آموزش: مدیریت برای ایده های بهتر

تفکر خلاقانه همکاری در سازمانها بیش از هر زمان دیگری مهم است ، اما روش معمول طوفان فکری معمولاً بی اثر است.
در یک دوره ایده آل برای مدیران فعلی و مشتاق ، متخصص خلاقیت و نوآوری دیو بیرس یک رویکرد عملی را برای مدیریت گروه ها به سمت تفکر الهام گرفته و خلاق به اشتراک می گذارد.
دیو با بررسی اهمیت تعریف مسئله یا فرصت شروع می کند و در ادامه به بیان چارچوب خود برای راهنمایی تیم ها برای دستیابی به راه حل های بالقوه می پردازد.
دیو همچنین روش هایی را برای آزمایش ، اصلاح و ساده سازی ایده های خام بررسی می کند تا شانس فروش آنها به تصمیم گیرندگان را بهبود بخشد.
موضوعات شامل:
خلاقیت مشترک آینده است
ایجاد محیطی که ایده های عالی بتوانند شکوفا شوند
چگونه می توان نظرات تصمیم گیرندگان را پیاده کرد؟
انتخاب بهترین تیم برای حل یک مشکل
عناصر تشکیل دهنده ایده های عالی
تحقیق مفید در مقابل تحقیقهای غیر مرتبط و چرایی اهمیت آن
اهمیت بینش در ایده پردازی
نوشتن یک خلاصه قدرتمند
گرفتن بهترین ایده ها از گروه های متنوع
چگونه می توان ایده ها را به طور موثرتری بررسی کرد

برنامه درسی دوره

مقدمه:
چرا خلاقیت مشترک،آینده است 00:01:20
ایجاد محیطی که ایده های عالی بتوانند شکوفا شوند
تعریف مشکلی که می خواهید حلش کنید 00:02:05
چگونه نظرات تصمیم گیرندگان را در پروژه ی خود بکار گیرید 00:02:07
بررسی بهترین تیم برای حل مشکل 00:02:05
عناصر تشکیل دهنده ایده های عالی:
تحقیقات مفید بی ربط و چرایی اهمیت آن 00:02:14
اهمیت بینش در ایده پردازی 00:01:59
نوشتن خلاصه،خلاق و قدرتمند 00:02:16
ایجاد ایده در گروه ها ، افراد و تیم ها:
گرفتن بهترین ایده ها از گروه های متنوع 00:02:35
گرفتن ایده از افراد 00:01:45
چگونه به تیم خود الهام بخشید 00:02:29
چگونه می توان به بهترین ایده ها دست یافت:
چگونه می توان ایده ها را به طور موثرتری قضاوت کرد 00:02:39
تبدیل ایده های خوب به ایده های عالی 00:02:05
روش های ساده ای برای آزمایش ایده های خود 00:02:36
نتیجه گیری:
مراحل بعد 00:01:52

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : تحقیقات مفید بی ربط و چرایی اهمیت آن

بهترین راه برای بهبود خروجی هر فرآیند ، بهبود ورودی است. ما از فرآیند تفکر" رایت" ، که مخفف تحقیق ، بینش ، ایده پردازی ، اصلاح و آزمایش آنهاست ، استفاده خواهیم کرد و اولین قدم این فرآیند در مورد جمع آوری ورودی ها است.و بنابراین بیایید نحوه انجام تحقیقات ارزشمند را بررسی کنیم. اگر از شما خواسته شود در مورد کاری تحقیق کنید ، چه کاری انجام می دهید؟ اگر مانند اکثر مردم باشید ، مرورگر وب را باز می کنید و آن را گوگل می کنید. سپس الگوریتم همان اطلاعاتی را در مورد آن موضوع به شما می دهد که به دیگران می دهد و حتی با پیشنهاد آنچه به محض شروع تایپ کردن باید جستجو کنید ، نتایج شما را محدودتر می کند. شاید مفید به نظر برسد ، اما وقتی صحبت از ایده پردازی می شود ، به احتمال زیاد مانع شما می شود زیرا اگر همان ورودی که دیگران روی این مسئله کار می کنند ، داشته باشید، احتمالاً ایده های مشابهی خواهید داشت. باید فراتر از جعبه جستجوی خود نگاهی بیندازید. شما باید در جستجوی اطلاعاتی باشید که بعید است افراد دیگر بدانند. دو نوع تحقیق وجود دارد که به شما کمک می کند ایده بگیرید. اولین مورد، تحقیق خاص در مورد مشکلتان است. چه کسی تحت تأثیر این امر قرار گرفته است؟ چگونه؟ مشکل واقعی چیست؟ صنایع دیگر چگونه با این مشکلات مشابه روبرو هستند؟ متفکران بزرگ این حوزه چه می گویند؟ همه این موارد به شما کمک می کند تا خودِ مشکل را درک کنید ، اما شما به چیزهایی بیشتر از اینها نیاز دارید. ورودی دوم مورد نیاز شما ،تحقیقات کلی است. این همان چیزی است که خارج از پروژه انتخاب می کنید. دانش جالبی است که در دنیای واقعی جمع می کنید. و این از کنجکاوی ناشی از سوال زیاد منجر می شود. کنجکاوی پایه و اساس همه ایده های عالی است ، بنابراین من توصیه می کنم که آن را به عنوان عادت در زندگی خود ایجاد کنید زیرا هرچه عرض و عمق دانش بیشتری در برند خود داشته باشید ، فرصت های بیشتری برای ایده پردازی خواهید داشت. تحقیق مانند شکار گنج است. اگر خود را به جایی که ایستاده اید محدود کنید ، بعید است چیزی پیدا کنید. هرچه تحقیقات شما گسترده تر باشد ، شانس بیشتری نیز دارید.

عنوان: آموزش: مدیریت برای ایده های بهتر
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Dave Birss
مدت زمان: 30 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dave Birss درباره مدرس:
مشهد سئو