• 1 - متعادل سازی همدلی و قاطعیت
  • 2 - افسانه
  • 3 - ملاقات با دختر خوب
  • 4 - همدلی به عنوان یک ابزار
  • 5 - در نظر گرفتن بازخورد به عنوان یک هدیه
  • 6 - چگونه بازخورد همدلانه بدهیم؟
  • 7 - اهمیت بلند صحبت کردن
  • 8 - استراتژی های بلند صحبت کردن
  • 9 - پرورش اعتماد بنفس مبتنی بر شواهد عینی
  • 10 - چرا و چطور درخواست بیشتر کنیم؟
  • 11 - تکنیکها
  • 12 - چطوری ایمی افزایش حقوق داشت؟
  • 13 - قابلیتهاتون رو از آن خود کنید. قانون 40-60
  • 14 - به مواردی که برای شما مهم هستند جواب مثبت بدهید.
  • 15 - چگونه "نه" بگویید
  • 16 - تعللی دلچسب که بین گفتن
  • 17 - تاسف بی تاسف
  • 18 - تضعیف کننده های سخن
  • 19 - شبکه سازی را در اولویت قرار دهید و دلیل خود را برای این کار بدانید
  • 20 - چگونه برای رسیدن به نتیجه شبکه سازی کنیم؟
  • 21 - مقدمه چینی های مورد علاقه من
  • 22 - چهار نکته برای آنکه چگونه مهربانی را مبادله کنید.
  • 23 - جمع بندی آنچه گفته شد

آموزش : رهبری قدرتمند و مهربانانه

برای بسیاری از زنان ، “خوب بودن” می تواند یک مسئولیت حرفه ای باشد. آنها خود را شجاع می بینند، سعی می کنند سختگیر باشند اما نه خیلی، که مبادا شخص دوست داشتنی ای بنظر نیایند. فران هاوزر در کتاب خود بنام، افسانه دختر خوب ، چنین اظهار نظر می کند که زنان برای رسیدن به موفقیت در دنیای تجارت نیازی به فدا کردن شخصیت واقعی خود ندارند.
فران – که خود یک مدیر اجرایی مشهور و سرمایه گذار تازه کار است – استراتژی های عملی برای متعادل سازی همدلی و قاطعیت را بیان می کند. در این دوره ، فِران برخی از این استراتژی ها را با شما به اشتراک می گذارد. بیاموزید که چگونه از قدرت همدلی به عنوان یک ابزار استفاده کنید ، اعتماد به نفس مبتنی بر تجربیات عینی را پرورش دهید ، درخواست افزایش حقوق کنید ، با گفتن “نه” به چیزهایی که مهم نیستند ، وقت خود را حفظ کنید و موارد دیگر.
این دوره توسط (جِن کانکت یو) genconnectU ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این دوره آموزشی را در کتابخانه خود ارائه می دهیم.
موضوعات شامل:
ارائه بازخورد همدلانه
اهمیت بلند صحبت کردن
پرورش اعتماد به نفس مبتنی بر شواهد عینی
چگونه می توان پول بیشتری درخواست کرد
ایجاد مرزهایی که وقت شما را حفظ می کند
شبکه سازی به طور موثر

برنامه درسی دوره

مقدمه:
متعادل سازی همدلی و قاطعیت 00:00:40
خوب بودن ابرقدرت شماست:
افسانه 00:02:26
ملاقات با دختر خوب 00:02:25
استفاده موثر از همدلی :
همدلی به عنوان یک ابزار 00:02:25
در نظر گرفتن بازخورد به عنوان یک هدیه 00:02:43
چگونه بازخورد همدلانه بدهیم؟ 00:02:03
بلند صحبت کنید و اعتماد بنفس را بالا ببرید:
اهمیت بلند صحبت کردن 00:02:49
استراتژی های بلند صحبت کردن 00:02:12
پرورش اعتماد بنفس مبتنی بر شواهد عینی 00:02:43
بیشتر بخواهید و از فرصتهای تازه استفاده کنید:
چرا و چطور درخواست بیشتر کنیم؟ 00:00:53
تکنیکها 00:02:33
چطوری ایمی افزایش حقوق داشت؟ 00:01:14
قابلیتهاتون رو از آن خود کنید. قانون 40-60 00:02:07
محدوده هایی را در مورد با ارزش ترین دارایی خود _ یعنی زمانی را که دارید، ایجاد کنید:
به مواردی که برای شما مهم هستند جواب مثبت بدهید. 00:02:42
چگونه “نه” بگویید 00:01:11
تعللی دلچسب که بین گفتن 00:01:07
تاسف بی تاسف 00:01:38
تضعیف کننده های سخن 00:01:16
شبکه سازی کنید:
شبکه سازی را در اولویت قرار دهید و دلیل خود را برای این کار بدانید 00:02:04
چگونه برای رسیدن به نتیجه شبکه سازی کنیم؟ 00:03:46
مقدمه چینی های مورد علاقه من 00:01:03
در پایان- مهربانی را مبادله کنید:
چهار نکته برای آنکه چگونه مهربانی را مبادله کنید. 00:03:06
جمع بندی آنچه گفته شد 00:01:25

