حتی خارق العاده ترین جلسات معرفی برای فروش با چندین بهانه متفاوت رو به رو میشوند. به عنوان یک متصدی فروش حرفه ای، موفقیت شما بستگی به این دارد که شما با اعتماد به نفس کامل به این نگرانی ها پاسخ دهید. در این دوره، دین کارِل چندین مورد از رایج ترین بهانه ها که در مسیر فرایند فروش پدید می ایند را بررسی میکند و چگونگی آمادگی برای مواجه شدن آنها را شرح میدهد و همچنین استراتژی هایی برای پاسخگویی به آنها ارائه میدهد.
در این دوره، شناخت دقیق تری از رابطه خریدار و مشتری به دست می آید و یاد میگیرید که چگونه به خریداری که به قیمت محصولات شما اعتراض دارد جواب دهید، و همچنین یاد میگرید به خریداری که اصرار دارد “بعدا بر میگردد” چه باید گفت و البته چیزهای دیگر.
در پایان اتمام این دوره، آمادگی بیشتری برای مواجهه شدن با این موانع در فرایند فروش خواهید داشت.
برنامه درسی دوره
مقدمه: | |||
پاسخ به اعتراضات فروش | 00:01:44 | ||
فروختن و روند فروش: | |||
رابطه ی فروشنده و خریدار | 00:03:23 | ||
تماس و ارائه و فروش | 00:03:36 | ||
یک برنامه برای اعتراضات | 00:03:36 | ||
یادگیری ورشکستگی | 00:01:47 | ||
پنج تدوین استراتژی بزرگ: | |||
استراتژی خودتون را به کار بگیرید | 00:03:26 | ||
پول قیمت یا بودجه | 00:03:31 | ||
مشخصات سود و اطمینان | 00:03:29 | ||
پروسه ی تصمیم گیری | 00:03:13 | ||
به دنبال تغییر نیستید!! | 00:03:25 | ||
“نه مرسی” ” بعدا برمیگردیم” را تغییر بدید | 00:03:18 | ||
عده ای از مردم | 00:03:28 | ||
چه کار دیگه ای میتونیم انجام بدیم: | |||
یا انجامش بده یا ازش بگذر | 00:03:19 | ||
ادامه بدیم یا شغلمون رو به عنوان متخصص فروش رها کنیم | 00:02:14 | ||
نتیجه گیری: | |||
مراحل بعدی | 00:01:29 |