آموزش ایجاد و برگزاری دوره های آموزش سازمانی

نحوه ی ساخت برنامه های آموزشی تاثیر گذارِ با ارزش شرکت ها را یاد بگیرید که نتایج کسب و کار را به سمت نتایج مثبت تر راهنمایی می کنند. اگر میخواهید از یادگیری الکترونیکی استفاده کنید، باید از رهبران ارشد در سازمانتان خرید کنید. در این دوره، آجای پانگارکار، روشهایی را برای سود بردن از یادگیری الکترونیکی در برنامه ی آموزشیِ شرکت نشان میدهد.وی نحوه ی شناسایی سهامداران اصلی در سازمانتان را توضیح میدهد، و سوالات و انتظارات آنها را پیش بینی میکند.

برنامه درسی دوره

مقدمه :
معرفی فرهنگ یادگیری 00:01:03
یادگیری در سازمان مدرن 00:02:44
توسعه ی مهارتهای تجاری رهبر و سازمان :
مهارتهای لازم تجاری برای رهبر و سازمان 00:03:56
فرصتهای یادگیری بااستفاده از تجزیه و تحلیل مالی 00:04:12
مدارک تجاری برای آموزش در شرکت :
آموزش زیر نظر رهبران 00:04:07
مرکز سود و سرمایه گذاری 00:03:42
تمایلاتِ رهبران در یادگیری 00:03:28
توسعه ی استراتژی آموزش و یادگیری :
توسعه ی رویکرد یادگیری 00:03:24
نحوه ی بینش رهبران تجاری نسبت به یادگیری 00:03:42
یادگیری برای رهبران تجاری به چه معناست 00:03:56
تاثیر یادگیری بر ابتکار مبتنی بر پروژه 00:03:26
مدیریت آموزش :
حفظ بودجه ی آموزشی تان 00:02:55
تاثیر هزینه های یادگیری بر سرمایه گذاری پروژه 00:03:10
ارزیابی سرمایه گذاری یادگیری تان 00:03:04
ایجاد آموزش مورد نیاز کارکنان 00:03:17
نقش استراتژیک یادگیری :
حفظ ارزش یادگیری تان 00:03:30
هماهنگی با انتظارات عملکرد 00:03:33
ساخت ارتباطات استراتژیک برای یادگیری 00:03:26
نتیجه گیری :
مراحل بعد 00:02:00
درس 3 : مهارتهای لازم تجاری برای رهبر و سازمان

