آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها

بازاریابی ویدئویی لینکدین در پیجهای شخصی و تجاری
ویدئو آینده بازاریابی آنلاین است.
این محتوایی است که کاربران ترجیح می دهند – و لینکدین بستری عالی برای استفاده از این پتانسیل است.
بیش از 225 میلیون عضو در حال حاضر بصورت ماهانه با ویدئو درگیر می شوند.
پس منتظر چی هستید؟ از انقلاب ویدیویی عقب نمانید.
این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید قدرت بازاریابی ویدیویی و لینکدین را برای جذب مشتری و کلاینت ترکیب کنید و آگاهی درمورد برند خودتان را افزایش دهید
گلدی چان ، سازنده ویدئو شماره 1 در لینکدین ، نکات و ترفندهای خود را برای تولید و انتشار فیلم بومی در سیستم عامل به اشتراک می گذارد.
بیاموزید که چگونه الهام بگیرید ، طول و مضمون ویدئو را انتخاب کنید ، با همکاران ملاقات کنید ، قابلیت کشف با عنوان و برچسب های مناسب و موارد دیگر را بالا ببرید.
با استفاده از این نکات درونی ، می توانید همه مواردی را که برای شروع ایجاد فیلم های جذاب و به موقع نیاز دارید که مخاطب شما را از ابتدا جذب کند ، بیاموزید.
موضوعات شامل:
چرا فیلم مهم است؟
چه موقع ویدیو را انتخاب کنید
الهام ایده
انتخاب عنوان و طول
استفاده از کلوز کپشنینگ( داریای زیر نویس برای ناشنوایان)
از هشنتگ استفاده کنید
درک معیارها

برنامه درسی دوره

نکات بازاریابی ویدئویی لینکدین:
چرا ویدئو در لینکدین مهم است؟ 00:02:16
چه موقع باید ویدیو درمقابل مقاله انتخاب شود 00:03:01
چگونه موضوع کانال ویدیویی خود را انتخاب کنیم 00:03:14
ایجاد تقویم محتوای ویدیویی 00:03:16
سه راه برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شخصی 00:01:05
سه روش برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شرکتی 00:01:35
درک معیارهای صفحه شخصی 00:04:38
انتخاب عنوان ویدیو 00:02:14
انتخاب طول فیلم 00:01:02
انتخاب بهترین زمان برای ارسال ویدیو 00:02:34
انتخاب یک تصویر کوچک که اقدامات را به دنبال داشته باشد 00:02:37
استفاده از کپشن روی فیلم ها 00:01:51
استفاده از فیلترها و برچسب ها در لینکدین برای برندهای شخصی 00:03:24
درک معیارهای ویدیوی در لینکدین 00:03:18
هشتگ های ویدئویی و کمپین های هشتگ چیست 00:02:35
چگونه می توان برای برندهای شخصی یا شرکای تجاری همکار پیدا کرد 00:01:59
نحوه بازاریابی فیلم ها در خارج از لینکدین 00:01:43
چالش 00:00:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 2 : چه موقع باید ویدیو درمقابل مقاله انتخاب شود

- چه نوع محتوایی رو باید در LinkedIn ایجاد کنین؟ درحال حاضر سه نوع محتوا وجود داره که می تونین تولید کنین. یکی ویدئو هست، که محتوای مورد علاقه من هست. دو ، یک مقاله که در واقع یک پست طولانی به شمار میاد که در LinkedIn وجود داره. و شماره سه یک پیام استاتوسه و به خودتون بستگی داره، می تونه کوتاه یا بلند باشه. بسیار خوب فعلا درباره دو مورد از اینها صحبت میکنم ویدئوها و مقاله ها. اینجا یکی از آخرین ویدئوهایی که من با یکی دیگه از سازنده های محتوا بریتانی کریستال درست کردم رو می بینین. و در اینجا یکی از قدیمی ترین مقالات، مقاله های پالسمون قرار داره. پس چرا باید به جای یک مقاله ساخت یک ویدئو رو انتخاب کنین؟ ویدئوها به سه دلیل اهمیت دارن. شماره یک، ویدئوها بسیار سریع تولید میشن. به آسانی میتونین موبایلتون رو بردارین و بووم ویک ویدئو در برنامه LinkedIn ایجاد کنین و به طور مستقیم اون رو به سرعت آپلود کنین. شماره دو، ویدئو ها برای یک گوگل سئو عالی هستن . به طوری که اکنون گوگل ویدئو ها رو خیلی دوست داره و اونها رو در جستجوی گوگل در قسمت بالاتری قرار میدهد. شماره سه، فیلم ها برای ارتباط غیر کلامی مفید هستن. بنابراین اگه فقط یک نکته رو بخواین نشون بدین که نمیتونین اون رو فقط با کلمات توضیح بدین، ویدئو ها این کار رو برای شما انجام میدن. با این حساب مقالات ممکنه درکجا بهتر باشن؟ وقتی میتونین فوق العاده در عمق متن فرو برین و جزئیات دقیقی رو توضیح بدین، مقالات بهتر عمل میکنن. یک نکته، چه نوع محتوایی برای هردوی ویدئو ها و مقالات مفید هست؟ پاسخ، مصاحبه ها! مصاحبه ها شگفت انگیز هستن، چون در مصاحبه میتونین واقعا یک مصاحبه رو به شکل یک ویدئو فیلم برداری کنین، سپس میتونین اون ویدئو رو ترجمه یا به شکل یک مقاله کامل برگردونین. بنابراین دو محتوا تولید کردین، نمیدونم چرا 4 رو نشون دادم. دو قطعه محتوا برای یک موضوع . و درواقع نصف زمان رو صرف این کار کردین. بنابراین، یک مصاحبه بیشترین ارزش رو برای سعی و تلاش شما بوجود میاره . بنابراین دفعه بعد که به ایجاد یک محتوا در LinkedIn فکر می کنین، یک ویدئو بگیرین. چون ویدئوها ترافیک رو به طرف مقاله های دیگه و قطعات دیگه محتوای شما در LinkedIn هدایت میکنن . اونها تعاملات رو در پروفایل شما یا صفحه برند شرکتتون افزایش میدن. و شاخص ها نشان می دن ویدیو LinkedIn امروزه مورد استفاده ترین نوع محتوا در پلت فرم LinkedIn هست. پس منتظر چی هستین یک ویدئو بسازین.

عنوان: آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Goldie Chan
مدت زمان: 42 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Goldie Chan درباره مدرس:
مشهد سئو