سباستین ترون که انگیزه اش را از یک کاوش شخصی برای حفظ جانها و کاهش ترافیک گرفته، در ساخت ماشین بدون راننده گوگل نقش داشته. ویدئوی متحیرکننده ای نشان میده که ماشین برنده ی مسابقه ی DARPA در بین ترافیک شلوغ شهری بدون هیچ ر...
از دید آمار، غیر قابل اعتماد ترین بخش یک خودرو... راننده آن است. کریس ارمسون رئیس بخش خودرو های خودران گوگل است، یکی از چند پروژه ای که بنا دارد انسان را از صندلی راننده جدا کند. او در باره آخرین وضعیت برنامه اش صحبت میک...
"اوبر" با آرزوی بزرگ حذف شلوغی و آلودگی ها را شروع نکرد. اما وقتی که این شرکت رشد کرد، تراویس کالانیک از موسسان این شرکت، فکر کرد که ممکن است راهی باشد تا مردم با استفاده از اوبر در مسیرهای یکسان با هم رانندگی کنند، و بن...
بیل فورد با خودرو بزرگ شده است -- پدر پدربزرگش هنری فورد بود، و او داخل شرکت عظیم فورد موتور بزرگ شد. بنابراین وقتی او درباره اثرات خوردروها بر محیط زیست، و مشکل جهانی رو به رشد گره ترافیکی مان ابراز نگرانی می کند، ارزش ...
آیا ماشین خودران شما برای نجات جان پنج عابر پیاده، باید شما رو بکشد؟ در این مقدمه درباره چندراهیهای اجتماعی مربوط به ماشینهای خودران، لیاد راوان به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه تکنولوژی اخلاقیات ما را به چالش می...
ماشینهای خود ران بهزودی میآیند -- و آنها رانندگان بهتری نسبت به شما هستند. کریس گرِدْز نشان میدهد که او و تیم همراهش چگونه درحال توسعه ماشینهای مسابقهای رباتیک هستند که میتوانند با سرعت ۲۴۱٫۵ کیلومتر بر ساعت ران...