آموزش: مدیریت برای ایده های بهتر

تفکر خلاقانه همکاری در سازمانها بیش از هر زمان دیگری مهم است ، اما روش معمول طوفان فکری معمولاً بی اثر است.
در یک دوره ایده آل برای مدیران فعلی و مشتاق ، متخصص خلاقیت و نوآوری دیو بیرس یک رویکرد عملی را برای مدیریت گروه ها به سمت تفکر الهام گرفته و خلاق به اشتراک می گذارد.
دیو با بررسی اهمیت تعریف مسئله یا فرصت شروع می کند و در ادامه به بیان چارچوب خود برای راهنمایی تیم ها برای دستیابی به راه حل های بالقوه می پردازد.
دیو همچنین روش هایی را برای آزمایش ، اصلاح و ساده سازی ایده های خام بررسی می کند تا شانس فروش آنها به تصمیم گیرندگان را بهبود بخشد.
موضوعات شامل:
خلاقیت مشترک آینده است
ایجاد محیطی که ایده های عالی بتوانند شکوفا شوند
چگونه می توان نظرات تصمیم گیرندگان را پیاده کرد؟
انتخاب بهترین تیم برای حل یک مشکل
عناصر تشکیل دهنده ایده های عالی
تحقیق مفید در مقابل تحقیقهای غیر مرتبط و چرایی اهمیت آن
اهمیت بینش در ایده پردازی
نوشتن یک خلاصه قدرتمند
گرفتن بهترین ایده ها از گروه های متنوع
چگونه می توان ایده ها را به طور موثرتری بررسی کرد

برنامه درسی دوره

مقدمه:
چرا خلاقیت مشترک،آینده است 00:01:20
ایجاد محیطی که ایده های عالی بتوانند شکوفا شوند
تعریف مشکلی که می خواهید حلش کنید 00:02:05
چگونه نظرات تصمیم گیرندگان را در پروژه ی خود بکار گیرید 00:02:07
بررسی بهترین تیم برای حل مشکل 00:02:05
عناصر تشکیل دهنده ایده های عالی:
تحقیقات مفید بی ربط و چرایی اهمیت آن 00:02:14
اهمیت بینش در ایده پردازی 00:01:59
نوشتن خلاصه،خلاق و قدرتمند 00:02:16
ایجاد ایده در گروه ها ، افراد و تیم ها:
گرفتن بهترین ایده ها از گروه های متنوع 00:02:35
گرفتن ایده از افراد 00:01:45
چگونه به تیم خود الهام بخشید 00:02:29
چگونه می توان به بهترین ایده ها دست یافت:
چگونه می توان ایده ها را به طور موثرتری قضاوت کرد 00:02:39
تبدیل ایده های خوب به ایده های عالی 00:02:05
روش های ساده ای برای آزمایش ایده های خود 00:02:36
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:52

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : تعریف مشکلی که می خواهید حلش کنید

- قبل از تلاش برای حل مسئله ، باید مطمئن شویم که می دانیم مشکل چیست که در تلاش برای حل آن هستیم . می دانم که گفتن این حرف ، واضح و احمقانه به نظر می رسد ، اما باورنکردنی است که چطور افراد اغلب از این مرحله ی نخستین فرایند غفلت می کنند ، زیرا ، طبق تجربه من ، تقریباً تمام تایم از آن غفلت می کنند. خب پس چطور می توانیم این کار را شروع کنیم؟ اولین کار این است که مطمئن شوید در واقع به مسئله واقعی پرداخته اید. در بسیاری از اوقات ، افراد به جای خود مشکل به علائم مشکل می پردازند. بنابراین من توصیه می کنم که ابتدا با استفاده از روش کلاسیک پنج چرا ، که توسط" ساکیچی تویودا " ، مدتها قبل از تولد من ایجاد شده است. بنابراین بیایید تصور کنیم که مشکلمان ،دکمه دستگاه قهوه ساز است و مدام در حال شکستن است. راه حل واضح تعویض دکمه است ، اما اممکن است این مشکل ما نباشد. در شرایط فرضی ما ، ممکن است اینطور پیش برود. مشکل چیست؟ دکمه مدام می شکند. چرا؟ زیرا خیلی بیشتر از دکمه های دیگر، رویش فشار آورده شده است. چرا؟ زیرا مردم نمی دانند که سفارش آنها پذیرفته شده است. چرا؟ زیرا تأخیر زیادی در سرو قهوه وجود دارد. چرا؟ زیرا آب باید گرم شود. چرا؟ زیرا نگه داشتن آب جوش در تمام مدت بسیار گران است. در این مرحله ، می بینیم که تعویض دکمه مشکل ما را حل نمی کند ، و پاسخ های ما می تواند به راه حل های زیادی منجر شود ، مانند اینکه به افراد پیام دهید که نوشیدنی شان در حال آماده شدن است یا در حال راهی سریعتر برای گرم کردن آب هستید . ممکن است دریابید که نیازی به استفاده از هر پنج دلیل نیست. ممکن است متوجه شوید که باید بیشتر استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که فراتر از مشاهدات سطحی تحقیق کرده اید تا علت اصلی مشکل را بیابید. هنگامی که مشکل را درک کردیم ، می توانیم در مورد افراد ، مهارت ها و منابعی که احتمالاً به آنها نیاز خواهیم داشت، تدبیر بیندیشیم.

عنوان: آموزش: مدیریت برای ایده های بهتر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Dave Birss
مدت زمان: 30 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dave Birss درباره مدرس:
مشهد سئو