ده سال پیش، رابین چیس زیپ کار را در آمریکا تاسیس کرد، که امروز بزرگترین کمپانی به اشتراک گزاری اتومبیل در جهان به شمار میرود. او اکنون در حال کشف مرحله جدیدتری از اتومبیلهای اشتراکی است به نام بازکار. بازکار در فرانسه ...
مغزها در بازار امروزی درهمه جا حضوردارند: عناوین رسانهها اعلام میکنند که ساندویچ های پنیر به قدرت تصمیم گیری کمک میکنند، در حالی که یک نوشابه اعصاب مدعی است که استرس را کاهش میدهد. دانشمندی بنام مولی کراکت می گوید ای...
نویسنده مطرح مالکوم گلادول به صنعت غذایی که به دنبال سس اسپاگتی کامل هست وارد می شود و در خصوص ماهیت انتخاب و خوشبختی، یک بحث بزرگتری را شکل می دهد....
Writer and designer Graham Hill asks: Can having less stuff, in less room, lead to more happiness? He makes the case for taking up less space, and lays out three rules for editing your life....
با طنز و پشتکار، فیلمساز مورگان اسپرلاک به جهان پنهان اما با نفوذ بازاریابی نام تجاری قدم می گذارد، در تلاش برای ساختن یک فیلم اسپانسر شده به طور کامل در مورد اسپانسر شدن. (و بله، حتی این سخنرانی هم اسپانسر شده است. توس...
دایانا کوهنِ هنرمند، حقایق تلخی را دربارهی آلودگی پلاستیک در اقیانوسها و زندگی ما میگوید. او پیشنهادهایی هم برای رهایی ما از گرداب پلاستیک دارد....
کیسههای پلاستیکی از بین نمیروند، ولی از انها استفاده شده و بدون توجه دور ریخته میشوند. اغلب مسیر آنها به اقیانوس بوده و آب را آلوده نموده و زندگی زیر دریا را به خطر میاندازد. بقیه را آتش می زنند که دیاکسیدهای مضر ر...
تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. "روری سوترلند" ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش "واقعی" می گوییم برای ما مهم باشد ...
زمانی که دستگاههای هوشمند متعلق به شما قادر به صحبت کردن با شما میشوند، دیگر با چه افرادی حرف میزنند؟ کشمیر هیل و سوریا ماتوو میخواستند از این سر در بیاورند -- بنابراین آنها آپارتمان هیل را با ۱۸ دستگاه متصل به اینتر...
همه ی چیزی که جسی آرینگتون برای سفر با خود آورده ۷ لباس زیر است! بقیه اش را از مغازه های صرفه جویی حومه ی لس آنجلس می خرد. این رفتارش را نوعی مدیتیشن در مصرف هوشیارانه می داند، که در بقچه ای از رنگ و نوآوری پوشیده شده....
در تدکس سیدنی، راشل بتسزمن می گوید "ما ساخته شدیم تا مشارکت کنیم" و نشان می دهد چگونه وبسایتهایی مانند "زیپ کار" و "درخت معاوضه" اساس رفتارهای آدمی را تغییر می دهند....
ما روزانه میلیونها خرید آنلاین داریم، اما چه کسی یا چه چیزی محصولات را در بستهبندی میگذارد؟ در این گفتگو، «میک مونتز»، داستانی جذاب، پر از ربات و اتوماسیون را از اتفاقات درون انبار کالا ارائه میدهد....
در تد کیمبریج، مایکل نورتون تحقیق جالبی را از اینکه چگونه پول میتواند بدون تردید شادی را بخرد به اشتراک میگذارد-- هنگامی که شما پول را برای خودتان خرج نمیکنید . به اطلاعات تعجب آوری گوش کنید که شیوه های مختلف خرج پول...