آموزش فروش: رسیدگی به اعتراض

حتی خارق العاده ترین جلسات معرفی برای فروش با چندین بهانه متفاوت رو به رو میشوند. به عنوان یک متصدی فروش حرفه ای، موفقیت شما بستگی به این دارد که شما با اعتماد به نفس کامل به این نگرانی ها پاسخ دهید. در این دوره، دین کارِل چندین مورد از رایج ترین بهانه ها که در مسیر فرایند فروش پدید می ایند را بررسی میکند و چگونگی آمادگی برای مواجه شدن آنها را شرح میدهد و همچنین استراتژی هایی برای پاسخگویی به آنها ارائه میدهد.
در این دوره، شناخت دقیق تری از رابطه خریدار و مشتری به دست می آید و یاد میگیرید که چگونه به خریداری که به قیمت محصولات شما اعتراض دارد جواب دهید، و همچنین یاد میگرید به خریداری که اصرار دارد “بعدا بر میگردد” چه باید گفت و البته چیزهای دیگر.
در پایان اتمام این دوره، آمادگی بیشتری برای مواجهه شدن با این موانع در فرایند فروش خواهید داشت.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
پاسخ به اعتراضات فروش 00:01:44
فروختن و روند فروش:
رابطه ی فروشنده و خریدار 00:03:23
تماس و ارائه و فروش 00:03:36
یک برنامه برای اعتراضات 00:03:36
یادگیری ورشکستگی 00:01:47
پنج تدوین استراتژی بزرگ:
استراتژی خودتون را به کار بگیرید 00:03:26
پول قیمت یا بودجه 00:03:31
مشخصات سود و اطمینان 00:03:29
پروسه ی تصمیم گیری 00:03:13
به دنبال تغییر نیستید!! 00:03:25
“نه مرسی” ” بعدا برمیگردیم” را تغییر بدید 00:03:18
عده ای از مردم 00:03:28
چه کار دیگه ای میتونیم انجام بدیم:
یا انجامش بده یا ازش بگذر 00:03:19
ادامه بدیم یا شغلمون رو به عنوان متخصص فروش رها کنیم 00:02:14
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:29

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : تماس و ارائه و فروش

برای موفقیت لازمه که یه فرایند فروش رو دنبال کنین تا بهتون کمک کنه که 100 درصد برای فروش و ارائه و معرفی محصول به خریدارتون آماده باشین. خوب این جمله کاملا بدیهی به نظر میرسه اما اگه این مراحل رو نادیده بگیرین و بدون اینکه کاملا برای چیزی که انتظارتون رو میکشه آمادگی داشته باشین و وارد دفتر کار یه خریدار بشین موجب ناامیدی خودتون میشین. عدم موفقیت در رسیدگی به بهونه ها میتونه به سادگی منجر به عدم فروش بشه. اولین مدیرفروش من اهمیت برنامه ریزی و آمادگی رو به من گوشزد کرد و اون چیزیه که من به عنوان یه نماینده فروش با جدیت دنبالش کردم، و به عنوان یه رئیس فروش به همه یادآوریش کردم و هنوزم به عنوان یه پیام مهم برای مسئولان فروشی که آموزش میدم استفاده ش میکنم. به عنوان متصدی های فروش حرفه ای، ماها همه چشم به راه روزی هستیم که محصول یا خدماتمون رو به مشتری ارائه بدیم. هدف اینه که در راستای موقعیت مشتری حرکت کنیم و یه راه حل پیدا کنیم و بعدِ یه زمانی مشتری قبول میکنه که به ما سفارش خرید بده. هرچند که ممکنه خریدارا در طول تماس فروش یا معرفی سوالاتی داشته باشن، باید این سوالات رو پیش بینی کنین و اماده باشین بهشون جواب بدین. دو ناحیه کلیدی برای بهونه های مرتبط با مسائل مربوط به خریدار و امور مربوط به محصول یا خدماتی هست که پیشنهاد میدین. اینجاست که زمان و تلاشی که صرف برنامه ریزی و آمادگی کردین به کمکتون میاد. باید قبل از اینکه وارد دفترکار خریدار مورد نظرتون بشین تحقیق کنین. پروفایل Linkedin شون رو چک کنین این کار بهتون کمک میکنه یه سری اطلاعات در موردش به دست بیارین. ببینین آیا اخیرا تو هیچ ملاقات صنعتی سخنرانی کرده یا نه. از بقیه مسئولای فروشی که با این خریدار قبلا کار کردن در موردش پرس و جو کنین. ازشون بپرسون آیا این فرد تو این حیطه تازه کاره یا نه؟ اگه با فرد مورد نظر یه قرار بذارین واین اطلاعات رو نداشته باشین اشتباه بزرگی مرتکب شدین. قدم بعدی اینه که نقاط ضعف و قدرت محصول یا خدماتتون رو به طور کامل بدونین. و لازمه که بیشتر از در حد پیشنهاد دادن بدونین. اینا چیزایی هست که بقیه در مورد شما، شرکتتون و چیزی که میفروشین میگن. البته بازار هم در این موقعیت نقش داره و خریدارای خوب هم در مورد شما تحقیق میکنن. نظرات آنلاین رو در مورد محصول پیشنهادیتون چک کنین و از دپارتمان خدمات مشتری بپرسین نظر اونا چه اطالاعاتی در این مورد دارن و بازخورد بازار رو که به مدیریت روابط مشتریتون راه باز کرده رو بررسی کنین. باید یه عالمه برنامه ریزی و آماده سازی برای معرفی و ارائه محصول و تماس فروش انجام بدین.هیچ میانبری هم وجود نداره. سرمایه گذاری روی زمانیه که درست مصرف بشه، برای اینکه این کار به شما کمک میکنه مشکلات بالقوه و بهونه اتی که ممکنه بهش بربخورین رو پیش بینی کنین. هرچند وقت یه بار، ممکنه به صورت کاملا غیرمنتظره با یه بهونه رو به رو بشین. اما خیلی وقتا، این موقعیت فقط یه استثنائه. مسئولان فروش که دائما فراتر از اون هدف درامدی که برای خودشون تعیین کردن میرن کسایی هستن که تحقیقاتشون رو به طور کامل انجام دادن و آماده ان که به هر بهونه ی رسیدگی کنن و میتونن به سوالات مشتری به طور واضح جواب بدن و هر مسئله و مشکلی رو رفع کنن.

عنوان: آموزش فروش: رسیدگی به اعتراض
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Dean Karrel
مدت زمان: 45 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dean Karrel درباره مدرس:

دین کارل کارشناس آموزش اجرایی، مربیگری حرفه ای، آموزش فروش و توسعه رهبری است. دین در بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است. اخیرا او معاون ارشد فروش John Wiley & Sons در Hoboken، نیوجرسی بوده است. تیم فروش او با فروش مستقیم به خرده فروشان اصلی نظیر آمازون، بارنز و نوبل، Costco و دیگر فروشگاه های زنجیره های ملی ، همراه با ابتکارات فروش B2B و B2C تمرکز داشتند. دین در حال حاضر دارای کسب و کار مشاوره ای است که برنامه های فروش آموزشی را همراه با مربیگری حرفه ای و اجرایی (www.theskyridgegroup.com) ارائه می دهد. علاوه بر این، او یک مربی تایید شده ی حرفه ای (Certified Professional Career) است.

مشهد سئو