آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها

بازاریابی ویدئویی لینکدین در پیجهای شخصی و تجاری
ویدئو آینده بازاریابی آنلاین است.
این محتوایی است که کاربران ترجیح می دهند – و لینکدین بستری عالی برای استفاده از این پتانسیل است.
بیش از 225 میلیون عضو در حال حاضر بصورت ماهانه با ویدئو درگیر می شوند.
پس منتظر چی هستید؟ از انقلاب ویدیویی عقب نمانید.
این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید قدرت بازاریابی ویدیویی و لینکدین را برای جذب مشتری و کلاینت ترکیب کنید و آگاهی درمورد برند خودتان را افزایش دهید
گلدی چان ، سازنده ویدئو شماره 1 در لینکدین ، نکات و ترفندهای خود را برای تولید و انتشار فیلم بومی در سیستم عامل به اشتراک می گذارد.
بیاموزید که چگونه الهام بگیرید ، طول و مضمون ویدئو را انتخاب کنید ، با همکاران ملاقات کنید ، قابلیت کشف با عنوان و برچسب های مناسب و موارد دیگر را بالا ببرید.
با استفاده از این نکات درونی ، می توانید همه مواردی را که برای شروع ایجاد فیلم های جذاب و به موقع نیاز دارید که مخاطب شما را از ابتدا جذب کند ، بیاموزید.
موضوعات شامل:
چرا فیلم مهم است؟
چه موقع ویدیو را انتخاب کنید
الهام ایده
انتخاب عنوان و طول
استفاده از کلوز کپشنینگ( داریای زیر نویس برای ناشنوایان)
از هشنتگ استفاده کنید
درک معیارها

برنامه درسی دوره

نکات بازاریابی ویدئویی لینکدین:
چرا ویدئو در لینکدین مهم است؟ 00:02:16
چه موقع باید ویدیو درمقابل مقاله انتخاب شود 00:03:01
چگونه موضوع کانال ویدیویی خود را انتخاب کنیم 00:03:14
ایجاد تقویم محتوای ویدیویی 00:03:16
سه راه برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شخصی 00:01:05
سه روش برای الهام گرفتن از ایده برای برندهای شرکتی 00:01:35
درک معیارهای صفحه شخصی 00:04:38
انتخاب عنوان ویدیو 00:02:14
انتخاب طول فیلم 00:01:02
انتخاب بهترین زمان برای ارسال ویدیو 00:02:34
انتخاب یک تصویر کوچک که اقدامات را به دنبال داشته باشد 00:02:37
استفاده از کپشن روی فیلم ها 00:01:51
استفاده از فیلترها و برچسب ها در لینکدین برای برندهای شخصی 00:03:24
درک معیارهای ویدیوی در لینکدین 00:03:18
هشتگ های ویدئویی و کمپین های هشتگ چیست 00:02:35
چگونه می توان برای برندهای شخصی یا شرکای تجاری همکار پیدا کرد 00:01:59
نحوه بازاریابی فیلم ها در خارج از لینکدین 00:01:43
چالش 00:00:26

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : چرا ویدئو در لینکدین مهم است؟

- به طور کلی چرا ویدئو اهمیت داره؟ خوب بیش از یک میلیون دقیقه ، ویدئو در هر ثانیه به اشتراک گذاشته می شه و بیش از 80٪ از همه محتواهای دیده شده در اینترنت ویدئو هست. این یعنی مردم بجای خواندن پست های استاتوس شما و همچنین پست های وبلاگتون بیشتر ویدئوها رو تماشا میکنن، متاسفم. بنابراین سعی کنین محتواهای ویدئویی بسازین تا دیده بشین و تعاملات رو هم برای خودتون و هم برندتون افزایش بدین. من گلدی چان، یکی از سازندگان درجه یک ویدئو بر روی پلت فرم در Linkedin هستم. محتوای من به تنهایی بیش از دو میلیون ویو داره و مطمئنم که ساخت ویدئو در LinkedIn آینده خوبی داره. قصد دارم همه راهنمایی ها، ترفندها و مطالب آموزشی که در طول این مسیر کشف کردم رو با شما درمیون بگذارم. خوب LinkedIn بیش از 500 میلیون کاربر در سطح جهان داره. و از اون 500 میلیون کاربران، بیش از 250 میلیون کاربران به طور ماهانه لاگ این میشن و از اون 250 میلیون بیش از 90٪ از کاربران برای تصمیم گیری خرید محصول از ویدیوها استفاده می کنن. بنابراین، اگه دارین یک ویدئو در LinkedIn می سازین، میتونین اون مخاطبان رو بدام بندازین. ویدئوهایی که در یوتیوب آپلود می شن و به شکل یک لینک در LinkedIn به اشتراک گذاشته میشن و افزایش 75 درصدی رو درتعاملات نشان میدن. پس این رو درنظر بگیرین. فیلم هایی که به طور همسان درLinkedIn آپلود میشه تعاملات بیشتر و حتی درصد مشارکت خیلی زیادی رو به نمایش میگذارن و بنابراین پیشنهاد می کنم که فیلم های همسانی در LinkedIn آپلود کنین. و با این کار میتونین نظر بیننده ها ، مشتریان و طرفداران فوق العاده بیشتری رو به خودتون جلب کنین.

عنوان: آموزش بازاریابی ویدیویی لینکدین برای صفحات شخصی و برندها
بخش: بازاریابی و کسب و کار
مدرس: Goldie Chan
مدت زمان: 42 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Goldie Chan درباره مدرس:
مشهد سئو