همراه
قرار گرفتن در معرض یک دوربین تلفن همراه
عکسبرداری در نور کم یا شدید
زمان استفاده از دامنه دینامیکی بالا (HDR)
عکاسی در فرمت raw
تغییر نسبت ابعاد
زمان استفاده از فلش
گرفتن یک پرتره عالی
استفاده از پانوراما برای ایجاد عکس های زاویه باز
افزودن لنزها به دوربین موبایل

برنامه درسی دوره

معرفی:
یاد بگیرید که با تلفن های هوشمند خود عکس های عالی بگیرید 00:01:49
این دوره برای چه کسانی است 00:03:22
دانستن چه چیزهایی لازم است 00:03:01
اصول اولیه:
اصول قرار گرفتن در معرض تابش_ سرعت شاتر 00:05:54
اصول قرار گرفتن در معرض تابش _ دیافراگم 00:04:14
دیافراگم و عمق میدان 00:05:10
اصول قرار گرفتن در معرض تابش ISO 00:05:10
مترهای نوری 00:04:10
نوردهی در تلفن های هوشمند چگونه متفاوت است 00:08:53
عکسبرداری با تلفن هوشمند:
تنظیمات پایه 00:06:22
محدوده دینامیکی دوربین های تلفن خود را درک کنید 00:04:15
قرار گرفتن در معرض تابش را تغییر دهید 00:04:51
مشکلات تعادل سفید 00:04:58
عکسبرداری در نور کم 00:06:05
حالت شب 00:07:06
فاصله کانونی 00:03:08
بزرگنمایی 00:03:07
یا فلش عکسبرداری کنید 00:03:03
خطرات مشترک:
جهت گیری دوربین 00:03:13
موقعیت دوربین 00:03:14
نسبت ابعاد 00:03:36
ویژگی های خاص:
عکسبرداری سیاه و سفید 00:05:38
حالت های پرتره 00:07:48
حالت های پاناروما 00:02:34
عکسبرداری در raw 00:04:43
لنزهای الحاقی 00:05:38
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:09

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : این دوره برای چه کسانی است

ما موضوع این دوره را عکاسی موبایل می خوانیم زیرا در اینجا در سال 2020 به دلایلی همه ما هنوز بین عکاسی و عکاسی موبایل تمایز قائل هستیم. این عکاسی است که با یک دوربین واقعی انجام می شود و عکاسی دیگری است که با دوربین تلفن های هوشمند انجام می شود. اما چرا این تمایز؟ این روزها که صحبت از کیفیت تصویر می شود ، می توان تفاوت در عکس گرفتن با یک دوربین واقعی و عکس گرفته شده با دوربین تلفن هوشمند را سخت دانست زیرا دوربین های گوشی های هوشمند خیلی خوب شده اند. فرض در این دوره این است که شما می خواهید مهارت های خود را به عنوان یک عکاس ارتقا بدیدو قصد دارید از تلفن هوشمند خود به عنوان دوربین استفاده کنید. اکنون در طول تاریخ عکاسی، فناوری های دوربین وجود داشته اند که به تکنیک ها و دستورالعمل های خاص نیاز دارند. دوربین های با فرمت بزرگ ، دوربین های با فرمت متوسط و SLRs( اس ال آرها). دوربین گوشی های هوشمند فقط یکی دیگر از فناوری های دوربین است که نیاز به مطالعه خاصی دارد. با دوربین واقعی سطح کنترل بسیار دقیقی روی پارامترهای میزان نور دارید. ممکن است گزینه اتصال لنزهای مختلف را داشته باشید. شما چندین نوع مختلف از کنتورهای روشنایی و غیره دارید. تمام این ویژگی ها با هم ترکیب شده اند تا انعطاف پذیری فوق العاده ای از خلاقیت به شما بدهند. چگونه می توانید همان انعطاف پذیری را از یک دوربین هوشمند با کنترل محدود و لنز ثابت دریافت کنید؟ این از جمله مواردی است که ما درموردش صحبت خواهیم کرد. با ظهور دوربین تلفن های هوشمند ، ظهور عکاسی در رسانه های اجتماعی به وجود آمد که به خودی خود یک نوع عکاسی است. مانند هر نوع عکاسی دیگر ،عکاسی در رسانه های اجتماعی دارای روشها و سبک ها و مد هستند. و مانند هر عمل عکاسی عکسبرداری برای رسانه های اجتماعی نیز با هدف خاصی انجام می شود. این یک دوره عکاسی در رسانه های اجتماعی نیست. من نمیخوام درباره روندهای فعلی ، سبک ها و مد ها بحث کنم. و قرار نیس توضیح بدم که کدام نوع تصاویر بیشترین لایک و غیره را دارند. در حقیقت میخوام بهتون توصیه کنم که ارسال برخی تصاویر در رسانه های اجتماعی مناسب نیست. هدف ما در این آموزش تولید عکس های عالی است. البته می توانید آن تصاویر را در سایت های رسانه های اجتماعی ارسال کنید اما این متفاوت از عکس گرفتن با هدف نشر عکس در رسانه های اجتماعی است. اگر یک عکاس مبتدی هستید، در این دوره قراره یه سری از مبانی لازم را یاد بگیرید که تمام عکاسان باید بدانند فارغ از اینکه از کدام نوع دوربین استفاده میکنند . اگر با تجربه تر هستید ، این دوره باید به شما کمک میکنه چطور چیزهایی که قبلاً یاد گرفتید و برای استفاده از دوربین هوشمند تون ترجمه کنید .. امیدوارم تا پایان این دوره شما شاهد پیشرفت بزرگی در کیفیت عکس های خود باشید.

عنوان: مبانی عکاسی :عکاسی با تلفن همراه
بخش: عکاسی
مدرس: Ben Long
مدت زمان: 122 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Ben Long درباره مدرس:

Ben Long – بن لانگ

بن لانگ يک عکاس برنده جايزه و سردبير ارشد مجله در Macworld است . او در اطراف دنيا سخنراني مي‌کند . بن لانگ عکاس اهل سان‌فرانسيسکو ، نويسنده و معلم است . نويسنده بيش از دو کتاب در زمينه عکاسي ديجيتال و ويديوي ديجيتال ، او همچنين يک سردبير ارشد براي مجله Macworld و سردبير ارشد در CreativePro.com است . مشتريان عکاسي او شامل فاکس قرن بيستم (20th Century Fox) و Blue Note Records و Global Business Network و جشنواره جاز سانفرانسيسکو و سيرک خانواده Pickle ، و نوازندگان جاز nominated nominated و Dafnis Prieto هستند . او در مورد عکاسي در سراسر جهان , از جمله کارگاه‌ها در مدرسه بين‌المللي هنر سانتا Reparata در فلورانس و يک کلاس براي مهندسان تصوير در اپل ، occasionally در برنامه‌نويسي کامپيوتر ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد که توسط نشنال جيوگرافيک ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد مورد استفاده قرار مي‌گيرد ، تدريس کرده ‌است .

مشهد سئو