آموزش انیمیت
آموزش انیمیت – آموزش فارسی adobe animate، آموزش adobe animate cc، آموزش نرم افزار adobe animate
آموزش ویدیویی ساخت انیمیشن دو بعدی
نرم افزار Animate می تواند برای کاربردهایی از جمله طراحی گرافیک و انیمیشن های برداری (Vectors)
برای اهداف برنامه های تلویزیونی، فیلم های آنلاین، وب سایت ها، برنامه های تحت وب
محتوای تبلیغاتی و بنرهای وب و همین طور ساخت بازی و اپلیکیشن برای انواع پلتفرم، مورد استفاده قرار گیرد.
آموزش انیمیت قطعاً با نام نرم افزار Adobe Flash آشنا هستید.
نرم افزاری که بیش از دو دهه به عنوان قدرتمندترین ابزار خلق انیمیشن و محتوای تعاملی دو بعدی شناخته می شد.
اما امروزه با تحولاتی که در فضای وب رخ داده، از جمله معرفی HTML5 و کاهش طرفداران Flash Player
این نرم افزار هم به مرور جذابیت و کاربرد خود را برای طراحان وب از دست داده است.
آموزش انیمیت – اما مدت هاست که شرکت ادوبی از این موضوع آگاه بوده و بالاخره در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که نام جدید نرم افزار Flash به Animate تغییر کرده
و قابلیت هایی که در Animate وجود دارد، باعث شد دوباره این نرم افزار بر سر زبان ها بیفتد و این بار قدرتمندتر از همیشه طرفداران خود را به دست آورد.
این نرم افزار همچنین از تصاویر bitmap، انواع محتوای متنی، صدا و تصویر و همین طور برنامه نویسی ActionScript پشتیبانی می کند.
ما در این آموزش قصد داریم به طور کلی با تمام امکانات نرم افزار Animate از جمله طراحی گرافیکی
ساخت انیمیشن، برنامه نویسی و همین طور انواع پنل ها و منوها آشنا شویم
تا دید مناسبی پیدا کنید که این نرم افزار چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد و بتوانید کار با این نرم افزار جذاب را آغاز کنید.
کار با محیط Animate CC، انتخاب نوع Document، تنظیمات عمومی Document ها
مدیریت Workspace، تست کردن پروژه ،مفاهیم اصلی Animate CC ، Stage و Pasteboard
کار با Timeline ،Layers و Folders، پنل Properties، Project Library ، وارد کردن Assets در Animate CC
آموزش انیمیت – Import کردن فایل های bitmap، Import کردن از Photoshop، Import کردن از Illustrator، Import کردن فایل های صوتی
ابزار طراحی برداری (Vector)، کشیدن اشکال ساده ، کار با Strokes و fills ، مد Object Drawing، Stroke styles و قلم های Vector Art
کار با متن (Text)، استفاده از static text، کار با Dynamic text، تبدیل text به Vector، کار با Vectors و Bitmaps
مدیریت رنگ ها ، ابزار Gradient Transform ،تجزیه Bitmap ها ، مدیریت Timeline Layers، Layer folder ، Shape tweens
ماسک (Mask) کردن ، Onion skinning ، کار با کتابخانه و ایجاد سمبل (Symbols)، سمبل Movie clip
سمبل Graphic، سمبل Button، مدیریت عناصر کتابخانه ، متحرک سازی سمبل ها ،استفاده از Motion tweens، Motion editor
استفاده از Classic tweens، ساخت محتوای تعاملی ، موضوع انتخاب پلتفرم هدف ، ساخت یک فریم Welcome، اضافه کردن تعامل
ایجاد Interactive button، برنامه نویسی