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : در نظر گرفتن بازخورد به عنوان یک هدیه

- دریافت بازخورد گاهی اوقات کار دشواری، اما اگر به اون به عنوان یک هدیه نگاه می کنین در نهایت به موفقیت شما افزوده خواهد شد. این خیلی مهم که بدونین مغز چجوری کار می کنه، به ویژه بخش آمیگدال یا بادامی شکل مغز، یعنی بخشی از مغز شما که خطر رو حس می کنه. وقتی که مغز خطر رو حس میکنه، حالت جنگیدن، گریز یا عدم حرکت رو باعث میشه. بنابراین وقتی خبر ناراحت کننده ای رو دریافت میکنین آخرین کاری که می خواین انجام بدین شروع مکالمه ایست که به هر طریقی میتونه تهدید آمیز باشه. بنابراین منظور من از جنگیدن، گریز، یا عدم حرکت چیه؟ خب، مبارزه یا جنگیدن به معنای واقعی کلمه وقتی که وارد حالت دفاعی میشین. حالت گریز، این که من فقط می خوام از اینجا برم. و عدم حرکت، نوعی برانگیختی مغزیست که باعث قفل شدن میشه که در واقع این همون کاری که من انجام میدم. هر کدوم از ماها روش خودمون رو داریم. و در فصل بعدی، ما میخوایم نه تنها بر نحوه دریافت بازخورد، بلکه بر نحوه ارائه بازخورد همدلانه نیز تمرکزکنیم. اینو به خاطرتون بسپارین. بنابراین بذارین مثالی از دریافت بازخورد براتون بیارم. این اخیراً برای من اتفاق افتاده، در واقع وقتی که داشتم کتاب رو مینوشتم. فصل اول رو نوشتم. اون رو برای سردبیرم فرستادم، ولی خوشش نیومد و این رو خیلی واضح و روشن گفت. اون فکر کرد که من کار بزرگی انجام دادم و پژوهش و مصاحبه با خانمهای دیگه رو با هم ترکیب کردم اما احساس کرد که من به اندازه کافی ریسک نکردم من داستانهای شخصی خودم، شکستها و لحظات یادگیری رو با کسی در میون نمیذاشتم. و در ابتدا، وقتیکه اون در مورد این موضوع با من صحبت کرد، خیلی سخت بود. واقعا شنیدن این حرف دشوار بود، و ذهن من به طور خودکار به این سمت رفت کرد که اون قصد نداره نسخه خطی من رو بپذیره و این کتاب قرار نیست چاپ بشه. اما بعد من مکثی کردم و در مورد چیزی که بهم گفت عمیقا فکر کردم و فهمیدم که کاملاً حق با اون بوده و سر صحبت رو باز کردم و داستان های شخصیم، شکستهام و لحظات یادگیریم رو در میون گذاشتم. این موضوع باعث بهتر شدن کتاب شد و واقعاً اون رو تبدیل به کتابی قابل دسترس و کابردی کرد. بنابراین فکرمی کنم که این مثال بسیار خوبی ازینکه آیا من میخواستم بازخورد بدی رو یافت کنم؟ نه لزوما! از شنیدنش حس خوبی نداشتم اما وقتی تونستم عمیقا در موردش فکر کنم و دریافتش کنم، ارزش بسیار زیادی رو به کتاب من اضافه کرد.

عنوان: آموزش : رهبری قدرتمند و مهربانانه
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Fran Hauser(gen ConnectU)
مدت زمان: 46 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Fran Hauser(gen ConnectU) درباره مدرس:
مشهد سئو