نمودارهای ری کورزوایل نشان می دهد که پیشرفت های سریع در فناوری در هر صورت تسریع می شود- چه در بحران اقتصادی باشیم چه نه. او از آخرین پروژه اش، دانشگاه تکینگی که برای مطالعه فناوری های آتی و هدایت آن به گونه ای که برای بش...
بعنوان یک متخصص دستگاه های نمایش برش مغزی دجیتالی ، و به عنوان یک بیمار که جراحی مغزی داشته است، مری لو جپسن ، اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چطور می توان ایده های خلاق، فعالیت های عصبی، و تفکرات خلاق انسان را روی صحفه...
جيمز پتن (طراح) می گويد: کامپیوتر یک وسیله بسیار قدرتمند برای بیانی خلاقانه است. اما عمدتا آنچه که ما درحال حاضر با کامپیوترها انجام می دهیم، تنها تایپ کردن و تقه زدن( روی کیبورد آنها) است. در اين سخنرانی جذاب، پتن راه...
دانشمند اقلیم شناس گوین اشمیت می گوید، تغییرات اقلیمی را به صورت جدا جدا نمی توان فهمید. یا کامل است یا هیچ چیز نیست. در یک صحبت روشنگرانه، او چگونگی مورد مطالعه قرار دادن تصویر کلی تغییرات اقلیمی را با مدل های مسحور ک...
کاریکاتوریست وب رندال مونرو به سادگی سوال ( «چه میشد اگر به یک توپ بیس بال ضربه میزدی و آن به سرعت نور حرکت میکرد») را با استفاده از ریاضی، فیزیک، منطق و شوخ طبعی با حالت جدی جواب میدهد.در این سخنرانی جذاب، سوال یک خ...
دبورا گوردن زیستشناس به مطالعه روی مورچهها میپردازد، در هرجا که بتواند پیدایشان کند-- بیابان، مناطق استوایی و در آشپزخانهاش...در سخنرانی جذاب، وی از علاقه بیحدش به این حشراتی میگوید که بیشتر ما احتمالا سرخوشانه و بد...
رایان مرکلی مدیر ارشد عملیاتی بنیاد موزیلا می گوید: ویدئوها بر روی شبکه باید مانند خود شبکه کار کنند: پویا، پر از لینکها، نقشهها و اطلاعاتی که می توانند به صورت زنده ویرایش و بهروز شوند. او در TED از نسخه نمایشی Popc...
مرز بین جهان مادی ما و اطلاعات دیجیتالی که ما را در بر گرفته اند، باریک و باریک تر شده است. طراح و مهندس "جین ها لی" مایل است به همه آنها خاتمه دهد. وی همانطور که در این سخنرانی کوتاه و مبهوت کننده شرح می دهد، ایده اش شا...
مت میلز و تامارا راکارتز، 'آوراسما' را نشان میدهند، یک ابزار جدید تکمیل کننده واقعیت است که میتواند بطور یکپارچه از طریق گوشی های هوشمند به جهان جان ببخشد . فراتر از تکمیل کننده واقعیتِ قبلی، "آوراسِ" آنها میتواند هر کار...
دافنه کولر دانشگاهها را متقاعد میکند که جذابترین کلاسهایشان را به طور مجانی آنلاین کنند. نه فقط به عنوان یک خدمت، بلکه به عنوان راهی برای تحقیق در مورد اینکه مردم چطور میآموزند. هر ضربهی کلید، امتحان مفهومی، فرمها...
بیماری پارکینسون که عامل ضعف عضلانی و رعشه میباشد ۶/۳ میلیون نفر را در سراسر جهان متاثر کرده است، اما هیچ راه عملی برای شناسایی آن در مراحل اولیه وجود ندارد. این عضوِ TED و ریاضی دان کاربردی، مکس لیتل، یک ابزار ساده و ا...
قدرت محاسباتی کامپیوتری صرف و بدون انعطاف نمی تواند مشکلات جهان را حل کند. شیام سانکار، مبتکر در زمینهی تجزیه و تحلیل اطلاعات، توضیح می دهد که چرا حل کردن مشکلات بزرگ (مانند دستگیر کردن تروریست ها یا شناسایی جنبشهای ب...
شیمون چاکِن و نوآم نیسان برنامه آموزشی برای دانش آموزان خود به منظور ساخت قطعه به قطعه یک کامپیوتر توسعه داده اند.وقتی آنها این این دوره های آموزشی را با قرار دادن تمامی ابزار ها، شبیه سازها، مشخصات تراشه ها ، و سایر قطع...
جان میدا، رئیس دانشکده طراحی رود آیلند، در یک سخنرانی طنزآمیز و جالب، داستان زندگی کاری خود در هنر، طراحی و فناوری را بیان میکند و با ارائه تصویری از رهبری خلاق در آینده، آن را به پایان میرساند. نسخههای اولیه نخستین ک...
آمریکا توسط سازنده ها ساخته شد-- مخترعین آماتور کنجکاو و پراشتیاقی که عادت سرهم بندی کردنشان سرآغاز همه صنایع نوین بود. در کنفرانس تد شهر محرکها ، ناشر مجله ساخت، دیل دورتی، می گوید ما همه دردل سازنده ایم، و ابزارهای جدی...
