مبانی عکاسی :عکاسی با تلفن همراه

کشف چگونگی استفاده از هر دوربین گوشی های هوشمند به عنوان یک ابزار عکاسی جدی, اهرم ساخته شده در ویژگی ها, لوازم جانبی, و برنامه های طراحی شده برای گسترش قدرت عکس برداری . مربی بن لانگ این دوره را با اکتشاف عمیق اصول عکاسی و چگونگی تنظیم تنظیمات دوربین برای بهترین نتایج در شرایط مختلف شروع می کند.
بعد، او در مورد راه هایی برای حل چالش های معمولی که در تیراندازی روزمره با آن مواجه هستند، مانند حرکت سریع، نور کم یا روشن، و قاب بندی بحث می کند. به علاوه، با استفاده از قابلیت های پیشرفته ی دوربین ،مانند تعادل سفید، HDR (محدوده پویای بالا)، و فورمت RAW یاد بگیرید
عناوین شامل شده:
اصول عکاسی با تلفن همراه
قرار گرفتن در معرض یک دوربین تلفن همراه
عکسبرداری در نور کم یا شدید
زمان استفاده از دامنه دینامیکی بالا (HDR)
عکاسی در فرمت raw
تغییر نسبت ابعاد
زمان استفاده از فلش
گرفتن یک پرتره عالی
استفاده از پانوراما برای ایجاد عکس های زاویه باز
افزودن لنزها به دوربین موبایل

برنامه درسی دوره

معرفی:
یاد بگیرید که با تلفن های هوشمند خود عکس های عالی بگیرید 00:01:49
این دوره برای چه کسانی است 00:03:22
دانستن چه چیزهایی لازم است 00:03:01
اصول اولیه:
اصول قرار گرفتن در معرض تابش_ سرعت شاتر 00:05:54
اصول قرار گرفتن در معرض تابش _ دیافراگم 00:04:14
دیافراگم و عمق میدان 00:05:10
اصول قرار گرفتن در معرض تابش ISO 00:05:10
مترهای نوری 00:04:10
نوردهی در تلفن های هوشمند چگونه متفاوت است 00:08:53
عکسبرداری با تلفن هوشمند:
تنظیمات پایه 00:06:22
محدوده دینامیکی دوربین های تلفن خود را درک کنید 00:04:15
قرار گرفتن در معرض تابش را تغییر دهید 00:04:51
مشکلات تعادل سفید 00:04:58
عکسبرداری در نور کم 00:06:05
حالت شب 00:07:06
فاصله کانونی 00:03:08
بزرگنمایی 00:03:07
یا فلش عکسبرداری کنید 00:03:03
خطرات مشترک:
جهت گیری دوربین 00:03:13
موقعیت دوربین 00:03:14
نسبت ابعاد 00:03:36
ویژگی های خاص:
عکسبرداری سیاه و سفید 00:05:38
حالت های پرتره 00:07:48
حالت های پاناروما 00:02:34
عکسبرداری در raw 00:04:43
لنزهای الحاقی 00:05:38
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:09

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : دانستن چه چیزهایی لازم است

