آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها

بازاریابی ویدئویی لینکدین در پیجهای شخصی و تجاری
ویدئو آینده بازاریابی آنلاین است.
این محتوایی است که کاربران ترجیح می دهند – و لینکدین بستری عالی برای استفاده از این پتانسیل است.
بیش از 225 میلیون عضو در حال حاضر بصورت ماهانه با ویدئو درگیر می شوند.
پس منتظر چی هستید؟ از انقلاب ویدیویی عقب نمانید.
این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید قدرت بازاریابی ویدیویی و لینکدین را برای جذب مشتری و کلاینت ترکیب کنید و آگاهی درمورد برند خودتان را افزایش دهید
گلدی چان ، سازنده ویدئو شماره 1 در لینکدین ، نکات و ترفندهای خود را برای تولید و انتشار فیلم بومی در سیستم عامل به اشتراک می گذارد.
بیاموزید که چگونه الهام بگیرید ، طول و مضمون ویدئو را انتخاب کنید ، با همکاران ملاقات کنید ، قابلیت کشف با عنوان و برچسب های مناسب و موارد دیگر را بالا ببرید.
با استفاده از این نکات درونی ، می توانید همه مواردی را که برای شروع ایجاد فیلم های جذاب و به موقع نیاز دارید که مخاطب شما را از ابتدا جذب کند ، بیاموزید.
موضوعات شامل:
چرا فیلم مهم است؟
چه موقع ویدیو را انتخاب کنید
الهام ایده
انتخاب عنوان و طول
استفاده از کلوز کپشنینگ( داریای زیر نویس برای ناشنوایان)
از هشنتگ استفاده کنید
درک معیارها

برنامه درسی دوره

نکات بازاریابی ویدئویی لینکدین:
چرا ویدئو در لینکدین مهم است؟ 00:02:16
چه موقع باید ویدیو درمقابل مقاله انتخاب شود 00:03:01
چگونه موضوع کانال ویدیویی خود را انتخاب کنیم 00:03:14
ایجاد تقویم محتوای ویدیویی 00:03:16
سه راه برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شخصی 00:01:05
سه روش برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شرکتی 00:01:35
درک معیارهای صفحه شخصی 00:04:38
انتخاب عنوان ویدیو 00:02:14
انتخاب طول فیلم 00:01:02
انتخاب بهترین زمان برای ارسال ویدیو 00:02:34
انتخاب یک تصویر کوچک که اقدامات را به دنبال داشته باشد 00:02:37
استفاده از کپشن روی فیلم ها 00:01:51
استفاده از فیلترها و برچسب ها در لینکدین برای برندهای شخصی 00:03:24
درک معیارهای ویدیوی در لینکدین 00:03:18
هشتگ های ویدئویی و کمپین های هشتگ چیست 00:02:35
چگونه می توان برای برندهای شخصی یا شرکای تجاری همکار پیدا کرد 00:01:59
نحوه بازاریابی فیلم ها در خارج از لینکدین 00:01:43
چالش 00:00:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 5 : سه راه برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شخصی

- در اینجا سه روش خوب برای ایجاد خلاقیت در برند شخصی شما در LinkedIn وجود داره. شماره یک، سازندگان دیگه ای که در پلت فرم یا در یوتیوب محتواهای ویدئویی جالبی می سازن رو درنظر بگیرین. شماره دو، کتاب بخونین. میدونم قدیمی شده، یا به فایل های صوتی رهبران فکری یا نوآوران گوش کنین و بلاخره شماره سه با این کارشناسان یا برندهای معتبری که در زمینه شما فعالیت میکنن مصاحبه کنین. و اونها سه ایده جالب برای خلاقیت در برند شخصی شما هستن. حالا به عنوان یک تمرین از شما میخوام به این فکر کنین که آیا رهبر فکری یا مبتکر برندی رو میشناسین که بتونین با اون درباره ساخت یک ویدئو برای صفحه پروفایل شخصی خودتون صحبت کنین؟ خوب حالا میتونین یک استراحت کوتاه داشته باشین.

عنوان: آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Goldie Chan
مدت زمان: 42 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Goldie Chan درباره مدرس:
مشهد سئو