نویسندهی مجله ی تایمز، دیوید پوگ، به بدترین طراحهای محیطهای تکنولوژی می پردازد، و نمونههای برتر محصولاتی را که به درستی به این هدف رسیده اند، شرح می دهد. برای دادن جنبه ی طنز به سخنرانی، این کار را به کمک موسیقی انجا...
پل روتموند کدهای نرم افزاری ای مینویسد که باعث میشود دی ان ای خودش را بشکل ستاره، یک چهره خندان و چیزهای دیگری دربیاورد.البته که این یک شاهکاره، اما همچنین یک نمایش خود سرهمبندی در کوچکترین مقیاسها است -- با مفهومی بسیار...
کرم کامپیوتری استاکس نت که در سال ۲۰۱۰، برای اولین بار پیدا شد، معمایی غیرقابل فهم بود. علاوه بر پیچیدگی بالا و غیرمعمول این معمای مشکل ساز، هدفش بود. رالف لنگر و تیمش کمک کردند تا با کرک کردن کدهای آن، هدف نهایی این کل...
علیرغم سرمایه گذاریهای چند بیلیون دلاری درامر امنیت رایانه ای، اما یکی از مسایل ریشه ای مرتبط با اون نادیده گرفته شده: افرادی که این برنامه های شریرانه را مینویسند چه کسانیند؟ بازجوی مسایل زیرزمینی، میشا گِلینی چند تن...
امبر كيس ميگويد فن آوري ما را متحول كرده است، و ما تبدیل شده ایم به نسخه جديدي از نوع انسان که به صفحه نمایش خیره می شود ودکمه ها را فشار میدهد. هم اكنون براي برقراري ارتباط، يادآوري، حتي زندگي ثانوي، به مغزهاي بيروني (گ...
با تمام توانمندی و زیرکی که برای او شناخته شده است، الن کی تکنیکهای بهتری برای آموزش کودکان بوسیله ی کامپیوترها ، به منظور نشان دادن تجربیات به صورت علمی و محاسباتی- که تنها بکمک کامپیوترها قادر به اجراست- را مجسم میکند...
کوابنا بوهن محقق، به دنبال راهی است تا قدرت فوقالعاده کامپیوتری مغز را در سیلیکون تقلید کند--به خاطر فرایندهای آشفته همراه با افزونگی، داخل سرهای ما درواقع کامپیوتر کوچک، سبک، بسیارسریع را ایجاد میکند....
احساساتمان جنبههای مختلف زندگیمان را تحت تأثیر قرار میدهند - چگونگی یادگیریمان، چگونگی برقراری ارتباطمان، چگونگی تصمیمگیریمان. اما احساساتمان در زندگی دیجیتال غایب هستند؛ وسایل و اپلیکیشنهایی که با آنها کار می کنیم...
اینترنت ماهیت خطوط مقدم جنگ را تغییر داده است، و دولتها از آن عقب ماندهاند. همانطور که تحلیلگر امنیتی رودریگو بیجو نشان میدهد، جنگهای امروز به صورت اینترنتی بین گروههای غیر دولتی، فعالان و سازمانهای خصوصی شکل میگ...
ستاره شناس اوماوا شیلدز با مطالعه اتمسفر سیارات فراخورشیدی دوردست در جستجوی یافتن زندگی است که ممکن هست در جایی در این جهان باشد. هنگامی که به کاوش اسمانها نمیپردازد، او به عنوان یک بازیگر آموزش دیده کلاسیک (و عضو TED)...
ویل غانم کمک کرد تا بهار عربی در وطنش مصر، راه بیفتد... با راه انداختن یک صفحه ساده فیسبوک. چنان که او فاش میکند، پس از آنکه انقلاب به خیابانهای مصر کشانده شد، از امیدواری به آشفتگی ، زشتی و دلشکستگی بدل شد. و رسانه ها...
رشما ساوجانی بنیان گذار «دختران کدنویس»٬ میگوید ما دخترانمان را برای بی نقص بودن بزرگ میکنیم٬ و پسرانمان را شجاع بار میآوریم. ساوجانی این مسئولیت را به عهده گرفته است تا به دختران خطر کردن و برنامه نویسی را یاد بدهد ...
چه می شود اگر فناوری بتواند بجای انکه از دنیای واقعی دورمان کند، ما را عمیقتر به اطراف متصل کند ؟ مرون گریبتز با استفاده از Meta 2، که یک عینک واقعیت افزوده است به کاربران اجازه می دهد تا چیزهای سه بعدی را ببینند، با دست...
الکس کیپمن میخواهد واقعیتی جدید خلق کند -- واقعیتی که انسان و نه دستگاه را، در مرکز همه چیز قرار دهد. با هولولنز، اولین رایانه مستقل سه بعدی، کیپ من تصاویر سه بعدی را به جهان واقعی میآورد، تا درک ما را افزایش دهد که ب...
دنیل فینبرگ، مدیر فیلمبرداری پیکسار، داستانهای جاندار را خلق میکند و از ریاضیات، علم و کدنویسی کمک میگیرد. به پشت صحنههای در جستجوی نمو، اسباببازی، شجاع، وال-ئی و سایر انیمیشنها رفته و از درهم تابیدن هنر و علم است...