آموزش یونیتی unity

آموزش یونیتی unity – در ادامه

یونیتی Unity 2018 ، آغاز یک چرخه جدید را نشان می دهد که ارتقاء عمده ای را به هسته فن آوری ای ما ارائه می دهد

که هنرمندان، توسعه دهندگان و مهندسان قدرت را برای بیان استعدادهای خود و همکاری موثرتر برای ایجاد رویاهای AAA خود را یک واقعیت است.

بیایید با برخی از نکات برجسته در یونیتی Unity 2018 شروع کنیم

و سپس شما می توانید جزئیات تمام ویژگی ها را ببینید. دو ویژگی برجسته که در زیر توضیح داده شده است

Scripttable Render Pipeline و سیستم برنامه نویسی سی پلاس پلاس C # Job System، اولین نسخه از دو ویژگی اصلی هستند

که در ادامه به تکامل می رسد تا به شما کمک کند گرافیک زیبا را باز کنید و عملکرد Runtime Unity را افزایش دهید.

آموزش یونیتی unity – رابط کاربری منو User Interface – UI
Canvas اصلی ترین قسمت رابط کاربری
ساخت UI منو اصلی
شروع بازی درجه سختی بازی
ادامه بازی
تنظیمات

ثبت نظر و امتیاز برای بازی های اندروید
سازندگان

آموزش یونیتی unity – خروج
ساخت UI منو تنظیمات
تنظیمات گرافیک
تنظیمات صدا
تنظیمات بازیکن
ساخت UI منو گرافیک
کیفیت تصویر
رزولوشن یا اندازه تصویر

سایه

آموزش یونیتی unity – شدت نور
زاویه تابش خورشید
میزان دید دوربین
زوم دوربین
نوع خروجی دوربین
منبع و شدت نور محیط
ساخت UI منو صدا
صدای اصلی
صدای موسیقی
صدای محیط
ساخت UI منو بازیکن
سرعت راه رفتن و دویدن
میزان پرش

حساسیت حرکت افقی و عمودی ماوس

آموزش یونیتی unity – حرکت نرم ماوس و زمان آن
ساخت UI قسمت سازندگان
ساخت UI قسمت تأیید خروج
کد نویسی منو بازی با صحنه های متوالی
تعریف انواع متغیرها
Animator
Camera
Light
AudioMixer
Slider
Dropdown
Canvas
Gameobject

اختصاص رابط های کاربری به متغیرها از طریق عمومی و خصوصی

کد نویسی عملکرد دکمه، اسلایدر ها، لیست های انتخابی
کد نویسی عملکرد دکمه های منو اصلی
لود صحنه و شناسایی صحنه مورد نظر برای ادامه بازی
بستن و باز کردن منوهایی زیرین
ثبت نظر و امتیاز در مارکت بازی اندرویدی
باز کردن پنل تأیید خروج

باز کردن منو گرافیک، صدا و بازیکن

آموزش یونیتی unity – کد نویسی عملکرد دکمه های منو گرافیک
تنظیم کیفیت بازی در شش سطح مختلف
تنظیم رزولوشن بازی در شش اندازه مختلف
فعال و غیر فعال کردن سایه و نوع آن

تنظیم زاویه تابش خورشید در سه محور X Y Z جهت شبیه سازی نور شبانه روز

تنظیم نحوه خروجی و رندر دوربین
میزان دید دوربین و زوم آن
تنظیم نور و رنگ محیطی
ساخت انیمیشن دوربین در حالت گرافیک

کد نویسی عملکرد دکمه های منو صدا

تنظیم سه لایه مختلف برای صدای اصلی موسیقی و محیط با استفاده از AudioMixerr
ساخت انیمیشن دوربین در حالت صدا
کد نویسی عملکرد دکمه های منو بازیکن

تعیین و تنظیم سرعت و پرش بازیکن و حالت نرمی یا سختی چرخش با ماوس

نحوه ذخیره و بازیابی داده ها برای کلیه تنظیمات با استفاده از PlayerPrefs
نحوه انتقال اطلاعات و تنظیمات به صحنه های دیگر با روش MakeSingleton

نحوه انتقال اطلاعات و تنظیمات به صحنه های دیگر با روش Prefab

شکستن قفل مراحل
کد نویسی منو بازی با یک صحنه و چندین مکان ذخیره
تنظیم کلید و مشخص کردن نوع ورود به صحنه جدید
تنظیم کلید و مختصات مشخص برای برای ذخیره و بازیابی اطلاعات به دو صورت دستی و اتوماتیک

مشهد سئو