آموزش فروش: رسیدگی به اعتراض

حتی خارق العاده ترین جلسات معرفی برای فروش با چندین بهانه متفاوت رو به رو میشوند. به عنوان یک متصدی فروش حرفه ای، موفقیت شما بستگی به این دارد که شما با اعتماد به نفس کامل به این نگرانی ها پاسخ دهید. در این دوره، دین کارِل چندین مورد از رایج ترین بهانه ها که در مسیر فرایند فروش پدید می ایند را بررسی میکند و چگونگی آمادگی برای مواجه شدن آنها را شرح میدهد و همچنین استراتژی هایی برای پاسخگویی به آنها ارائه میدهد.
در این دوره، شناخت دقیق تری از رابطه خریدار و مشتری به دست می آید و یاد میگیرید که چگونه به خریداری که به قیمت محصولات شما اعتراض دارد جواب دهید، و همچنین یاد میگرید به خریداری که اصرار دارد “بعدا بر میگردد” چه باید گفت و البته چیزهای دیگر.
در پایان اتمام این دوره، آمادگی بیشتری برای مواجهه شدن با این موانع در فرایند فروش خواهید داشت.

برنامه درسی دوره

مقدمه:
پاسخ به اعتراضات فروش 00:01:44
فروختن و روند فروش:
رابطه ی فروشنده و خریدار 00:03:23
تماس و ارائه و فروش 00:03:36
یک برنامه برای اعتراضات 00:03:36
یادگیری ورشکستگی 00:01:47
پنج تدوین استراتژی بزرگ:
استراتژی خودتون را به کار بگیرید 00:03:26
پول قیمت یا بودجه 00:03:31
مشخصات سود و اطمینان 00:03:29
پروسه ی تصمیم گیری 00:03:13
به دنبال تغییر نیستید!! 00:03:25
“نه مرسی” ” بعدا برمیگردیم” را تغییر بدید 00:03:18
عده ای از مردم 00:03:28
چه کار دیگه ای میتونیم انجام بدیم:
یا انجامش بده یا ازش بگذر 00:03:19
ادامه بدیم یا شغلمون رو به عنوان متخصص فروش رها کنیم 00:02:14
نتیجه گیری:
مراحل بعدی 00:01:29

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : پاسخ به اعتراضات فروش

با خودتون فکر میکنین حالا که تک تک مراحل فروش رو دنبال کردین محصول یا خدماتی رو که ارائه دادین حتما بازخوردای مثبتی خواهند داشت. حالا فرض کنین مرحله معرفی محصول تموم شده و در مقابل خریداری که اون سمت میز نشسته قرار دارین و ناگهان، به جای یه لبخند یا یه بله گفتن ساده، خریدار بهتون میگه که قرار نیست محصول شما رو بخرن و یه بهونه میاره. اینکه چجوری به این فرد جواب میدین چیزیه که افراد حرفه ای و موفق رو از اونایی که هنوز به کلی آموزش احتیاج دارن و تازه کارن مجزا میکنه. من دین کارِل هستم و کل زندگی کاریم رو در بخش فروش بودم.مجبور بودم به خیلی از بهونه های خریدارایی که باهاشون کار میکردم جواب بدم. راستشو بخواین، روبه رو شدن با بهونه های دیگران کار دشواریه. اصلا کار آسونی نیست و باید کاملا برای جواب دادن بهش آماده باشین. هیچ راه دقیقی هم برای انجام دادنش یا هیچ جواب دقیقی برای این بهونه ها وجود نداره اما یه سری پیشنهادات براتون دارم که به خاطر بسپارین و هر زمان و در هر دوره ای از فرایند فروش که به این بهونه ها برخوردین به کارشون بگیرین.حالا با هم رابطه میان خریدار و متصدی فروش، اهمیت پیش بینی موانعی که ممکنه باهاش مواجه بشین، اینکه سوالات دقیقی بپرسین تا بهتون کمک کنن بفهمین مشکل اصلی چیه رو بررسی میکنیم و بعد هم به رایج ترین بهونه هایی که بهشون برمیخورین و اینکه چجوری باید باهاشون کنار بیاین میپردازیم. آماده این که یه سری استراتژی برای مدیریت بهونه ها رو با هم بررسی کنیم؟ عالیه، پس شروع میکنیم.

عنوان: آموزش فروش: رسیدگی به اعتراض
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Dean Karrel
مدت زمان: 45 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Dean Karrel درباره مدرس:

دین کارل کارشناس آموزش اجرایی، مربیگری حرفه ای، آموزش فروش و توسعه رهبری است. دین در بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است. اخیرا او معاون ارشد فروش John Wiley & Sons در Hoboken، نیوجرسی بوده است. تیم فروش او با فروش مستقیم به خرده فروشان اصلی نظیر آمازون، بارنز و نوبل، Costco و دیگر فروشگاه های زنجیره های ملی ، همراه با ابتکارات فروش B2B و B2C تمرکز داشتند. دین در حال حاضر دارای کسب و کار مشاوره ای است که برنامه های فروش آموزشی را همراه با مربیگری حرفه ای و اجرایی (www.theskyridgegroup.com) ارائه می دهد. علاوه بر این، او یک مربی تایید شده ی حرفه ای (Certified Professional Career) است.

مشهد سئو