آیا از رهبران سازمانی تون پرسیدین که آیا آموزشتون موثره یا نه؟ موفقیت رو چطور ارزیابی می کنید؟ چرا باید از سرمایه های کسب و کار در آموزش تون استفاده کنید؟ این میتونه سوالِ چالش برانگیزی برای جواب دادن باشه، اما قبل اینکه درگیرش بشین، حوزه هایی هست که باید روشون تمرکز کنین تا یادگیری رو مورد قبول و مهمتر کنید، تا با انتظاراتِ کسب و کار هماهنگ باشه. بیاید نگاهی بهشون بندازیم. اول، راجع به سازمانِ تجاری تون اطلاعات بدست بیارین. رهبران ازتون انتظار ندارن که یه متخصص کسب و کار باشین، اما انتظار دارن که درکی از نحوه ی عملکردِ سازمان داشته باشین. کارشناسان آموزش، اغلب فکر میکنن تمام سطوح مدیریت، دغدغه های تجاریِ مشابه رو مطرح میکنن. درحالی که تنها یه استراتژی کسب و کار وجود داره، تفاوتِ دغدغه های سازمانی به مسئولیت پذیری بستگی داره. هدف، ارزش قائل شدن برای دغدغه های سازمانی و توسعه ی آگاهی از نیازهای خاصِ کسب و کاره. مثلا، مدیران انتظار دارن که کارکنان، مهارت های مرتبط رو داشته باشن، تا مطمئن بشن که به اهداف سازمانی و نتایج فوری دست پیدا میکنن. رهبرانِ بالارتبه، روی اهدافِ استراتژیکِ بلندمدت تمرکز میکنن. بعد، برای مفاهیم مالی ارزش قائل بشین. رهبرانتون از واژه های مالی استفاده میکنن تا عملکردتون رو ارزیابی کنن. دوباره، شما باید درکتون رو از اصطلاحات بالا ببرید، نه اینکه یه متخصص بشید. کارشناسان سعی میکنن موثر بودنِ یادگیری رو با استفاده از روش شناسی مثلِ آموزشِ برگشتِ سرمایه، و برگشتِ انتظارات، ارزیابی کنن. به جای اِعمالِ اصولی که رهبران تشخیص نمیدن، نحوه ی ارزیابی ابتکارِ کاربُردی رو تشخیص بدین. ابتکارِ یادگیری تون، یکی از انتخابهایی ست که اونا دارن، مطمئن بشین که نشون دادین چقدر خوب دغدغه های کسب و کار رو حل میکنه، و نتایج مالی رو بهبود میبخشه. در شرکتِ مشاوره ایِ عملکرد استراتژیکم، ، ما با یه مشتری کردیم که برنامه Central Knowledge یادگیری رو واسشون توسعه دادیم. با همکاری با تیم یادگیری و مالی، تیم ها به وضوح متوجه نیازهای همدیگه میشن، و بعد باهم برای رسیدن به هدفی خاص کار میکنن. ما به تنظیمِ نیازهای مالی و بودجه های عملیاتی کمک میکنیم، تا از تکنولوژی های یادگیری حمایت کنیم. بعد، استعدادهاتون رو حفظ کنید. کارکنان در مرکزِ عرصه ی رقابتیه سازمان هستن، و بنابراین حفظِ استعدادها، ضروریه. امروزه، رهبران، سرمایه گذاری بزرگی روی توسعه و استفاده از توانایی های کارکنان انجام میدن. به این دلیل، عملکرد و پیشرفتِ کارکنان، لیستِ کارهاییست که مدیریت باید انجام بده و اینجاست که آموزش به کار میاد. انتظاراتِ رهبران و کارکنان رو برای رفتن سراغِ نیازها تشخیص بدین. این، تیم یادگیری رو به عنوان یک شریک ارزشمند برای ارزیابی کسب و کار داخلی و هزینه قرار میده، حمایت کارکنان و سهامداران رو بدست میاره، و به سرعت شکاف های مهارت رو برای شکوفا کردنِ استعدادهای کارکنان شناسایی میکنه. بعد، نوآوری رو در نظر بگیرید. آموزش، مسئولِ ایجاد محیطی برای تحریکِ خلاقیته. خودتون در هنگام توسعه ی ابتکارات یادگیری، با استفاده از فناوریِ موجود، ابزارِ رسانه های اجتماعی و هر روش نوآورانه یادگیری، خلاق باشید. در نهایت، به صورتِ استراتژیک فکر کنید. برای تصمیم گیری در کنار رهبرانتون، باید یه دیدِ کلی از اهدافِ سازمان داشته باشید. شما می تونید با درکِ روابط و تعاملات بینِ استراتژی و عمل، تاثیر بیشتری داشته باشید. جای تعجب نیست که رهبران تون انتظار دارن شُرکای داخلی تلاش کنن تا به اهدافِ تعریف شده ی کسب و کار برسن، یادگیری از این قائده مُستثنا نیست. کسب و کار و مهارت های استراتژیک خودتون رو توسعه بدین و با واژه هایی صحبت کنید که رهبرانتون میفهمن، تا ارزش آموزش رو برای سازمان نشون بدین.

عنوان: آموزش ایجاد و برگزاری دوره های آموزش سازمانی
بخش: مدیریت و رهبری سازمانی
مدرس: Ajay Pangarkar
مدت زمان: 63 دقیقه
قیمت: 31,000 تومان
Ajay Pangarkar درباره مدرس:

آجای پنگارکار، یک استراتژیست عملکرد، نویسنده، سخنران و رهبر فکری است.

شرکت آجای CentralKnowledge از نزدیک با مشتریان Fortune 1000 کار می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا عملکرد نوآورانه و کارآمد و راه‌حل‌های آموزشی را توسعه دهند که به آن‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که هر کارمند می‌تواند با اهداف تجاری و استراتژیک روبرو شود. او همچنین یکی از نویسندگان چندین کتاب از جمله “The Trainer’s Balanced Scorecard”: یک منبع کامل برای پیوند دادن یادگیری به استراتژی سازمانی. تخصص‌های Ajay شامل توسعه مهارت‌های متوازن و مدیریت فعال عملکرد سازمانی، ارتقا مهارت‌های آموزش، توسعه برنامه‌های آموزش سفارشی و ایجاد دوره‌های آموزشی و اطمینان از این است که سازمان‌ها الزامات دانش خود را با اهداف تجاری خود تطبیق می‌دهند.

مشهد سئو