آموزش فروش: رسیدگی به اعتراض

حتی خارق العاده ترین جلسات معرفی برای فروش با چندین بهانه متفاوت رو به رو میشوند. به عنوان یک متصدی فروش حرفه ای، موفقیت شما بستگی به این دارد که شما با اعتماد به نفس کامل به این نگرانی ها پاسخ دهید. در این دوره، دین کارِل چندین مورد از رایج ترین بهانه ها که در مسیر فرایند فروش پدید می ایند را بررسی میکند و چگونگی آمادگی برای مواجه شدن آنها را شرح میدهد و همچنین استراتژی هایی برای پاسخگویی به آنها ارائه میدهد.
در این دوره، شناخت دقیق تری از رابطه خریدار و مشتری به دست می آید و یاد میگیرید که چگونه به خریداری که به قیمت محصولات شما اعتراض دارد جواب دهید، و همچنین یاد میگرید به خریداری که اصرار دارد “بعدا بر میگردد” چه باید گفت و البته چیزهای دیگر.
در پایان اتمام این دوره، آمادگی بیشتری برای مواجهه شدن با این موانع در فرایند فروش خواهید داشت.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
پاسخ به اعتراضات فروش 00:01:44
فروختن و روند فروش:
رابطه ی فروشنده و خریدار 00:03:23
تماس و ارائه و فروش 00:03:36
یک برنامه برای اعتراضات 00:03:36
یادگیری ورشکستگی 00:01:47
پنج تدوین استراتژی بزرگ:
استراتژی خودتون را به کار بگیرید 00:03:26
پول قیمت یا بودجه 00:03:31
مشخصات سود و اطمینان 00:03:29
پروسه ی تصمیم گیری 00:03:13
به دنبال تغییر نیستید!! 00:03:25
“نه مرسی” ” بعدا برمیگردیم” را تغییر بدید 00:03:18
عده ای از مردم 00:03:28
چه کار دیگه ای میتونیم انجام بدیم:
یا انجامش بده یا ازش بگذر 00:03:19
ادامه بدیم یا شغلمون رو به عنوان متخصص فروش رها کنیم 00:02:14
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:29

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : رابطه ی فروشنده و خریدار

معمولا فکر میکنیم فرایند فروش یا خرید اینجوریه که خریدارا یه سمت هستن و فروشنده ها در مقابل اونا قرار دارن. ممکنه با خودمون فکر کنیم که همه خریدارا دنبال یه راهی هستن تا از زیر خرید محصول یا خدمات ما در برن. از همون مرحله اول فرایند فروش جبهه گیری رو شروع میکنیم و از همون ملاقات اول یه احساس منفی نسبت به خریدار داریم. اوایل کارم، چند تا خریدار داشتم که بقیه بهم قبولونده بودن که اینا چیزی ازم نمیخرن. فکر میکنین این حرف درست بود؟ البته که نه. افتخار نمیکنم ولی یکی دوتا خریدار داشتم که هیچ وقت چیزی ازم نخریدن چون من هیچ وقت این شانس رو بهشون ندادم. کار خریدار یه کار آسون نیست. اونا وظیفه دارن یه جورایی تصمیماتی مربوط به سرمایه گذاری بگیرن که میتونه شرکتشون رو بسته به راهی که انتخاب میکنن تحت تاثیرات مثبت یا منفی قرار بده. فشار زیادی روی این خریدار هست و متصدی های فروش یعنی ماها باید کاملا نسبت به این موقعیت آگاه باشیم. پایه واساس رابطه موفق خریدار و فروشنده اعتماده. اولین مرحله در ایجاد این اعتماد قدرت محصول یا خدماته اما همینم بستگی به این داره که شما به عنوان یه متصدی فروش چجوری عمل میکنین. خریدارا میتونن به ماهایی که در بخش فروشیم شک داشته باشن، برای اینکه کلی چیز در مورد بهترین خدمات یا محصولی که تا حالا دیدن بهشون گفتن. اینجا یه سری راه هست که بهتون میگه چجوری از همون قرار اول اعتماد خریدار رو جلب کنین. سعی کنین اطلاعات زیادی در مورد محصول یا خداماتتون داشته باشین و فقط به اون بروشورهای فروش اکتفا نکنین. دوم، کاملا خودتون رو آماده کنین و شغل خریدارتون رو بدونین و قبل از ملاقات، در مورد کار و شغلش تحقیقات کافی انجام بدین. سوم، وقتشون رو تلف نکنین و فکر نکنین که تاکتیک های تحمیلی اونا رو به سمت شما متمایل میکنه. چهارم، با دقت و توجه به صحبتای خریدارتون گوش کنین. و در اخر، پنجمین راه، هیچ وقت نباید به اعتبار، درستی و شهرت و شخصیت شما شک کنن. بهترین خریدارا میدونن که لازمه سوالای بیشتری بپرسن و بهونه اتشون رو به زبون بیارن. اونا میخوان با مسئولای فروشی کار کنن که وظایف یه خریدار رو میدونن و هر بازخوردی رو سریعا منفی تلقی نمیکنن. حرفه ای بودن شما در کارتون در رسیدگی کردن به سوالات و بهونه ات دیگران خودش رو نشون میده. اونا باید خیالشون راحت باشه اگه نظری میدن شما سریع بهتون برنمیخوره و فکر نمیکنین اونا خریدارایی هستن که سریع میخوان تماس رو قطع کنن. مسئولین فروش خاطرجمع، میدونن که خریداری که مقابلشون نشستن هیچ فرقی با خودشون ندارن. هر دوی شما میخواین که طرف مقابلتون موفق باشه و تعامل شما موقعیتی رو فراهم میکنه تا هم اعتماد دو طرفه ایجاد بشه و هم در عین حال، شهرت و اعتبار شما هم شکل بگیره. پس دفعه بعد که به دفتر یه خریدار رفتین یادتون باشه که بهونه ات و شفاف سازی یه بخش اساسی فرایند فروشه. اینجوری نیست که خریدارا در مقابل فروشنده ها قرار بگیرن. و اینکه بهترین فروشنده های حرفه ای این موقعیت رو کاملا درک میکنن.

عنوان: آموزش فروش: رسیدگی به اعتراض
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Dean Karrel
مدت زمان: 45 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dean Karrel درباره مدرس:

دین کارل کارشناس آموزش اجرایی، مربیگری حرفه ای، آموزش فروش و توسعه رهبری است. دین در بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است. اخیرا او معاون ارشد فروش John Wiley & Sons در Hoboken، نیوجرسی بوده است. تیم فروش او با فروش مستقیم به خرده فروشان اصلی نظیر آمازون، بارنز و نوبل، Costco و دیگر فروشگاه های زنجیره های ملی ، همراه با ابتکارات فروش B2B و B2C تمرکز داشتند. دین در حال حاضر دارای کسب و کار مشاوره ای است که برنامه های فروش آموزشی را همراه با مربیگری حرفه ای و اجرایی (www.theskyridgegroup.com) ارائه می دهد. علاوه بر این، او یک مربی تایید شده ی حرفه ای (Certified Professional Career) است.

مشهد سئو