آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها

بازاریابی ویدئویی لینکدین در پیجهای شخصی و تجاری
ویدئو آینده بازاریابی آنلاین است.
این محتوایی است که کاربران ترجیح می دهند – و لینکدین بستری عالی برای استفاده از این پتانسیل است.
بیش از 225 میلیون عضو در حال حاضر بصورت ماهانه با ویدئو درگیر می شوند.
پس منتظر چی هستید؟ از انقلاب ویدیویی عقب نمانید.
این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید قدرت بازاریابی ویدیویی و لینکدین را برای جذب مشتری و کلاینت ترکیب کنید و آگاهی درمورد برند خودتان را افزایش دهید
گلدی چان ، سازنده ویدئو شماره 1 در لینکدین ، نکات و ترفندهای خود را برای تولید و انتشار فیلم بومی در سیستم عامل به اشتراک می گذارد.
بیاموزید که چگونه الهام بگیرید ، طول و مضمون ویدئو را انتخاب کنید ، با همکاران ملاقات کنید ، قابلیت کشف با عنوان و برچسب های مناسب و موارد دیگر را بالا ببرید.
با استفاده از این نکات درونی ، می توانید همه مواردی را که برای شروع ایجاد فیلم های جذاب و به موقع نیاز دارید که مخاطب شما را از ابتدا جذب کند ، بیاموزید.
موضوعات شامل:
چرا فیلم مهم است؟
چه موقع ویدیو را انتخاب کنید
الهام ایده
انتخاب عنوان و طول
استفاده از کلوز کپشنینگ( داریای زیر نویس برای ناشنوایان)
از هشنتگ استفاده کنید
درک معیارها

برنامه درسی دوره

نکات بازاریابی ویدئویی لینکدین:
چرا ویدئو در لینکدین مهم است؟ 00:02:16
چه موقع باید ویدیو درمقابل مقاله انتخاب شود 00:03:01
چگونه موضوع کانال ویدیویی خود را انتخاب کنیم 00:03:14
ایجاد تقویم محتوای ویدیویی 00:03:16
سه راه برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شخصی 00:01:05
سه روش برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شرکتی 00:01:35
درک معیارهای صفحه شخصی 00:04:38
انتخاب عنوان ویدیو 00:02:14
انتخاب طول فیلم 00:01:02
انتخاب بهترین زمان برای ارسال ویدیو 00:02:34
انتخاب یک تصویر کوچک که اقدامات را به دنبال داشته باشد 00:02:37
استفاده از کپشن روی فیلم ها 00:01:51
استفاده از فیلترها و برچسب ها در لینکدین برای برندهای شخصی 00:03:24
درک معیارهای ویدیوی در لینکدین 00:03:18
هشتگ های ویدئویی و کمپین های هشتگ چیست 00:02:35
چگونه می توان برای برندهای شخصی یا شرکای تجاری همکار پیدا کرد 00:01:59
نحوه بازاریابی فیلم ها در خارج از لینکدین 00:01:43
چالش 00:00:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 3 : چگونه موضوع کانال ویدیویی خود را انتخاب کنیم

- چطور یک تم برای کانالتون انتخاب می کنین؟ میتونین یکی از این سه هدف رو انتخاب کنین، در ادامه اونها رو برای شما توضیح میدم . یک آگاهی از برند ، دو رهبری اندیشه هست، سه جذب مخاطب هدف. خوب آگاهی از برند یعنی زمانیکه سعی میکنین افراد رو درباره برندتون آگاه کنین، تا برند شما و کلمات کلیدی بزرگ اون رو بشناسن. شماره دو، رهبری اندیشه. در اینجا شما سعی می کنین که در واقع در زمینه خودتون پیشگام باشین. به عنوان مثال، می خواین به عنوان بهترین سرویس مدیریت ارتباط با مشتری B 2B در طول زمان باشین. شماره سه جذب مخاطب هدف، پس در واقع به دنبال مشتریان بیشتر یا مشتریانی برای برندتون هستین. چطور تصمیم می گیرین که کدام یک از این سه هدف رو باید انتخاب کنین؟خوب، واقعا فکر کنین ببینین هدف اصلی شما چیه؟ آیا میخواین مردم بیشتر درباره شما بدونن، شماره یک؟ آیا میخواین مردم فکر کنن شما پیشگام هستین شماره دو ؟ یا میخواین فروش بیشتری داشته باشین شماره سه؟ یک تمرین آسان برای انجام این کار اینه که سه کلمه کلیدی برای برندتون انتخاب کنین. پس من این کار رو برای خودم انجام میدم. خوب من این کانال ویدئویی شگفت انگیز رو در LinkedIn دارم، و مردم به احتمال زیاد کانال من رو با این سه کلمه کلیدی توصیف میکنن. خوب اولی کلمه گرم هست که درواقع شخصیت من رو توصیف می کنه. "سلام من گلدی هستم". شماره دو خنده دار هست. "اوه من تو رو ندیدم "[خنده]. و این کمی از فیلتری هست که کانال من از اون عبور میکنه و همچنین شخصیت من رو نشون میده چرا که الان داریم درمورد برند شخصی صحبت میکنیم. و شماره سه عقلانی هست، و به این خاطره که دوست دارم دانش زیادی رو در کانالم ارائه بدم. بنابراین از شما میخوام مثل من این کار رو با کانال ویدئویی یا در صفحه برندتون امتحان کنین . سه کلمه کلیدی خوبی که برندتون رو توصیف میکنه چه کلماتی هستن. خوب من چندتا کلمه کلیدی دیگه هم در اینجا دارم که از اونها استفاده نکردم . مثلا یکی از اونها B 2B هست . کلمه دیگه مربی و آخرین کلمه هم مشاور هست. و شما ممکنه یکی از این سه گروه باشین که با کلمات کلیدی که من انتخاب کردم کمی تفاوت دارن. بنابراین امروز از شما میخوام این تمرین رو انجام بدین ، سه کلمه کلیدی رو انتخاب کنین که هم شخصیت و هم ویژگی های برندتون رو توصیف می کنن. مثلا دوباره میگم . یک کلمه کلیدی برای شخصیت گرم ، خنده دار، خیلی حرفه ای هست. و به عنوان مثال B 2 B یا B 2 C یا مشاور یا مربی، میتونن یکی از ویژگی های برندتون باشن.

عنوان: آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Goldie Chan
مدت زمان: 42 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Goldie Chan درباره مدرس:
مشهد سئو