آموزش ایجاد و برگزاری دوره های آموزش سازمانی

نحوه ی ساخت برنامه های آموزشی تاثیر گذارِ با ارزش شرکت ها را یاد بگیرید که نتایج کسب و کار را به سمت نتایج مثبت تر راهنمایی می کنند. اگر میخواهید از یادگیری الکترونیکی استفاده کنید، باید از رهبران ارشد در سازمانتان خرید کنید. در این دوره، آجای پانگارکار، روشهایی را برای سود بردن از یادگیری الکترونیکی در برنامه ی آموزشیِ شرکت نشان میدهد.وی نحوه ی شناسایی سهامداران اصلی در سازمانتان را توضیح میدهد، و سوالات و انتظارات آنها را پیش بینی میکند.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
معرفی فرهنگ یادگیری 00:01:03
یادگیری در سازمان مدرن 00:02:44
توسعه ی مهارتهای تجاری رهبر و سازمان :
مهارتهای لازم تجاری برای رهبر و سازمان 00:03:56
فرصتهای یادگیری بااستفاده از تجزیه و تحلیل مالی 00:04:12
مدارک تجاری برای آموزش در شرکت :
آموزش زیر نظر رهبران 00:04:07
مرکز سود و سرمایه گذاری 00:03:42
تمایلاتِ رهبران در یادگیری 00:03:28
توسعه ی استراتژی آموزش و یادگیری :
توسعه ی رویکرد یادگیری 00:03:24
نحوه ی بینش رهبران تجاری نسبت به یادگیری 00:03:42
یادگیری برای رهبران تجاری به چه معناست 00:03:56
تاثیر یادگیری بر ابتکار مبتنی بر پروژه 00:03:26
مدیریت آموزش :
حفظ بودجه ی آموزشی تان 00:02:55
تاثیر هزینه های یادگیری بر سرمایه گذاری پروژه 00:03:10
ارزیابی سرمایه گذاری یادگیری تان 00:03:04
ایجاد آموزش مورد نیاز کارکنان 00:03:17
نقش استراتژیک یادگیری :
حفظ ارزش یادگیری تان 00:03:30
هماهنگی با انتظارات عملکرد 00:03:33
ساخت ارتباطات استراتژیک برای یادگیری 00:03:26
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:02:00
درس 2 : یادگیری در سازمان مدرن

یادگیری در محلِ کار، در طولِ زمان به طورِ قابل توجهی تغییر کرده، کاری به 20،30 سالِ گذشته ندارم. انتظاراتِ یادگیری در محل کار به طرز شگفت انگیزی در پنج سالِ گذشته تغییر کرده. مثل تمام چیزهای دیگه، تغییرِ مداوم در آموزشِ شرکت ها به وضوح در حال انجامه. و در این دیدگاهِ به سرعت در حال تغییر، تنها سازگارترینشون میتونن باقی بمونن و رشد کنن. درک و سازگاری با یک دیدگاهِ در حال تغییر، آسون نیست مگر اینکه شما قوانین بازی رو بدونید. در اینجا زمینه هایی هست که باید ازش آگاه باشیم چون که این دیدگاه همچنان در حالِ تکامله. اولی، تکنولوژی در حال تغییره. تکنولوژی، کارشناسانِ پیشرفته ی آموزش و رهبران رو قادر می سازه تا برنامه ها رو بازنگری و ایجاد کنن، که یادگیرنده ها رو درگیر میکنه، فرایند یادگیری رو تهسیل میکنه، و باعث میشه افراد دانش رو به کارشون انتقال بدن . دوم، تغییر در اولویت هاست. درحالیکه تکنولوژی به سرعت تغییر میکنه، باعث تغییراتی در شیوه ی رهبران در پرداختن به نیازهای آموزشی شده. طبق برآوردهای اخیر، در مطالعاتِ یادیگریه تکنولوژیه براندون هال، برای سهامداران شرکت، تاکید از رویکردهای آموزشِ سنتی به بررسی تکنولوژی های جدید برای رسیدن به اهدافِ آموزشی، تغییر می کنه. این شاملِ ترکیب انواع روش ها و تکنیک ها برای رفع نیازهای یادگیری موثر و کارآمدتره. سوم اینه که چطور یادگیری و توسعه، در حال حاضر به عنوان یه فعالیتِ اصلیِ داخلی دیده میشن. تغییر قابل توجهی در نحوه ی درکِ یادگیری و نقش اون در دستیابی به اهدافِ سازمان وجود داره. با ادامه ی مسیر، بسیاری از سهامدارانِ داخلی، به خصوص مشتریانِ داخلی تون، به دنبالِ فعالیت یادگیری به عنوان یک حوزه ی توسعه ی استراتژیکِ کسب و کار هستن. اونا میبینن که یادگیری نقش مهمی رو در تسهیلِ پیشرفتِ رهبری، ایجاد یک فرهنگ نوآورانه و کمک به افزایش کارایی سازمان ها، ایفا میکنه. رهبرانِ کسب و کارتون در حال حاضر به طور فعال در برنامه های یادگیری و در زمان های مختلف شرکت می کنن. تیم های یادگیری، حالا باید یه رویکرد کسب و کارِ جامع رو برای برآورده ساختن نیازهای متغیرِ محیطِ یادگیریِ کارِ مدرن ، توسعه بدن. به وضوح، ادامه ی مسیر در یه محیط به سرعت در حال تغییر می تونه چالش برانگیز باشه. اما اگه روی نیازهای کسب و کار تمرکز کنید، با تکنولوژی های مناسب سازگار بشین، و نیازها و انتظارات یادگیرنده ها رو مطرح کنید، شما به ایجاد و حفظ یک محیط یادگیریِ بسیار مدرن و سازگار کمک خواهید کرد.

عنوان: آموزش ایجاد و برگزاری دوره های آموزش سازمانی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Ajay Pangarkar
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 31,000 تومان
Ajay Pangarkar درباره مدرس:

آجای پنگارکار، یک استراتژیست عملکرد، نویسنده، سخنران و رهبر فکری است.

شرکت آجای CentralKnowledge از نزدیک با مشتریان Fortune 1000 کار می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا عملکرد نوآورانه و کارآمد و راه‌حل‌های آموزشی را توسعه دهند که به آن‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که هر کارمند می‌تواند با اهداف تجاری و استراتژیک روبرو شود. او همچنین یکی از نویسندگان چندین کتاب از جمله “The Trainer’s Balanced Scorecard”: یک منبع کامل برای پیوند دادن یادگیری به استراتژی سازمانی. تخصص‌های Ajay شامل توسعه مهارت‌های متوازن و مدیریت فعال عملکرد سازمانی، ارتقا مهارت‌های آموزش، توسعه برنامه‌های آموزش سفارشی و ایجاد دوره‌های آموزشی و اطمینان از این است که سازمان‌ها الزامات دانش خود را با اهداف تجاری خود تطبیق می‌دهند.

مشهد سئو