استیسی کرامر، به ما در داستانی سه دقیقه ای، نشان می دهد که یک اتفاق نا خواسته، ترسناک, نیازمند جراحی و به همراه هزینه بالا، می تواند تبدیل به یک هدیه بسیار ارزشمند شود.
استیسی کرامر: بهترین هدیه ای که تا کنون دریافت کرده ام.
ضیا گافیک از اشیای روزمره-- ساعت، کفش، عینک-- عکس می گیرد. ولی این عکسها به نحو فریب دهنده ای ساده هستند؛ اشیای داخل آنها از نبش گورهای دسته جمعی جنگ بوسنی به دست آمده است. گافیک، همکار TED، و اهل سارایِوو، از هر چیزی در...
روانشناس فیلیپ زیمباردو می پرسد : "چرا پسران در كشاكش هستند؟" او آماري (نرخ فارغالتحصيلي كمتر، نگرانی بیشتر در مورد صمیمیت و روابط)را با ما در ميان ميگذارد و دلایل چندي براي آن ارائه می دهد -- وي از شما کمک میخواهد! ص...
برندهی جایزهی مک آرتور، سندهیل مولایناتان از ذرهبینِ اقتصاد رفتاری استفاده میکند تا بعضی مشکلات اجتماعی را بررسی کند - آنهایی که میدانیم چگونه حل کنیم، اما نمیکنیم. ما میدانیم چگونه مرگ و میر کودکان به خاطر بیمار...
موضوع نژاد می تواند خیلی حساس باشد. بعنوان مجری مالی ملودی هابسون می گوید، این یک " خط سوم محاوره " است. اما، او می گوید، به همین دلیل است که ما نیاز داریم درباره آن صحبت کنیم. در این بحث جذاب و متقاعد کنند، هابسون موقعی...
ما بازیهای کامپیوتری را با صرفِ ساعتهای بیشمار و پول، برای جستجوی گنجهای خیالی در جهانِ مجازی، به جنبه های بیشتری از زندگی هایمان وارد می کنیم. چرا؟ همانطور که تام چتفیلد نشان می دهد، بازی ها برای تقسیم پاداش به طور ایده...
مجموعه ای از قطعات الکترونیکی را تصور کنید که می توان براحتی لگو (Lego) با آنها بازی کرد. "آیه بیدیر" ، یکی از شرکت کنندگان تد، مجموعه ای از بلوک های ساده و قابل تعویض بنام littleBits (تکه های کوچولو) را معرفی می کند. م...
اثر انگشت ما چیزی است که ما را منحصربه فرد میکند--اما دنیایی از اطلاعات پنهان درون مولکولی است که اقدامات، سبک زندگی و اقدامات روزمره ما را هویدا میکند. در این گفتوگو،شیمیدان سیمونا فرانچیزی نشان میدهد که چگونه این...
وقتی جِین مک گونیکال، طراح بازی کامپیوتری، بدنبال ضربه مغزی شدید، خود را در بستر بیماری و مستعد خودکشی دید، یک ایده شگفت انگیزی برای بهبودی یافت. او به عمق تحقیقات علمی رفته و یک بازی کامپیوتری درمان کننده به نام 'سوپربِ...