آموزش: جرقه ای از خلاقیت، عکاسی دست ساز برایان تیلور

چاپ آدامسی و فتوشاپ.
مواد حساس نوری که در معرض نور خورشید ، نگتنیوهای ایجاد شده با چاپگر اپسون قرار گرفته اند.
با برایان تیلور ، عکاسی که عشق فرآیندهای قرن نوزدهم و بیست و یکم را برای ایجاد تصاویر چشمگیر ترکیب کرده است همراه شوید که ، هرکدام شاهکار بی نظیر با کیفیت دست ساز هستند
در این قسمت از ” دِ کری اِیتیو اِسپارک” ، برایان در مورد چرایی استفاده از فرایندهای تاریخی صحبت می کند و نشان می دهد که چگونه آنها را با فتوشاپ و سایر ابزارهای تصویربرداری مدرن ترکیب می کند.
ما برایان را در حال ایجاد کردن نگاتیو دیجیتال ، نحوه ی چاپ ، و سپس اضافه کردن لایه های اضافی یرای ایجاد تصویر نهایی فالو میکنیم .

برنامه درسی دوره

مستند:
پیش نمایش عکاسی دست ساز برایان تیلور خلاق 00:01:27
فیلم جرقه خلاق عکاسی دست ساز برایان تیلور 00:06:43
فیلم های جایزه دار :
فرایند چاپ عکس جایگزین برایانز 00:13:03
ایجاد کتاب عکس های دست ساز 00:02:57
نمونه کارهای اولیه پیش تجزیه 00:04:22
پیدا کردن صدا به عنوان هنرمندی 00:02:34

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درس 1 : پیش نمایش عکاسی دست ساز برایان تیلور خلاق

این فرایند های جایگزین که من به آن جذب شده ام ,از قرن نوزدهم سرچشمه گرفته است. به طرز عجیبی در قرن 21 که پر از عکاسی دیجیتال,همه چیز دیجیتالی است , این علاقه به احیا دوباره ی فرایندهای قرن 19 وجود داردد. ما عکاسان به اندازه ی کافی خوش شانس هستیم که می توانیم فناوری جدید را با فناوری قدیمی قرن نوزدهم مخلوط کنیم. این تصاویر دست ساز هنوز هم بسیار زیاد است، جایی که هنرمند با دست خود روند کار را لمس میکند. هر یک از اینها در نوع خودش منحصر به فرد خواهد بود، زیرا من هرگز کاملا به همان روش بر روی صفحه ی بعدی قلم نمیزنم. یک عکس یک جسم مقدس نیست. می توانید آن را تا کنید،کوک بزنید،پاره کنید ،آن را بسوزانید، روی آن نقاشی کنید،آن را داخل کتاب های دست ساز قرار دهید. سفر هنری من در این 30 یا 40 سال گذشته چیزی است که هر هنرمند امیدوار به گفتن ان است ، تا حد امکان واضح و شاعرانه و زیبا.

عنوان: آموزش: جرقه ای از خلاقیت، عکاسی دست ساز برایان تیلور
بخش: عکاسی
مدرس: Brian Taylor
مدت زمان: 31 دقیقه
قیمت: 39,000 تومان
Brian Taylor درباره مدرس:
مشهد سئو