آموزش ایجاد و برگزاری دوره های آموزش سازمانی

نحوه ی ساخت برنامه های آموزشی تاثیر گذارِ با ارزش شرکت ها را یاد بگیرید که نتایج کسب و کار را به سمت نتایج مثبت تر راهنمایی می کنند. اگر میخواهید از یادگیری الکترونیکی استفاده کنید، باید از رهبران ارشد در سازمانتان خرید کنید. در این دوره، آجای پانگارکار، روشهایی را برای سود بردن از یادگیری الکترونیکی در برنامه ی آموزشیِ شرکت نشان میدهد.وی نحوه ی شناسایی سهامداران اصلی در سازمانتان را توضیح میدهد، و سوالات و انتظارات آنها را پیش بینی میکند.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
معرفی فرهنگ یادگیری 00:01:03
یادگیری در سازمان مدرن 00:02:44
توسعه ی مهارتهای تجاری رهبر و سازمان :
مهارتهای لازم تجاری برای رهبر و سازمان 00:03:56
فرصتهای یادگیری بااستفاده از تجزیه و تحلیل مالی 00:04:12
مدارک تجاری برای آموزش در شرکت :
آموزش زیر نظر رهبران 00:04:07
مرکز سود و سرمایه گذاری 00:03:42
تمایلاتِ رهبران در یادگیری 00:03:28
توسعه ی استراتژی آموزش و یادگیری :
توسعه ی رویکرد یادگیری 00:03:24
نحوه ی بینش رهبران تجاری نسبت به یادگیری 00:03:42
یادگیری برای رهبران تجاری به چه معناست 00:03:56
تاثیر یادگیری بر ابتکار مبتنی بر پروژه 00:03:26
مدیریت آموزش :
حفظ بودجه ی آموزشی تان 00:02:55
تاثیر هزینه های یادگیری بر سرمایه گذاری پروژه 00:03:10
ارزیابی سرمایه گذاری یادگیری تان 00:03:04
ایجاد آموزش مورد نیاز کارکنان 00:03:17
نقش استراتژیک یادگیری :
حفظ ارزش یادگیری تان 00:03:30
هماهنگی با انتظارات عملکرد 00:03:33
ساخت ارتباطات استراتژیک برای یادگیری 00:03:26
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:02:00
درس 5 : آموزش زیر نظر رهبران

