ست گادین بحث میکند که اینترنت به بازاریابی انبوه پایان داده و یک واحد اجتماعی انسانی را از گذشته دور زنده کرده است: قبیلهها. قبیلهها بر اساس ایدهها و ارزشهای مشترک شکل میگیرند و به مردم عادی قدرت رهبری و ایجاد تغییر...
همه ما تجربیات و محصولات منطبق با نيازهاي شخصی مي خواهیم-- اما هنگام روبرو شدن با ۷۰۰ گزینه ، مشتری ها قفل میکنند. شینا لینگر با تحقیقي جدید و جذاب نشان میدهد که چگونه بنگاههاي اقتصادي (و نيز سايرين) ميتوانند تجربه انتخا...
مغزها در بازار امروزی درهمه جا حضوردارند: عناوین رسانهها اعلام میکنند که ساندویچ های پنیر به قدرت تصمیم گیری کمک میکنند، در حالی که یک نوشابه اعصاب مدعی است که استرس را کاهش میدهد. دانشمندی بنام مولی کراکت می گوید ای...
در این بحث گیج کننده، جیسون مک کیو٬ وکیل٬ خواستار یک راه جدید برای حمله به تروریسم، به تضعیف اعتبار آن برای کسانی که در حال خرید محصول - استخدام هستند، ارائه می دهد. او داستان موارد واقعی را که در آن او و دیگر فعالان با ...
نویسنده مطرح مالکوم گلادول به صنعت غذایی که به دنبال سس اسپاگتی کامل هست وارد می شود و در خصوص ماهیت انتخاب و خوشبختی، یک بحث بزرگتری را شکل می دهد....
ایدز یک مشکل جدی در کنگو است و آژانسهای کمک رسان این کشور را با کاندومهای ارزون و حتی رایگان پر کرده اند.اما تعداد کمی از ان استفاده میکنند.چرا؟امی لاکوود- یک بازاریاب- یک پاسخ خیره کننده بر پایه مدلهای سنتی انسان دوستان...
بدون توجه به اینکه شما تفنگها را دوست داشته باشید یا نه، واضح است که ایالات متحده جای امنتری میشد اگر هزاران اسلحه هر روزه بدون بررسی سوء پیشینه استفاده کنندگانش فروخته نمی شدند. «دان گراس»، رئیس «پویش برِیدی» برای جل...
اين طور به نظر ميرسه كه ماركتينگ (علم بازاریابی) و فيزيك هيچ ارتباطي با هم ندارن، اما دن كوبلي كه علاقه زيادي به هر دوي اينها داره، تونسته اين دو تا موضوع ناسازگار رو يه جورايي به هم ربط بده. دن با استفاده ازقانون دوم ني...
الگوریتمها تعیین میکنند چه کسی وام میگیرد، چه کسی مصاحبه میشود، چه کسی بیمه میشود و خیلی کارهای دیگر. اما الگوریتمها به صورت خودکار چیزی را عادلانه نمیکنند. کثی اونیل، ریاضیدان و دانشمند داده، اصطلاحی را برای الگ...
تایلر دویت، معلم علوم دبیرستان درباره ی یک برنامهی درسی مربوط به باکتریها فوق العاده هیجان زده بود (چقدر جذاب !) -- و وقتی دید دانش آموزانش از آن متنفر هستند شوکه شد. مشکل کتاب مرجع بود: کاملاً غیر قابل درک بود. او معل...
چرا پیدا کردن شخصیت های قهرمان زن در بین کالاهای تجاری اینقدر دشوار است؟ در این سخنرانی پرشور و خیره کننده، کریستوفر بل، که یک محقق مطالعات رسانه (و پدر دختری شیفته جنگ ستارگان) است، به مساله هشداردهنده نبود قهرمانهای زن...