مغزها در بازار امروزی درهمه جا حضوردارند: عناوین رسانهها اعلام میکنند که ساندویچ های پنیر به قدرت تصمیم گیری کمک میکنند، در حالی که یک نوشابه اعصاب مدعی است که استرس را کاهش میدهد. دانشمندی بنام مولی کراکت می گوید ای...
سخنران باور دارد که رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی هنوز هم از ایده های جمعیت شناسی دیرین سود میبرند اما دیگر دوره کارایی بسیاری از این روش ها گذشته است. همانطور که رسانه های جمعی در حال تسخیر جایگاه رسانه های سنتی اند، و ب...
کلمبیا کشور زیباییها و وعدههای استثنایی است و همچنین کشوری که جنبش چریکی فارک باعث ۵۰ سال خشونت شده است. خوزه میگل سوکولف میگوید "در طول زندگیم هرگز یک روز در صلح زندگی نکردهام." مدیر این تیم تبلیغی وگروهاش فرصتی پی...
تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. "روری سوترلند" ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش "واقعی" می گوییم برای ما مهم باشد ...
روری سوترلند می گوید: "محیط اطراف ما ممکن است کمتر از نحوهی نگرش ما به آن اهمیت داشته باشد." در TEDxAthens، او یک مورد پیچیده را بررسی می کند که چگونه تغییر چارچوب فکری ما کلیدی برای رسیدن به شادی است....