من میدونم که میخواین رهبران کسب و کار رو برای حمایت از ابتکار یادگیری تون بدست بیارید. اما آیا شما به دغدغه های اساسی خودتون توجه می کنید؟ برای این کار، مخففِ رو ایجاد کردم. من از این ابزار استفاده میکنم تا همیشه RADAR به خودم درباره این دغدغه ها و نحوه برخورد با شایع ترین سوالاتی که ممکنه از اونا بپرسم یادآوری کنم. بزارید واستون توضیح بدم. اول، حرفِ ، به معنیه کلمه یR یا مقاومته. رهبران، تمایل به مقاومت در برابرِ resistance برنامه های آموزشی دارن؛ چون اونا باید منابع محدودی رو به حوزه هایی که ارزشِ بیشتری برای سازمان دارن، اختصاص بدن. به همین دلیله که اونا میخوان بپرسن، این چقدر هزینه داره؟ چیزی که رهبران واقعا میپرسن اینه: این چقدر ارزش داره؟چیزی که رهبران در واقع میپرسن اینه که نوآوری تون چه ارزشی دربرابرِ پولی که درخواست می کنید رو ایجاد میکنه؟ در حالی که شما ممکنه در ابتکارِ یادگیری تون، پیشرفت داشته باشید، رهبران تون هنوز هم باید بدونن که چطور پول مورد نیاز خودتون رو صرف می کنید. آماده سازی بودجه یک گام اساسی برای رسیدگی به سوال اوناست. حرف مخفف کلمه ی A واسه اینکه یا بی احساسی ست. رهبرانِ شما بی حوصله میشن apathy بیشترِ اوقات آموزش ها نتایجی رو که ابتدا وعده دادن نشون نمیدن. ممکنه ازتون بپرسن که اون چه کاری برای ما انجام میده؟ پاسخ اینه که به اونا ثابت کنیم که چه مهارت های جدیدی کارکنان یاد خواهند گرفت که عملکرد شغلی شون رو بهبود می بخشه. در شرکت مشاوره ای استراتژیک عملکرد، ، ما با یک تیم آموزشی مشتری برای کاهش نقص Central Knowledge تولید کار می کنیم. برای غلبه بر بی تفاوتیِ مدیر عامل، ما به اون ثابت می کنیم که چطور برنامه آموزش ما ظرف پنج ماه 5٪ نقصِ تولید رو کاهش میده. برای مدیر، این باعث شد تا بیش از 500000 دلار در هزینه صرفه جویی بشه و رضایتِ مشتری بهبود پیدا کنه. حرف مخفف کلمه ی D یکی از مواردی که باعث میشه یا شکستی کاری ست.work disruption رهبران در همه سطوح باعث عصبانی شدنِ کارکنان به هر دلیلی بشن. حتی کارکنان، عصبانی یا حیرت زده میشن، چون کار، خسته کننده ست. مثلاً، وقتی که با گروه پشتیبانی اَپِل مشورت کردم تا تبدیل به یه تیم خدماتِ مشتری با عملکردِ بالا بشن، کارکنان در طی مراحل خدمت رسانی ، موردِ آموزشِ مربی قرار میگیرن. در طول این دوره، اونا می تونن به آموزش های آنلاین مختصر برای به روز کردن مهارت هاشون بدون تاثیر بهره وری دسترسی پیدا کنن. حرف دومِ ، مخففِ کلمه یA یا برنامه ی مهارته. مدیران میخوان ببینن کهskills application کارکنانشون، وظایفشون رو انجام میدن. نقش شما اینه که اول اون نیازهای دقیق رو شناسایی کنید، و دوم، نشون بدین که چطور کارکنان رو برای اِعمال این مهارت های جدید به کار می گیرید تا رفتار سازگار باشه. فرایند یادگیری ضروری ست، اما تلاش های شما خیلی طولانی تر میشه ، زمانی که به طور واضح فرصت های خودتون رو برای اِعمال مهارت ها نشون داده و به طور مداوم اونا رو در زمان واقعی حمایت کنید. این نتیجه ی یک ابتکار یادگیریِ قوی تره. و در نهایت، آخر، مخففِ کلمه یR یا نتایجه. رهبران، آموزش رو به عنوانِ وسیله ای برای results بهبود عملکردِ کسب و کار با توسعه ی توانایی های کارکنان خودشون در نظر می گیرن. برای مطرح کردنِ این موضوع، ابتدا با شناسایی حوزه ها کاریِ مختلف شروع کنید، و وظایفِ کاری که نیاز به بهبود دارن، همراه با شاخص های عملکرد کلیدی مرتبط. بعد، مهارتها رو در وظایف برای بهبودِ عملکردِ شغلی ارزیابی کنید. در نهایت، این بهبود رو با استفاده از شاخص کلیدی مرتبط با کار انجام بدین تا تغییرات مثبت نشون داده بشن. مخفف یک ابزار مرجعه که به شما کمک می کنه تا به سرعت RADAR به دغدغه های اصلی کسب و کارِ رهبرانِ خودتون پاسخ بدین. از اون استفاده کنید تا به خواسته های رهبرانِ اصلی تون برسید و به سؤالاتی که در مورد ابتکار یادگیری خودتون میدونین، پاسخ بدین.

عنوان: آموزش ایجاد و برگزاری دوره های آموزش سازمانی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Ajay Pangarkar
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 31,000 تومان
Ajay Pangarkar درباره مدرس:

آجای پنگارکار، یک استراتژیست عملکرد، نویسنده، سخنران و رهبر فکری است.

شرکت آجای CentralKnowledge از نزدیک با مشتریان Fortune 1000 کار می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا عملکرد نوآورانه و کارآمد و راه‌حل‌های آموزشی را توسعه دهند که به آن‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که هر کارمند می‌تواند با اهداف تجاری و استراتژیک روبرو شود. او همچنین یکی از نویسندگان چندین کتاب از جمله “The Trainer’s Balanced Scorecard”: یک منبع کامل برای پیوند دادن یادگیری به استراتژی سازمانی. تخصص‌های Ajay شامل توسعه مهارت‌های متوازن و مدیریت فعال عملکرد سازمانی، ارتقا مهارت‌های آموزش، توسعه برنامه‌های آموزش سفارشی و ایجاد دوره‌های آموزشی و اطمینان از این است که سازمان‌ها الزامات دانش خود را با اهداف تجاری خود تطبیق می‌دهند.

مشهد سئو