بدیهی است که برای این دوره به دوربین تلفن احتیاج دارید. قصد ندارم در مورد تلفن های خاصی که برنامه های دوربین ویژه ای را اجرا می کنند صحبت کنم ، بنابراین هر نوع تلفن و هر برنامه دوربینی قبول ِ. ممکن ازتون بخواهم به دنبال یک ویژگی خاص در برنامه دوربین خود مانند ویژگی جبران نوردهی یا ویژگی فلاش باشید. بنابراین اگر شما با رابط کاربری دوربین خود آشنا نیستید ، ایده خوبی که به برای یادگیری ابتدایی به چنتا منبع رجوع کنید تا راه بیفتید . من با این آیفون 11 پرو کار می کنم که در این زمان برای عکسبرداری بسیار پیشرفته است ، این بدان معنی است که ممکن است من یک ویژگی هایی رو داشته باشم که شما ندارید ، مانند زاویه دید وسیع لنز در این گوشی. شما را تشویق می کنم که این بخش های دوره رو حتما ببینید ، نسبتا به این دلیل که آشنایی با ویژگی های جدیدتر به شما کمک میکند هنگام خرید وبه روز کردن گوشی انتخاب درستی داشته باشید. و همچنین قرار گرفتن در معرض هر تکنیک یا تمرین عکاسی می تواند روش دید و طرز فکرتون در مورد ساختار یه عکس عوض کنه . . شما نمی توانید اطلاعات زیادی در مورد روند عکاسی داشته باشید. با این وجود ، اگه به اندازه کافی اطلاعات داشته باشید میتونید !، به همین دلیل ما قصد داریم این دوره را با برخی از تئوری های اساسی میزان نور آغاز کنیم. این همان مواردی است که شما می توانید در هر دوره عکاسی که مربوط به هر نوع دوربین دیگری هم باشه ،بیاموزید. و اما دلیل نمیشه که فقط به خاطر اینکه با دوربین موبایل هوشمند کار میکنید از این مسائل آگاه نباشید . اگر یک عکاس باتجربه هستید ، ممکن است بتوانید از بعضی ویدیو ها در بخش های اولیه بگذرید ، اما من شما را تشویق می کنم که بخش "چگونه نوردهی در تلفن های هوشمند متفاوت است؟" تماشا کنید، زیرا برخی از جنبه های نوردهی در یک تلفن هوشمند با آنچه در یک دوربین عادی است متفاوت است. ودر آخر ، شما به زمان نیاز دارید. هیچ کس با تماشا ی یه دوره یا خوندن یه کتاب عکاس ماهری نشده،. تنها چیزی که شما را به یک عکاس عالی تبدیل می کند ، تمرین ، تمرین در بررسی تصاویر ، تمرین در عکسبرداری تصاویر ، تمرین در ویرایش تصاویر است. بنابراین اگر درعکاسی جدی هستید ، همین حالا تصمیم بگیرید که زمان اختصاصی را برای تمرین عکسبرداری اختصاص دهید. من توصیه میکنم اینکارو خودتون انجام بدید .و هر بار که از این مسیر خارج شدید به خود یادآوری کنید که کاملاً طبیعی است که بیشتر عکس هایی که بهشون بر می گردید را دوست نداشته باشید. همانطور که خواهیم دید ، روند ساخت عکس های خوب به سادگی انجام می شود.

عنوان: مبانی عکاسی :عکاسی با تلفن همراه
بخش: عکاسی
مدرس: Ben Long
مدت زمان: 122 دقیقه
قیمت: 49,000 تومان
Ben Long درباره مدرس:

Ben Long – بن لانگ

بن لانگ يک عکاس برنده جايزه و سردبير ارشد مجله در Macworld است . او در اطراف دنيا سخنراني مي‌کند . بن لانگ عکاس اهل سان‌فرانسيسکو ، نويسنده و معلم است . نويسنده بيش از دو کتاب در زمينه عکاسي ديجيتال و ويديوي ديجيتال ، او همچنين يک سردبير ارشد براي مجله Macworld و سردبير ارشد در CreativePro.com است . مشتريان عکاسي او شامل فاکس قرن بيستم (20th Century Fox) و Blue Note Records و Global Business Network و جشنواره جاز سانفرانسيسکو و سيرک خانواده Pickle ، و نوازندگان جاز nominated nominated و Dafnis Prieto هستند . او در مورد عکاسي در سراسر جهان , از جمله کارگاه‌ها در مدرسه بين‌المللي هنر سانتا Reparata در فلورانس و يک کلاس براي مهندسان تصوير در اپل ، occasionally در برنامه‌نويسي کامپيوتر ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد که توسط نشنال جيوگرافيک ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد مورد استفاده قرار مي‌گيرد ، تدريس کرده ‌است .

مشهد سئو